Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę a analizę LOGI STATYCZNE


ŁukaszPłock

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Synchro do poprawy w okolicę 0. 

Jak zejdzie synchro, mogą się poprawić korekcje.

EGR zaśleiony ? Bo słabo coś przełącza... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, kamil-vag napisał:

Synchro do poprawy w okolicę 0. 

Jak zejdzie synchro, mogą się poprawić korekcje.

EGR zaśleiony ? Bo słabo coś przełącza... 

Wężyk zaslepiony srubka  plus zaślepki na rurce a o turbinie można coś powiedzieć czy dopiero po dynamicznych, dziś mi wpadło w awaryjny... Ale jak próbowałem specjalnie wywołać to nie dało rady... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, kamil-vag napisał:

No a błąd jaki w sterowniku ? Turbo sie ocenia dynamicznie najlepiej 003+008+011

jak bede mial chwile to zrobie dynamiczne.

17965 charge pressure control positive deviation.

p1557 -35-10 ---Intermittent

a turbo niby po 2x po regeneracji i wg mechaniora wytrzyma 10 lat....ostatnia regeneracja ok 1,5 roku temu albo i wiecej...

i z tym EGR coś kombinować czy zostawić?

Edytowane przez ŁukaszPłock
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeładowanie. Zobacz czy to turbo Ci oleju nie popuszcza bo widziałem zdjęcia EGR u Cb w temacie i trochę jest na nim oliwy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zauważyłem żeby jakoś szczególnie ubywało oleju auto nie dymi na zimnym ani na ciepłym... a jak to sprawdzić jeszcze? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę trzy opcje, skoro turbo już regenerowane 2x i dalej przeładowuje...
1. piz*owaty styl jazdy...
2. Turbo popuszcza olej, z konsekwencji badziewnej regeneracji, bądź to czyszczenie tylko słownie co skutkuje zapiekaniem kierowniczek...
3. Problem z podwieszającym się N75 albo MAP , ale to po logach będzie widać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, kamil-vag napisał:

Widzę trzy opcje, skoro turbo już regenerowane 2x i dalej przeładowuje...
1. piz*owaty styl jazdy...
2. Turbo popuszcza olej, z konsekwencji badziewnej regeneracji, bądź to czyszczenie tylko słownie co skutkuje zapiekaniem kierowniczek...
3. Problem z podwieszającym się N75 albo MAP , ale to po logach będzie widać...

A więc nie wiem jak poprzedni właściciel ale w moim przypadku opcja nr 1 odpada. 

Co do 2 Masz jakiś zaufany warsztat? Gościu nie dostał papierów na regenerację więc jak dla mnie podejrzany temat... 

Plus z jego opowieści wygląda to tak:

ma przeładowania turbo - diagnoza mechanika  regeneracja. Po regeneracji nadal ma przeładowania - regeneracja jeszcze raz... i nadal występują przeładowania... a odkręcane było na pewno, sam po tym mechaniku dokręcałem śrubki i dokładałem brakujące na kolektorze :facepalm:

 

 

Edytowane przez ŁukaszPłock
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób ten log dynamiczny

I jak coś dodaj jako plik .csv jako załącznik a nie wklejasz tu na forum :P a najlepiej tu: http://vaglogger.apphb.com/

Edytowane przez kamil-vag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, ŁukaszPłock napisał:

 o turbinie można coś powiedzieć czy dopiero po dynamicznych, dziś mi wpadło w awaryjny... Ale jak próbowałem specjalnie wywołać to nie dało rady... 

Prawie dwie sekundy zajmuje Twojej turbinie zejście z maksymalnej wydajności na minimalną.

Mniej więcej po ok. 3 sekundach zbyt dużego doładowania silnik łapie tryb awaryjny ,  czyli w realnej eksploatacji może to być przyczyną notlaufów .

Daj dynamiczne z grupy 011 , oblukamy jak to wygląda w realu :hi:

Nie wiem jak w AWX-ie jest rozwiązane doprowadzenie ciśnienia atmosferycznego do N75 ( z puszki filtra powietrza , czy filterka na samym N75 ). W tym drugim przypadku powodem może być niedrożność filterka, a w pierwszym przy totalnie zabitym filtrze powietrza też może to mieć znaczenie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr powietrza nowy ,ogolenie wszystkie filtry mam nowe. 

No i przeładowało przez ponad rok czasu użytkowania może 5 razy ni z gruszki ni z pietruszki. a próbowałem nie raz wywołać tryb awaryjny i sie nie udaje. 

Dodam ze auto ma virusa na ok 170 KM robionego przez poprzedniego właściciela. może tu jest błąd jakiś?

Edytowane przez ŁukaszPłock
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.11.2017 o 08:58, kamil-vag napisał:

Zrób ten log dynamiczny

I jak coś dodaj jako plik .csv jako załącznik a nie wklejasz tu na forum :P a najlepiej tu: http://vaglogger.apphb.com/

log dynamiczny003-008-011  http://vaglogger.apphb.com/log/5a199c962839f84dccf32dfa?AuthKey=f53809d5e23646ba81d91c2fab371f74

Przy 4000 obr tryb awaryjny.

plus dodam plik.

LOG-01-003-008-011.CSV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie, masakra ! To wygląda jakby ktoś turbo na sztywno do podciśnienia zapiął [emoji14] jak robisz BS 11 zobacz czy sztanga chodzi góra-dół...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, kamil-vag napisał:

Panie, masakra ! To wygląda jakby ktoś turbo na sztywno do podciśnienia zapiął emoji14.png jak robisz BS 11 zobacz czy sztanga chodzi góra-dół...

dzięki za pocieszenie :) lepiej powiedz co z tym zrobić.... może gruszka padla? probowalem ja reka dziś poruszyć i mi sie nie udało :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób test Basic Settings grupy 011 i zrób log, przy okazji wyjdź z auta i poobserwuj czy zasysa i odpuszcza sztangę...

Ten mechanik nie grzebał nic przy długości sztangi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK. jak zrobię i popatrzę to dam znać. Postaram się jutro.

Co mechanik robił to nie mam pojęcia...poprzedni właściciel też chyba nie miał...mówił tylko, jak wcześniej wspominałem, że dwa razy wysyłał do regeneracji, albo pseudo regeneracji.

I rozumiem, że skoro sztanga stoi to geometria też co wyniku da nam jej zapieczenie i czeka mnie czyszczenie czy tak?

Edytowane przez ŁukaszPłock
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sztangę zasysa Ci w maks doładowanie i tak zostaje, zawór steruje na maksa, ale nie może zbić ciśnienia, więc albo przycina się geometria, albo coś z regulacją sztangi... MAP można wykluczyć, bo i MAF adekwatny (bardzo wysoki) do tego co pompuje turbo...

Sprawdź też od niczego drogę od wężyka na gruszce turbo i gdzie jest wpięty, czy oby na pewno na N75...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...