Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6] Audi A4 2004r. Gacka - S-Line, V6T, Q, Tip, RNS-E, 18", Bix, Speed, DRL, CLH, LED :naughty:


Gac3k

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, Pawisco napisał:

Dajesz nawiew na kratki? Od drugiej strony IPA czyli gdzie? Ja w zeszłym roku od razu zalałem IPA za pomocą ropownicy przez otwór na rurkę do klimatyzowanego schowka i było ok.

Zerknij proszę na fotki powyżej. Wykonałem wkrętarką otwór 3mm przed parownikiem. W kanale pomiędzy wentylatorem a parownikiem . Izopropanolem psikalem właśnie przez otwór do klimatyzowanego schowka czyli za parownikiem. Tym sposobem zaatakowałem parownik chemią z obu stron.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.04.2018 o 21:26, Gac3k napisał:

Byłem też u kogoś w odwiedziny ale nie trafiłem z czasem :facepalm:

IMG_20180417_083324.jpg

 

 

 

NAstepnym razem musimy się zgadać dzień wcześniej z miłą chęcia ugoszczę :)

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wentylator oraz w kratki tez można pryskać izopropylenem ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.06.2018 o 10:39, Norbas napisał:

Na wentylator oraz w kratki tez można pryskać izopropylenem ? 

Tak ale nie za mocno. Mgiełkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś byłby zainteresowany kupnem ? :D

Mam do kupienia A8 D3 4.0 TDI na pełnym wypasie.... od forumowicza z A8 klub.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@2018.07.18
Drobny update. Wymieniona pokrywa silnika oraz zakupiony używany mechanizm podnoszenia szyb pasażera z przodu. Dodatkowo będzie wymiana zamka klapy i mechanizmu tylnej wycieraczki bo umarł.

przed.jpgpo.jpg

 

IMG_20180717_191207.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do czyszczenia parownika najlepiej wywiercic taka samą dziurę  przed parownikiem jaka jest do klimatyzowanego schowka dzięki czemu możesz spokojnie odkurzyć cały syf przed parownikiem i zaslepic takim samym korkiem. Zdarzało się, że wpadł liść i gnił, żadne środki jego nie ruszały :), na koniec IPA pod ciśnieniem :).

Dobrze działasz z furmaną, aby tak dalej :)!

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.07.2018 o 20:36, MilUl napisał:

Do czyszczenia parownika najlepiej wywiercic taka samą dziurę  przed parownikiem jaka jest do klimatyzowanego schowka dzięki czemu możesz spokojnie odkurzyć cały syf przed parownikiem i zaslepic takim samym korkiem. Zdarzało się, że wpadł liść i gnił, żadne środki jego nie ruszały :), na koniec IPA pod ciśnieniem :).

Dobrze działasz z furmaną, aby tak dalej :)!

Wiem wiem, właśnie taki patent u żony z B7 zrobiłem jak zakładałem lodówkę to zostala mi zatyczka :)

@2018.07.20
Szybki szocik oraz blood orgy na DTMkach

 IMG_20180720_182546.jpg

IMG_20180711_094516.jpg

Edytowane przez Gac3k
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@2018.07.27

Wymieniono mechanizm podnoszenia szyby pasażera na Ori używkę z exeo. Dałem ciała na początku bo zdemontowaliśmy ramę z szybą podniesiona do góry. Szyba musi być opuszczona bo bez tego chyba nie da się jej zdemontować bo siedzi w ramce sztywno :). 

 

Stary mechanizm 

IMG_20180727_123619.jpg

Nowy już założony

IMG_20180727_123623.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@2018.08.02

Wymieniono silniczek wycieraczki tylnej oraz zamek klapy. Bardzo przydatne są wyjmaki z allegro. Żaden zaczep nie ucierpiał.

IMG_20180801_195314.jpg

Stary silniczek, widać ruda z niego już wychodziła bokiem

IMG_20180801_195020.jpg

Nowy silniczek Valeo już siedzi

IMG_20180801_192826.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@2018.08.05

Z okazji pochmurnego dnia można cyknąć kilka fotek. Przepolerowałem też ręcznie na szybko ulterki i wysmalcowałem opony megsem. Czekam na nową wycieraczkę ala Q5, stara się rozleciała przy demontażu  silniczka. 

IMG_20180805_093421.jpg

IMG_20180805_110400.jpg

IMG_20180805_093432.jpg

Spokojnej niedzieli życzę 

Edytowane przez Gac3k
Literówka
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.10.2018 o 20:14, Namiot_N1 napisał:

Przeglądałem cały post , fajnie podrobiona audiczka ? oby tak dalej 

Dziękuję.

@2018.10.20. Fotka pod domem
IMG_20181021_170709.jpg

Byłem na przeglądzie, przetrzepaliśmy auto konkretnie i wyszło:

  • Wyciek z wężyka gumowego do serwo wyciek z wężyka idącego od chłodnicy tiptronic
  • Wyciek z torsena przy wale
  • Ścięte dwie opony przednie
  • Pęknięta przednia opona na boku

Fiu fiu. Właśnie osuszyłem kanał na mojej budowie będzie się działo..

Edytowane przez Gac3k
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbieram graty na większy serwis w tym olej, filtry, świece. Pościągałem manuale jak pouzupełniać i posprawdzać płyny oraz odnośnie budowy tiptronica. Na fotce brakuje Ori oleju atf do tiptronica oraz przekładniowego do dyferencjałów.

Dla potomnych mających quattro i tiptronica : w aucie mamy dwa dyferencjały: z przodu i tyłu w moście tam jest 1 olej g052 145 S2 (S2 to pojemność 1l), w skrzyni tip drugi olej atf g052 152 S2 zamienny za Esso który stał się mobilem Mobil ATF LT 71141 , do torsena na końcu skrzyni przy wale trzeci olej i tutaj ważne info Ori olej do torsena to ok 400zl w ASO za litr, a można taniej bo jest zamiennik syntrax limiter slip 75w140 za 70zl/litr. Dodatkowo przewertowałem kilka forów internetowych i dużo problemów z układem przeniesienia napędu udało się rozwiązać wymieniając/uzupełniając oleje i uszczelniacze jak były wycieki.

IMG_20181101_074505.jpg

 

@2018.11.03

Uzupełniony olej w torsenie
Uzupełniony olej w Tiptronicu
Wymieniony olej silnikowy + filtr paliwa
Wymienione filtry kabinowe i silnikowe
Ozonowanie 50min

Ciekawostka - w zestawie z filtrem silnikowym Mann dorzuca podkładkę miedzianą do śruby spustowej miski olejowej. Dodatkowo muszę przyznać że strzykawka robi robotę przy odsysaniu resztek oleju czy dolewaniu do tiptronica.

IMG_20181102_151825.jpg

IMG_20181102_151831.jpg

IMG_20181103_164305.jpg

Edytowane przez Gac3k
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@2018.11.12

Wymiana świec żarowych na Beru GN008. Niestety nie obyło się bez chwili grozy przy odkręcaniu najgorszej świecy (przy kolektorze). Udało się jednak podlewać rustoffem j kręcąc lewo prawo kluczem dynamometrycznym ustawionym na 20Nm odkręcić ostatnią świecę. Oczywiście kolektor musiał zostać zdjęty do tej operacji. Fajny bajer wymyśliłem do czyszczenia gwintów i gniazd świec. Patyczek do uszu z przedłużką i na nim kleisty smar akurat miałem liten z Orlenu. Wszystko na koniec poskładane, gniazda wyczyszczone, świece przesmarowane smarem miedzianym i dokręcone momentem 15Nm.

Ps.

Po pomiarze omomierzem świec okazało się że 5 z 6 było spalonych.

 

Kompresor do wydmuchu syfu z gniazd naokoło świec

IMG_20181112_095032.jpg

 

Używam klucza dynamometrycznego firmy BETA. Moment odkręcania ustawiony na 20Nm.

IMG_20181112_095022.jpg

 

Poniżej łapacze syfu

IMG_20181112_103917.jpg

Tutaj widać jaki syf zostaje na gwintach po demontażu

IMG_20181112_103950.jpg

Na koniec pasta miedziana na gwinty świec i jedziemy 15Nm

IMG_20181112_104352.jpg

 

Edytowane przez Gac3k
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny patent z tymi plastypikami od 3.0 V6 na silnik , też nad tym myślałem ale nie miałem czasu żeby je kupić i nie wiedziałem czy domkonca będą pasowały . Ale widać że są  spoko dużo lepiej to wygląda . A chciałem się dowiedzieć jak wgrywales mapy do radia bo też mam tez takie same radio z navi ale u mnie nie ma map ... 

Samochód coraz lepiej się prezentuje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.11.2018 o 13:04, Namiot_N1 napisał:

Fajny patent z tymi plastypikami od 3.0 V6 na silnik , też nad tym myślałem ale nie miałem czasu żeby je kupić i nie wiedziałem czy domkonca będą pasowały . Ale widać że są  spoko dużo lepiej to wygląda . A chciałem się dowiedzieć jak wgrywales mapy do radia bo też mam tez takie same radio z navi ale u mnie nie ma map ... 

Samochód coraz lepiej się prezentuje. 

"Plastyki" już montował poprzedni właściciel, ten po lewej był cięty i spawany ale wygląda jak ori z fabryki. Z prawej pasuje P&P. Odnośnie mapek pomoże kolega junior555 . POLECAM

"Samochód coraz lepiej się prezentuje. " - dziękuję :). Mało czasu mam na auto, dzieciaczek i budowa domu oraz praca są wymagające ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@2018.12.06

Zbrojenia ciąg dalszy. Filtr tiptronica od ZF, uszczelka i olej na 2 wymiany statyczne.

IMG_20181206_172953.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto na sprzedaż. Cena 17500pln.  Już nieaktualne. Auta nie sprzedaję ;)

Edytowane przez Gac3k
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...