narciarz89 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Witam Państwa mam problem mianowicie ukreciła mi sie śruba od napinacza paska alternatora. Ogolnie zuzyta jest tuleja do ktorej napinacz jest przykrecony . Mam problem z demontazem .Pierwszy problem głowny to dojscie do śruby z tylu tej na 13 wykrecilem caly przod pompe wspomagania napinacz sam zszedl jak urwala sie sruba . Nie wiem czy mam wywiercac ta srube czy ktos wie jak mozna odkrecic ta tylna srube ? nie mam jak skontrowac jej od przodu . Czy demontaz calej tej obudowy jest trudny w jakich miejscach ona sie trzyma pozdro
Rattamahata Opublikowano 7 Grudnia 2017 Opublikowano 7 Grudnia 2017 demontarz nie jest trudny, odkreca sie kilka srub torx'em badz imbusem- nie pamietam juz niestety. Zablokuj sobie kolo pompy wtryskowej blokada lub oznacz sensownie ustawienie jego wzgledem kola pasowego walka rozrzadu gdyz przy montarzu dekla bedziesz musial ponownie napiac pasek napedowy pompy. Ponizej masz zdjecie pogladowe silnika ktore ci podpowie polozenie srub.
narciarz89 Opublikowano 7 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2017 ok dziekuje bardzo za info , wykrecilem już , zdemontowalem chlodnice oleju itd i z głowy teraz pozostalo złożyc wszystko w calosc zdj sie przyda
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się