Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T ANB - błedy sonda


Marcin Gugu33

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :hi: może ktoś mógłby powiedzieć na co zwrócić uwagę przy tych błędach?
Jak sie robi test sond?
Czwarty błąd po usunięciu nie wrócił juz - choć czasem podczas jazdy widzę ze mam 70st a był już rozgrzany do 90stC

17513 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Heating Circuit Short to Plus
        P1105 - 35-10 - - - Intermittent
17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High
        P1114 - 35-00 - -
16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity
        P0140 - 35-10 - - - Intermittent

24879046_1691143244268376_1006519753_o.jpg

Edytowane przez Marcin Gugu33
Błąd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzić kable, wtyczki sondy. Jak nie to raczej uwalona. Ewentualnie błędy sondy lubi powodowac źle wyregulowane LPG, ale tu raczej jest ich za dużo, więc mało prawdopodobne. Zobacz jak często wracają, jak powiedzmy co 5km, to warto odzalowć troche i pojeździć na Pb z 15km żeby sprawdzić czy nie jest związane z LPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź dolot kompresorem czy szczelny i będziesz miał pewność. Jakie wartości masz w grupie 32? Te błędy są od drugiej sondy, czyli ewentualnie wina kata, sondy lub może też być przez źle wyregulowane lpg.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrzucam foty z pomiarów, tylko zrobiłem je po odpaleniu, wykasowałem błedy i jezdziłem 30km na PB - błędy wróciły:
3 Znalezione:  
17513 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Heating Circuit Short to Plus
        P1105 - 35-10 - - - Intermittent
17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High
        P1114 - 35-10 - - - Intermittent
16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity
        P0140 - 35-10 - - - Intermittent

 

26653126_1722741067775260_18399778_o.jpg

26613885_1722741044441929_1832925463_o.jpg

26613636_1722740994441934_1681068422_o.jpg

26610407_1722740991108601_696771769_o.jpg

26543684_1722740984441935_1410785325_o.jpg

26543361_1722741107775256_1558911774_o.jpg

26543984_1722741057775261_217828273_o.jpg

26654620_1722741021108598_1899175178_o.jpg

26543168_1722741137775253_89246390_o.jpg

26613680_1722741017775265_1039318627_o.jpg

26654620_1722741021108598_1899175178_o.jpg

26543081_1722740981108602_60566758_o.jpg

26543109_1722740961108604_35235654_o.jpg

26543052_1722740971108603_415272048_o.jpg

26543975_1722740937775273_845519782_o.jpg

26543932_1722740931108607_1925337368_o.jpg

26610552_1722741104441923_471705585_o.jpg

26613102_1722741051108595_1769949747_o.jpg

26654949_1722741041108596_1184389829_o.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób porzadne logi a nie fotki. Z fotek z grupy 033 mozna by podjerzewac nieszczelnosc.

Edytowane przez zwonko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam pogody na logi.. a i z kawałkiem spokojnej drogi trzeba pokombinować, albo noc
na pewno zrobie ale jak bede tylko mógł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, wczoraj usunąłem błędy, przełączyłem już wcześniej na PB i dziś zrobiłem 61km (2x30km) i bez zgaszania na parkingu od razu podłączyłem kompa.
z czytałem błędy - bez kasowania (foto)
przeszedłem w silnik i po wszystkich grupach na Vag'u i zrobiłem video jak zachowują się parametry - śnieg sypie, więc na logi nie miałem szans.
Grupa 32- Lambda 3.8% i 1.6 %
Grupa 33 - Lambda -1.6 do 0.8%  i 0.115 do 0.690 V
Grupa 34 - B1-S1 - OK
Grupa 36 ~ 0.490V B1- S2 - OK
Grupa 37 - System OK
Grupa 46 - Lambda Factor  0.033 , Cat B1 OK

27786897_1756316831084350_1558212623_o.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto jeździ bez większych problemów:

- czasem miewa zawahanie w okolicy 3 tys obr
- zdarzyło sie trzy razy tak że podczas już jazdy wciskam delikatnie gaz a auto szarpie- wtedy gaz do dechy i jedzie ok.
- i od zawsze mam niepłynne przejście pomiędzy raptownym odpuszczeniem pedału gazu i gwałtownym dodaniem. (myślałem że poduszki skrzyni albo silnika?)
- spalanie było 45 LPG na 250km (4 zbiorniki tak samo)
- spalanie ostatnie 40 LPG na 260km po wymianie czujnika G62 - temp.

przed chwilą odczytane błędy:

17513 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Heating Circuit Short to Plus

          P1105 - 35-10 - - - Intermittent

17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High

            P1114 - 35-10 - - - Intermittent

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

            P0300 - 35-10 - - - Intermittent

16688 - Cylinder 4 Misfire Detected

            P0304 - 35-10 - - - Intermittent

16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity

            P0140 - 35-10 - - - Intermittent

Byłem podłączyć Vaga - nowość na czerwono - a właśnie od poprzedniego usunięcia błędów minęło 350 km i w tym czasie te szarpnięcia miałem, które wcześniej opisałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To szarpanie to może przez padającą cewkę na 4 cylindrze. Spróbuj zamienić ją miejscami i sprawdź czy błąd pójdzie za cewką.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, przem8 napisał:

To szarpanie to może przez padającą cewkę na 4 cylindrze. Spróbuj zamienić ją miejscami i sprawdź czy błąd pójdzie za cewką.

A na VAGu coś sprawdzić? tam też są wartości cewki.
4 cewkę zamienić z 3 czy to obojętne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Marcin Gugu33 napisał:

4 cewkę zamienić z 3 czy to obojętne?

Obojętne. Te objawy masz takie same na obu paliwach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Marcin Gugu33 napisał:

przejście pomiędzy raptownym odpuszczeniem pedału gazu i gwałtownym dodaniem

na obu paliwach?

 

1 godzinę temu, Marcin Gugu33 napisał:

nowość na czerwono - a właśnie od poprzedniego usunięcia błędów minęło 350 km i w tym czasie te szarpnięcia miałem, które wcześniej opisałem.

jak najbardziej wypadanie zapłonu=szarpniecie

 

56 minut temu, Marcin Gugu33 napisał:

A na VAGu coś sprawdzić? tam też są wartości cewki.

nie da się ocenić cewki w VAGu. Można podejrzewać że coś jest nie tak z układem zapłonowym po pewnych wartosciach. Ale nikt Ci z kompa nie powie czy cewka, swieca, czzy co. Sposób podany przez @przem8 jest najlepszy na sprawdzenie cewki.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, przem8 napisał:

Obojętne. Te objawy masz takie same na obu paliwach?

Wydaje sie że na LPG szarpanie podczas jazdy miałem.
a szarpnięcia gdy dodam i odpuszczam gaz dynamicznie - to jakby lekko mocniej na LPG
OK to podmienię cewki i sprawdzę czy błąd przeskoczył.
Dzięki za zaangażowanie i wstępną pomoc! :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś cewki podmieniłem - patrzcie co sie dzieje..
po zamianie - odpalam auto i po kilku minutach na wolnych obrotach zaczyna wariować - poszarpuje i skaczą obroty - spadły nisko aż EPC się zaświeciło na sekundę i po 5 sekundach tak spadło że zgasło auto..
po tym zgaśnieciu spr błedy i
18010 - p1602 35-10 intermittent - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low 

17513 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Heating Circuit Short to Plus

zamawiam uszczelkę pokrywy ELRING

28312629_1772783549437678_94084855_o.jpg

28312806_1772783512771015_838472349_o.jpg

28341113_1772783592771007_642258151_o.jpg

28407835_1772783399437693_1649837940_o.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj odpuściłem wymianę uszczelki bo teraz zima u mnie -13 w nocy a dzień -5 a ponoć silikon nie lubi mrozu :):
za to odkryłem, że zawór DV - nie trzyma ten mały króciec.. Dv jest naprawialny czy zamawiać? zamiennik ori?
przy okazji zerknąłem do turbinki - fotka wszystko si?

28417905_1776185885764111_862161089_o.jpg

28418304_1776186075764092_985292613_o.jpg

28461838_1776186022430764_1004217413_o.jpg

28554810_1776186135764086_1964243632_o.jpg

Edytowane przez Marcin Gugu33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i jak, jakaś opinia?

Pany -5°C dziś. odpalam moje 1.8T i 5 minut postoju, 3 minuty jazdy do przejazdu kolejowego, tam po 10 minutach postoju dopiero rusza wskazówka temperatury. ( w sumie 18min)

Ostatnio przepalałem sąsiada ADRa i po 2 tyg stania po 5 minutach on już miał 70°C a mój 17 potrzebuje.

ADR na postoju łapie 90° a mój jeszcze nigdy nie zauważyłem nawet po kilkunastu minutach na postoju.

To normalne? Coś sprawdzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...