Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AHH] Proszę o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W moim A4 TDI 90KM ostatnio brak mocy,wpierw byl zawór N75 do wymiany (błąd zniknał) teraz auto jedzie max do 3000 obr/min i mam błąd 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY

zrobilem logi dynamiczne,jutro postaram sie o statyczne. prosze o analize logów i pomoc w diagnozie.

log011yp4.png

w354.png

log003dy7.th.png

log003apa3.th.png

log011amd1.th.png

Opublikowano

Ale to w koncu afn czy ahh??

dzieki,tak to jest jak sie od rana siedzi czyta i kombinuje.

Opublikowano

W moim przypadku to AFN. Ale chyba nie ma to wiekliego znaczenia. Ewidentnie widaćże przepływomierz nie działa tak jak powinien. W grupie 3 i 8 to widać.

Opublikowano

Nic nie rob z przeplywomierzem.... :)

Do sprawdzenia - szczelnosc ukladu dolotowego.

Podaj ostatecznie oznaczenie silnika, ktorego dotyczą te logi.

Opublikowano

dziura w dolocie jak stodola ...

albo podcisnienia nie popodlanczane prawidlowo po wymianie N75 ...

Opublikowano

Zobacz jak auto sie zachowa po odłaczeniu przepływki, bo ewidentnie przepływka lub sterowanie turbina bo wogóle nie daje cisnienia a co za tym idzie wskaznia przepływki tez sa słabiutkie.

Opublikowano

Zobacz jak auto sie zachowa po odłaczeniu przepływki, bo ewidentnie przepływka lub sterowanie turbina bo wogóle nie daje cisnienia a co za tym idzie wskaznia przepływki tez sa słabiutkie.

a jak ma sie zachowac ? ... doladowanie wroci czy zacznie wyzej mierzyc ... :naughty: [ehhhhh]

tutaj nie ma zadnego lub .... !!!

najpierw doprowadzic doladowanie do porzadku a potem mozecie sobie odpinac do woli ... :wink4:

Opublikowano

szpec pochwytal i powiedzial ze jakis zawor z turbiny sie nie rusza i moga byc tez przewody,ale moze mi auto wziasc za dwa tyg. wiec bede szukac dalej... moze polecicie dobrego mechanika z okolicy Żor(sląskie)

Opublikowano

szpec pochwytal i powiedzial ze jakis zawor z turbiny sie nie rusza i moga byc tez przewody,ale moze mi auto wziasc za dwa tyg. wiec bede szukac dalej... moze polecicie dobrego mechanika z okolicy Żor(sląskie)

sam pomaca gumowe rury ... [do tego nie potrzebny jest mechanik]

Opublikowano

dziura w dolocie była,ale auto dalej nie ma tej mocy co powinno,mechanik powiedział ze turbina nie daje dostatecznego ciśnienia, na zawór n75 przychodzi za male i nie potrafi on przesunąć jakiejś gruszki, wiec nie przestawia łopat, chyba dobrze to zapamiętałem. a moze to jest przepływomierz tak jak pisaliscie... postaram sie zrobić nowe logi i je zamieścić.

Opublikowano
postaram sie zrobić nowe logi i je zamieścić.

Tak bedzie chyba najrozsadniej... :)
Opublikowano

przeciez było miliony razy pisane, że jak nie ma cisnienia to i przepływka źle pokazuje

takze doprowadz cisnienie do ładu na poczatek

Opublikowano

auto po powrocie od mechanika grzeje sie do okolo 75-80 stopni dzis czeka mnie dluzsza trasa wiec sprawdze dokladniej, mocy dalej troszke brakuje ale jest lepiej...

mam nadzieje ze turbiny nie trzeba bedzie zmieniac... wklejam nastepne logi juz po usunieciu nieszczelnosci dolotu...

log1we8.th.png

log2hn2.th.jpg

log3ft3.th.jpg

log1statuz6.th.jpg

log2statgt5.th.jpg

log3statkm4.th.jpg

Opublikowano

IMO - ten mechanik nic nie zrobil... dalej jest zle... cisnienie doladowania lezy na obie łopatki...

- wezyki podcisnienia sprawdzone ?

- sztanga chodzi w pelnym zakresie ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...