Salin92 Posted November 22, 2017 Share Posted November 22, 2017 Witam. Mam problem w swoim audi W samochodzie jak włączam nawiew i zwiększam go , po ok połowie zaczyna mocno buczeć klimatyzacja, co może być przyczyną jak to sprawdzić? Podczas hamowania zauważyłem od jakiegoś czasu ze hamulce są bardzo słabe tarcze i klocki wymienione z przodu i z tyłu , płyn hamulcowy uzupełniony , co może być ? Ostatnio też zauważyłem rurę od turbo kora jest połączona trytytkami , nie wiem czy jest tam coś ułamane czy brakuje jakiejś złączki ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
k232 Posted November 22, 2017 Share Posted November 22, 2017 Ja jebie, dużo rzeczy widziałem ale coś takiego HAAHAHAHAHAHAHA Hamulce to może za słabo układ został odpowietrzony przy wymianie płynu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salin92 Posted November 22, 2017 Author Share Posted November 22, 2017 układ dziś odpowietrzony, a taka prowizorka była już jak kupiłem audi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salin92 Posted November 22, 2017 Author Share Posted November 22, 2017 a co do tej prowizorki to strasznie jest od spodu na tym łączeniu w oleju, czy powinna być w oleju czy to turbo bierze olej ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
k232 Posted November 22, 2017 Share Posted November 22, 2017 (edited) Odpowietrzony może być ale kto ile w to wsadził serca? Może tylko tak o zrobił aby było i tyle, nie ma opcji, żebyś na nowych tarczach i klockach miał słabe hamulce. Jak turbo jest tak konkretnie zabezpieczone to nie ma opcji aby brało olej Edited November 22, 2017 by k232 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salin92 Posted November 22, 2017 Author Share Posted November 22, 2017 czytałem o tym trochę i piszą też ze może być serwo albo po parciała guma w ścianie grodziowej od serwo ale nie mogłem jej znaleźć , a gdy podczas jazdy z 3 razy podpompuje hamulec to później już tragedia zero hamowania ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tracer39 Posted November 22, 2017 Share Posted November 22, 2017 Ewidentnie masz problem z podciśnieniem i to też pewnie będzie problem przeładowania turbiny, sprawdź czy króciec na vacu pompie nie jest luźny i posprawdzaj wszystkie węże podciśnieniowe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salin92 Posted November 22, 2017 Author Share Posted November 22, 2017 A gdzie on jest dokładnie? Jest do niego dostęp od góry? Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tracer39 Posted November 22, 2017 Share Posted November 22, 2017 Z tyłu silnika. W temacie który podaje jest filmik, obejrzyj sobie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salin92 Posted November 22, 2017 Author Share Posted November 22, 2017 Z tyłu silnika. W temacie który podaje jest filmik, obejrzyj sobie. Dzięki w piątek będę patrzył co jest Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salin92 Posted November 22, 2017 Author Share Posted November 22, 2017 A co z tą rura z trytytkami jak to powinno wyglądać oryginalnie? Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamil-vag Posted November 22, 2017 Share Posted November 22, 2017 Tam jest klamra sprężysta ona jest u Ciebie, ale ktoś tak zrobił bo z czasem się wyrabiają zapadki na rurze i zaczyna to luźno latać... jak lata luźno zaraz sączy się olej Da się to naprawić albo wymieniając wąż i oring na nowy, albo sprytnie dokładając o-ring na rurę by znowu na ciasno zapiąć klamrę. U mnie w temacie pokazałem jak to zrobić, możesz zerknąć (w podpisie link). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salin92 Posted December 5, 2017 Author Share Posted December 5, 2017 Oringi już wsadzone, jeszcze te hamulce, trochę ruszalem tuleja w ścianie grodziowej i teraz jeszcze słabiej hamuje, nie wiecie gdzie moge kupić tą tuleje 8E0 611 743 F? Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamil-vag Posted December 5, 2017 Share Posted December 5, 2017 A króciec na VACCUM sprawdzałeś ? Nie ma luzów ? Link do gumy http://www.sklep.motorpol.pl/sklep/index.php Link to comment Share on other sites More sharing options...
k232 Posted December 5, 2017 Share Posted December 5, 2017 3 minuty temu, kamil-vag napisał: http://www.sklep.motorpol.pl/sklep/index.php To jest strona z oryginalnymi częściami? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamil-vag Posted December 5, 2017 Share Posted December 5, 2017 Tak, ASO Wrocław Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salin92 Posted December 6, 2017 Author Share Posted December 6, 2017 Dzis jeszcze popatrzę, a co do klimy to pytałem kolegę i mówi że pracuje tak jakby nie była zkalibtowana/ wyważona, ale wg w klimatyzacji jest coś takiego? Jak tak to gdzie to mozna zrobić i ile kosztuje? Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrsob1 Posted December 6, 2017 Share Posted December 6, 2017 W dniu 22.11.2017 o 18:03, k232 napisał: nie ma opcji, żebyś na nowych tarczach i klockach miał słabe hamulce. A z tym się nie zgodzę Wystarczy słabe podciśnienie w układzie wspomagania hamulców , uszkodzone serwo albo lipne klocki hamulcowe i o dobrym hamowaniu można zapomnieć Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salin92 Posted December 6, 2017 Author Share Posted December 6, 2017 Jak 2 razy podpompuje w trakcie jazdy to już hamulców nie ma :/Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
wujek22 Posted December 6, 2017 Share Posted December 6, 2017 A ten płyn był tylko uzupełniany czy wymienimy cały na nowy ? Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now