Przemyslaw1989 Opublikowano 28 Listopada 2017 Opublikowano 28 Listopada 2017 Po przejechaniu 100km dymi mi z pod maski tak mocno,że muszę stanąć i czekać , moze to koniec EGR Chłodnicy?i śmierdzi spalonym sprzęgłem. Pozdrawiam
Marcin Kaszyński Opublikowano 28 Listopada 2017 Opublikowano 28 Listopada 2017 Miałem bardzo podobny problem. Okazało się że puszczą uszczelka pod pokrywą zaworów, olej kapał na rozgrzany DPF i kupa dymu i zapach spalonego oleju.Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 29 Listopada 2017 Opublikowano 29 Listopada 2017 Zapach spalonego sprzęgła się trochę różni od zapachu spalin lub płynu chłodzącego z nieszczelnego układu EGR, jak i przepalonego oleju. Dla tego kluczowym jest ustalenie czym śmierdzi i co powoduje dymienie Nic ostatnio przy motorze nie było robione ?
Przemyslaw1989 Opublikowano 27 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2018 Witam , okazało się że rurka od EGR nie trzymała się na kołnierzu, mechanik zaspawał, to prawda ,że zajmuje to 2H????bo policzył mi za robociznę 160Euro bardzo drogo.
iwadrian Opublikowano 27 Stycznia 2018 Opublikowano 27 Stycznia 2018 1 godzinę temu, Przemyslaw1989 napisał: Witam , okazało się że rurka od EGR nie trzymała się na kołnierzu, mechanik zaspawał, to prawda ,że zajmuje to 2H????bo policzył mi za robociznę 160Euro bardzo drogo. Czasowo mogło mu tyle zająć z wymontowaniem i zamontowaniem a cenowo to go poniosło.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się