inhosik Opublikowano 29 Listopada 2017 Opublikowano 29 Listopada 2017 (edytowane) Opiszę które robić logi dynamiczne w 2.0tdi w kanałach rozszerzonych na przykładzie mojego CAGB. rozpiska kanałów: kanał 36 obroty silnika kanał 51 ciśnienie paliwa wymagane kanał 160 cisnienie paliwa aktualne kanał 66 dawka paliwa kanał 8 masa powietrza zadana ( przepływomierz) kanał 127 masa powietrza aktualna kanał 12 turbo zadane cisnienie kanał 13 turbo aktualne ciśnienie kanał 191 synchronizacja rozrządu Moje logi wyglądają tak (na obrazkach opisałem co każdy kanał oznacza, za każdym razem trzeba logować kanał 36 żeby widzieć obroty silnika): Edytowane 29 Listopada 2017 przez inhosik
zwonko Opublikowano 29 Listopada 2017 Opublikowano 29 Listopada 2017 O widzisz, takiego czegoś było trzeba na forum. Dopisz z łaski swojej jakiej wersji VCDS używasz
inhosik Opublikowano 29 Listopada 2017 Autor Opublikowano 29 Listopada 2017 (edytowane) vcds 15.7.0. Na innych wersjach vcds i sterownikach silnika numery kanałów mogą sie nie zgadzać z tymi co podałem ale generalny zarys jak to wygląda u mnie pokazałem. Wystsrczy poszukać w swoich kanałach opisy kanałów są te same. Z ciekawostek pokazuje poniżej filmik jak u mnie walnięty był zawór regulacji ciśnienia i na biegu jałowym ciśnienie na listwie cr skacze od 140 barów do 320. A wymagane jest 250. Silnik na postoju miał trzęsiawki i słychać było dwumase. Po wymianie zaworu ciśnienie ustabilizowało sie oraz znikło trześienie silnika i dzwiek dwumasy. Edytowane 29 Listopada 2017 przez inhosik
zwonko Opublikowano 30 Listopada 2017 Opublikowano 30 Listopada 2017 (edytowane) A masz czas zerknąc na coś takiego:https://drive.google.com/drive/folders/1aMfp_ZM18nSBVnOs4Xxrks4RT7ri-W1K Auto na hamowni nie trzyma serii, kupione z uszkodzoną pompa, pompa robiona dwa razy, bo raz spartolili robote. Oprócz tego robiony rozrzad. Podwyższone spalanie, okopcona rura, EGR pół roku po ciśnieniu znowu dośc zasyfiony. Tak patrząc po logach pompy to dynamicznie różnice w ciśnieniu wahają się do 4MPa. Nie wiem czy to dużo czy mało. Auto wywala od czasu do czasu błąd intermittent: 5174 - Fuel Pressure Regulation P1065 00 [096] - Regulation Discrepancy Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 193161 km Date: 2017.11.21 Time: 19:47:27 Edytowane 30 Listopada 2017 przez zwonko
hehu Opublikowano 14 Grudnia 2017 Opublikowano 14 Grudnia 2017 W dniu 29.11.2017 o 13:07, inhosik napisał: vcds 15.7.0. Na innych wersjach vcds i sterownikach silnika numery kanałów mogą sie nie zgadzać z tymi co podałem ale generalny zarys jak to wygląda u mnie pokazałem. Wystsrczy poszukać w swoich kanałach opisy kanałów są te same. Z ciekawostek pokazuje poniżej filmik jak u mnie walnięty był zawór regulacji ciśnienia i na biegu jałowym ciśnienie na listwie cr skacze od 140 barów do 320. A wymagane jest 250. Silnik na postoju miał trzęsiawki i słychać było dwumase. Po wymianie zaworu ciśnienie ustabilizowało sie oraz znikło trześienie silnika i dzwiek dwumasy. Mam pytanie do Ciebie czy robiłeś adaptację po wymianie czujnika?
inhosik Opublikowano 15 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2017 14 godzin temu, hehu napisał: Mam pytanie do Ciebie czy robiłeś adaptację po wymianie czujnika? żadnej adaptacji nie robiłem
bodas Opublikowano 9 Stycznia 2018 Opublikowano 9 Stycznia 2018 Siema jak duże miałeś te drgawki? Zastanawiam się czy u mnie coś takiego nie występuje na zimnym silniku, bo też coś czasem drgnie. Muszę zobaczyć logi tej pompy i sprawdzić wtryski na zimno, bo na ciepło mają dobre korekcje.
Szymon Dziarmaga Opublikowano 25 Sierpnia 2018 Opublikowano 25 Sierpnia 2018 Czy ktoś może spotkał tabelkę do silników CR podobną jak dla VP czy PD z których można odczytać poprawne wartości dla konkretnych kodów silników? Dobrze byłoby mieć taką ściągawkę do której można by porównywać nasze logi i sprwdzać czy mieszcza się w normach.
inhosik Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Tabelki nie ma i nie będzie. Są tylko pomiary rozrzerzone i w zależności jaką masz wersję vcds w każdej wartości są pod innym blokiem. Np. Miałem vcds w wersji 15 a teraz mam 18 i pomiary w vcds 18 już są pod innymi numerkami niż w 15.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się