Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jeszcze raz o modzeniu AEB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. Jako iż nie potrafiłem znaleźć bezpośrednich odpowiedzi na nurtujące mnie pytania, postanowiłem stworzyć swój temat w którym może uzyskam w końcu szczegółowych odpowiedzi. Więc krótko o tym co planuje, chciałbym z AEB wyciągnąć wiele (+/- 300km) i póki co dowiedziałem się że najlepiej zastosować blok 06A i głowice z AEB lecz nie wiem czy na ori wale, czy korby z aeb czy z bex'a czy jeszcze inne. Czy da się wyciągnąć na bloku 058 bezpieczne i żywotne 300km? Czy do celowania w 300km zmieniać wał? i jeśli tak to na jaki? i jakie korby i tłoki? Już czytałem o tzn. Stage 3 na ok. 300km lecz pytam o wał itd ponieważ raczej na 300 się nie skończy :wink:

PS: oczekuje konkretnych szczegółowych odpowiedzi najlepiej z konkretnymi numerami OEM części.

Pozdrawiam :)

Opublikowano (edytowane)

Słabo szukałeś bo wszystko było już opisane. Na 300Ps słupek Aeb zostawiasz seryjny, spokojnie obrabia taką moc jak silnik zdrowy a program zrobiony przez kogoś kto ma o tym pojęcie. Na takie małe moce daj sobie spokój z kombinowaniem na bloku wysokim 06A bo po co ?? planujesz więcej mocy niż 300Ps napisz ile ?? Chcesz robić pod +350Ps załóż kutą korbę, tłoki i wał seria, głowica seryjna spokojnie wytrzyma + 400Ps pod warunkiem że nie kręcisz wyżej jak 7200obr/min Chcesz robić więcej zrób strokera na 2.0 bo robi mega robotę szczególnie z dołu widać dużą różnicę  

Edytowane przez Pawel_M
Opublikowano

Więc plany się zmieniły. planujemy zrobić 350-400km. Wal Ori zdrowy, głowica jest w trakcie regeneracji. Blok był planowany i będzie szedł na honowanie. Korby będą kute. Nie trzeba nic szlifować. Teraz pytanie, bo tłoki Ori (firmy Mahle) wytrzymują podobno do 600hp, więc czy jest sens je zmieniać? Chcę założyć panewki główne STD Kolbenschmita i nie wiem czy zakładać std Kolbenschmita panewki korbowodowe czy szukać jakiś wzmacnianych? Pierścienie też bedą mahle std. Jakie turbo do tego? znalazłem nowe turbo na k64... o nazwie gt28 reprodukcja na łożysku ślizgowym i na tej samej stronie td05 też na ślizgowym za ok. 1500zl. Wybrać któreś z tych? Jaka przepustnice elektroniczna dopasować do tego? z czego? i czy jest sens? Planujemy zrobić w tym jeszcze procedurę startu i może antilaga. Jakiego kompa? brać z golfa 4 czy z czegoś innego? bawić się w uniwersalny np. EMU?

Wielkie dzięki za odpowiedzi,

Pozdrawiam, Twardy ;)

Opublikowano

Silnik seria z kutą korbą do tego k04-064 jako hybryda, jeżeli ma być procedura i antilag to rób konwersje na ME7.5  możesz też pomyśleć o panewkach King Racing cena podobna do KS

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...