Jump to content
IGNORED

A4 B6 1.9 TDI avf Bloki Pomiarowe Wartości


Recommended Posts

Posted

Witam.

Mam pytanie odnośnie Bloków pomiarowych wtrysków i kodu błędu turbo.

Jakie mogą być tego przyczyny ?

Jaki jest koszt naprawy ?

Jakie są optymalne wartości ? 

Bez tytułu2.png

Bez tytułu.png

Posted

Przeczytaj dział "Diagnostyka" i zrób logi

Posted

Na tej drugiej kartce optymalne ale nie realne sa same 0. +/-2.8 to górne granice. Bodajże +/-1 przyjmuje się chyba że w miarę. 
Zrób logi co do turbo bo przyczyn może być mnóstwo.

Posted

Najczęstsze przyczyny przeładowywania :

- nieszczelne wężyki podciśnieniowe,

- przycinająca się geometria turbiny,

- uszkodzony zaworek n75,

Co do pompowtrysków to masz podwyższoną korekcje na 4 cylindrze, najczęściej zużywa się uszczelnienie pompki i jego wymiana pomaga, u Ciebie jeszcze nie jest to wartość graniczna.

Przydały by się pełne logi statyczne i dynamiczne.

Posted

Jaki jest koszt takiej naprawy ? powiedział mi za to 350 , drogo czy nie ?

Silnik trochę dziwnie pracuje i właśnie mechanik mi mówił ze może być od tej wartości 4 cylindrze 

Posted

Jeżeli jest to cena za wymianę 4 uszczelnień (robocizna + części) to nawet przystępna.

  • 1 month later...
Posted

Dzis odebrałem auto z naprawy i znowu jest tak samo na blokach pomiarowych tylko ze tam gdzie było 1 to teraz jest 0.9 ale to chyba mała różnica

Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka

Posted

Nie ocenisz tego po wydruku jednej wartości. Kup sobie kabel za parę złoty i zrobisz logi PD na zimnym, ciepłym po rozruchu. Wtedy mniej więcej widać jakie są wartości korekcji... 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...