Salin92 Posted November 22, 2017 Posted November 22, 2017 Witam. Mam pytanie odnośnie Bloków pomiarowych wtrysków i kodu błędu turbo. Jakie mogą być tego przyczyny ? Jaki jest koszt naprawy ? Jakie są optymalne wartości ?
zwonko Posted November 22, 2017 Posted November 22, 2017 Na tej drugiej kartce optymalne ale nie realne sa same 0. +/-2.8 to górne granice. Bodajże +/-1 przyjmuje się chyba że w miarę. Zrób logi co do turbo bo przyczyn może być mnóstwo.
Tracer39 Posted November 22, 2017 Posted November 22, 2017 Najczęstsze przyczyny przeładowywania : - nieszczelne wężyki podciśnieniowe, - przycinająca się geometria turbiny, - uszkodzony zaworek n75, Co do pompowtrysków to masz podwyższoną korekcje na 4 cylindrze, najczęściej zużywa się uszczelnienie pompki i jego wymiana pomaga, u Ciebie jeszcze nie jest to wartość graniczna. Przydały by się pełne logi statyczne i dynamiczne.
Salin92 Posted November 22, 2017 Author Posted November 22, 2017 Jaki jest koszt takiej naprawy ? powiedział mi za to 350 , drogo czy nie ? Silnik trochę dziwnie pracuje i właśnie mechanik mi mówił ze może być od tej wartości 4 cylindrze
Tracer39 Posted November 22, 2017 Posted November 22, 2017 Jeżeli jest to cena za wymianę 4 uszczelnień (robocizna + części) to nawet przystępna.
Salin92 Posted December 29, 2017 Author Posted December 29, 2017 Dzis odebrałem auto z naprawy i znowu jest tak samo na blokach pomiarowych tylko ze tam gdzie było 1 to teraz jest 0.9 ale to chyba mała różnica Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka
kamil-vag Posted December 30, 2017 Posted December 30, 2017 Nie ocenisz tego po wydruku jednej wartości. Kup sobie kabel za parę złoty i zrobisz logi PD na zimnym, ciepłym po rozruchu. Wtedy mniej więcej widać jakie są wartości korekcji...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now