Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL TDI PD] Słabe hamulce i buczenie klimy.


Salin92

Rekomendowane odpowiedzi

30 minut temu, Salin92 napisał:

Jak 2 razy podpompuje w trakcie jazdy to już hamulców nie ma :/

To wygląda na problemy z podciśnieniem do wspomagania , przejrzyj układ , podepnij wakuometr i obserwuj  podciśnienie w czasie jazdy :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik podłączył vacuometr i powiedział że jest walnie vacum bo puszcza ciśnienie za króćcem i od tego teraz nie ma buta i pedal hamulca jest twardy... Może tak być?

Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Salin92 napisał:

Mechanik podłączył vacuometr i powiedział że jest walnie vacum bo puszcza ciśnienie za króćcem i od tego teraz nie ma buta i pedal hamulca jest twardy... Może tak być?

Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka
 

Ja kolego jak miałem luzny króciec na vacum to ewidentnie czułem ze hamulce słabiej mi działały i właśnie podciśnienie uciekało przez nieszczelność na tym wadliwym króćcu. Po delikatnym zaklepaniu i sklejeniu tego króćca hamulce wróciły do dobrego działania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kolego jak miałem luzny króciec na vacum to ewidentnie czułem ze hamulce słabiej mi działały i właśnie podciśnienie uciekało przez nieszczelność na tym wadliwym króćcu. Po delikatnym zaklepaniu i sklejeniu tego króćca hamulce wróciły do dobrego działania.
U mnie widać na pompę że ta rurka się rusza a mechanik mówił że ma się nie ruszać

Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Salin92 napisał:

U mnie widać na pompę że ta rurka się rusza a mechanik mówił że ma się nie ruszać

Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka
 

U mnie i pewnie jak i u reszty którzy mieli problemy z króćcem na vacum ruszała się rurka bo króciec luzny jest i tyle.Trzeba go delikatnie zaklepać i skleić klejem dwuskładnikowym do metalu.Ja do zaklepania uzyłem nasadki nie pamiętam jaki numer czy 19 czy inna jak bys to robił to fajnie dopasować ktoras z nasadek i delikatnie młotkiem uderzyć w nasadke ja po takim zabiegu już króciec miałem sztywny nie do ruszenia.Ale dodatkowo oblałem go klejem żeby mieć pewność ze będzie trzymać.Jak na razie wszystko trzyma gicio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to tak?
Mechanik mówił że zaklepie to właśnie i zaklei klejem i mówiłem zeby jeszcze poksylina f9c26d37ef0bac26b4e21d4c500c6609.jpg

Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie o to chodzi zaklepać i skleić może być poksylina może być cos co będzie do metalu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to spoko tak właśnie mówił że zrobi :)

Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do buczenia klimy to okazało się że po wyjęciu filtra kabinowego w środku były 3 suche listki i to one wywoływaly buczenie.... Listki wyjąłem i wszystko gra :)

Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...