rzeźnik. Opublikowano 29 Stycznia 2009 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Sunday 25 January 2009 18:56:48 [email protected] 038 906 019 LJ 1,9l R4 EDC 0000SG 4910 Group A: '013 Group B: Not Running Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4 TIME -2,8 to +2,8 mg/H -2,8 to +2,8 mg/H -2,8 to +2,8 mg/H -2,8 to +2,8 mg/H TIME Marker STAMP mg/str mg/str mg/str mg/str STAMP 0,01 -1,04 -0,47 0,33 1,11 0,3 -1,04 -0,49 0,35 1,11 0,66 -1,04 -0,52 0,42 1,11 1 -1,04 -0,54 0,45 1,11 1,35 -1,06 -0,56 0,45 1,13 1,69 -1,08 -0,54 0,45 1,15 2,04 -1,11 -0,52 0,42 1,15 2,38 -1,08 -0,52 0,42 1,13 2,74 -1,06 -0,52 0,42 1,13 3,09 -1,08 -0,52 0,42 1,11 3,43 -1,08 -0,52 0,45 1,11 3,77 -1,08 -0,52 0,47 1,13 4,13 -1,11 -0,56 0,49 1,15 4,47 -1,11 -0,59 0,52 1,15 4,82 -1,13 -0,61 0,54 1,15 5,18 -1,13 -0,61 0,56 1,18 5,52 -1,13 -0,59 0,56 1,18 5,88 -1,15 -0,59 0,52 1,18 6,23 -1,15 -0,59 0,52 1,2 6,58 -1,18 -0,59 0,52 1,2 6,93 -1,18 -0,59 0,52 1,2 7,27 -1,18 -0,59 0,52 1,22 7,63 -1,2 -0,59 0,49 1,25 7,97 -1,2 -0,54 0,47 1,25 8,32 -1,2 -0,54 0,45 1,25 8,66 -1,2 -0,54 0,45 1,25 9,01 -1,18 -0,56 0,47 1,22 9,35 -1,18 -0,59 0,49 1,25 9,71 -1,18 -0,59 0,49 1,27 10,05 -1,18 -0,61 0,49 1,27 10,4 -1,18 -0,59 0,47 1,27 10,74 -1,18 -0,59 0,45 1,27 11,09 -1,18 -0,59 0,45 1,29 11,43 -1,18 -0,56 0,45 1,29 ˙˙
wojtek2626 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Opublikowano 30 Stycznia 2009 JAk widac cos zaczyna sie dziac z 1 i 4 cylindrem, albo pompki albo cisnienie sprężania. Dwa pozostałe sa OK. Na razie sie nie masz czym przejmowac tylko jest to oznaka ze cos zaczyna sie dziac
boberek Opublikowano 30 Stycznia 2009 Opublikowano 30 Stycznia 2009 hmm czym sie przejmowac norma -2,8 do +2,8 wiec nie wiem dla mnie jest OK
letallec Opublikowano 30 Stycznia 2009 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Jaki masz przebieg przy tych korekcjach?
jachim858427 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Sprawdź sobie kolego jeszcze grupę 001 poz. 2, 018, 023 jakie tam masz wartości wtedy będziesz miał większe rozeznanie.
rzeźnik. Opublikowano 30 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2009 dzięki panowie , przebieg 140 tyś sprawdzałem bo żona zalała samochód benzyną i chciałem się dowiedzieć czy miało to jakiś negatywny wpływ. Samochód śmiga b. dobrze , łyka 0,7 l oleju na 15 tyś .
boberek Opublikowano 30 Stycznia 2009 Opublikowano 30 Stycznia 2009 no to norma mam tak samo ale takie korekcje to mam po 300kkm
letallec Opublikowano 30 Stycznia 2009 Opublikowano 30 Stycznia 2009 ale takie korekcje to mam po 300kkm ooooo, i tu dotarles do sedna. A u kolegi moze to byc skutek wlanej Pb.
boberek Opublikowano 30 Stycznia 2009 Opublikowano 30 Stycznia 2009 ale takie korekcje to mam po 300kkm ooooo, i tu dotarles do sedna. A u kolegi moze to byc skutek wlanej Pb. wątpie ja tez miałem wlane PB i nic sie nie zmianieło wszytsko zalezyod paliwa od tego ile kto jezdzi na rezerwie zalezy od obciazenia silnka w danym momencie rzeźniczku nie przejmuj sie prostuj dalej pedał i smigaj
rzeźnik. Opublikowano 30 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2009 a środek do czyszczenia wtrysków ? warte to coś jest? jeżdżę głównie na werwie on , taka tylko u mnie stacja jest
boberek Opublikowano 30 Stycznia 2009 Opublikowano 30 Stycznia 2009 hmm czy werva dobra dla PD hmm nie za bardzo strasznie sucha dolej czarnego STP do czyszczenia wtrysków super koncentrat wyjezdzij ze 3 zbiorniki i nie tankuj verwy tylko zwykłe EKO Diesel
rzeźnik. Opublikowano 3 Lutego 2009 Autor Opublikowano 3 Lutego 2009 jeszcze takie pytanie czemu te wartości różnią się od siebie w jednym i tym samym cylindrze widziałem korekty innych i tam wszystkie wartości były takie same w cylindrze
jachim858427 Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 ECU podaję przez pompki takie wartości paliwa aby silnik na wolnych obrotach chodził równo jak jest na minusie wartość to dla cylindra jest mniejsza ilość podawanego paliwa do uzyskania odpowiedniej mocy na cylindrze a jak na plusie to jest większa ilość podawanego paliwa do uzyskania odpowiedniej mocy na cylindrze. Żeby zmienić te twoje nieszczęsne dawki zalej STP pomoże ci trochę zmniejszyć te wartości ja miałem jeszcze większe wartości na 1 i 4 cylindrze niż ty a po zalaniu STP i przejechaniu 1000 km wartości są od 0.00 do 0.34 na wszystkich cylindrach Pozdrawiam.
rzeźnik. Opublikowano 4 Lutego 2009 Autor Opublikowano 4 Lutego 2009 oki tylko chodzi mi o to że u mnie w słupku z np pierwszego cylindra wartości są różne od -1,04 do-1,18 a w innych oglądanych te wartości w jednym cylindrze nie zmieniają się i leci z góry na dół np. -1.02. a tego stp zaleję na pewno dzięki
banshee Opublikowano 5 Lutego 2009 Opublikowano 5 Lutego 2009 a ja mówię, że to niewiele pomoże... czyszczenie przez STP czy podobne środki zaowocuje zmniejszeniem wartości o śladowe wartości. Samo przeczyszczenie wtrysków (czyli rozebranie i wymycie) da spadek o jakieś 0,2-0,3 nic więcej. Trochę się z tym bawiłem i wiem co mówie
boberek Opublikowano 6 Lutego 2009 Opublikowano 6 Lutego 2009 a ja mówię, że to niewiele pomoże... czyszczenie przez STP czy podobne środki zaowocuje zmniejszeniem wartości o śladowe wartości. Samo przeczyszczenie wtrysków (czyli rozebranie i wymycie) da spadek o jakieś 0,2-0,3 nic więcej. Trochę się z tym bawiłem i wiem co mówie hmm dziwne bo ja tez sie bawiłem i po wlaniu 3 buteleczek STP na 3 zbiorniki potem 1 L mixolu na 4 zbiorniki i poprawa o ponad połowe z 1,2 na 0,4 na jednym z 0,9 na 0,3 wiec raczej pomogło
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się