NASA Opublikowano 31 Stycznia 2009 Opublikowano 31 Stycznia 2009 W moim A4 TDI 90KM ostatnio brak mocy,wpierw byl zawór N75 do wymiany (błąd zniknał) teraz auto jedzie max do 3000 obr/min i mam błąd 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY zrobilem logi dynamiczne,jutro postaram sie o statyczne. prosze o analize logów i pomoc w diagnozie.
michalki Opublikowano 31 Stycznia 2009 Opublikowano 31 Stycznia 2009 Jak na moje początkujące oko to przepływomierz padnięty. Sam zresztą mam taki sam problem w mojej a4: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_prosba_o_analize_logow-t64130.0.html Też tak masz że jak przekroczysz jakieś obroty to później auto całkowicie zamula ?
NASA Opublikowano 31 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2009 Ale to w koncu afn czy ahh?? dzieki,tak to jest jak sie od rana siedzi czyta i kombinuje.
michalki Opublikowano 1 Lutego 2009 Opublikowano 1 Lutego 2009 W moim przypadku to AFN. Ale chyba nie ma to wiekliego znaczenia. Ewidentnie widaćże przepływomierz nie działa tak jak powinien. W grupie 3 i 8 to widać.
AdasWawa Opublikowano 1 Lutego 2009 Opublikowano 1 Lutego 2009 te logi sa zrobione w trybie awaryjnym czyli sa do ....
NASA Opublikowano 1 Lutego 2009 Autor Opublikowano 1 Lutego 2009 chyba w trybie awaryjnym ale inaczej nie umialem...
przemik Opublikowano 1 Lutego 2009 Opublikowano 1 Lutego 2009 Nic nie rob z przeplywomierzem.... Do sprawdzenia - szczelnosc ukladu dolotowego. Podaj ostatecznie oznaczenie silnika, ktorego dotyczą te logi.
spanky Opublikowano 2 Lutego 2009 Opublikowano 2 Lutego 2009 dziura w dolocie jak stodola ... albo podcisnienia nie popodlanczane prawidlowo po wymianie N75 ...
wojtek2626 Opublikowano 2 Lutego 2009 Opublikowano 2 Lutego 2009 Zobacz jak auto sie zachowa po odłaczeniu przepływki, bo ewidentnie przepływka lub sterowanie turbina bo wogóle nie daje cisnienia a co za tym idzie wskaznia przepływki tez sa słabiutkie.
spanky Opublikowano 2 Lutego 2009 Opublikowano 2 Lutego 2009 Zobacz jak auto sie zachowa po odłaczeniu przepływki, bo ewidentnie przepływka lub sterowanie turbina bo wogóle nie daje cisnienia a co za tym idzie wskaznia przepływki tez sa słabiutkie. a jak ma sie zachowac ? ... doladowanie wroci czy zacznie wyzej mierzyc ... [ehhhhh] tutaj nie ma zadnego lub .... !!! najpierw doprowadzic doladowanie do porzadku a potem mozecie sobie odpinac do woli ...
NASA Opublikowano 2 Lutego 2009 Autor Opublikowano 2 Lutego 2009 szpec pochwytal i powiedzial ze jakis zawor z turbiny sie nie rusza i moga byc tez przewody,ale moze mi auto wziasc za dwa tyg. wiec bede szukac dalej... moze polecicie dobrego mechanika z okolicy Żor(sląskie)
spanky Opublikowano 2 Lutego 2009 Opublikowano 2 Lutego 2009 szpec pochwytal i powiedzial ze jakis zawor z turbiny sie nie rusza i moga byc tez przewody,ale moze mi auto wziasc za dwa tyg. wiec bede szukac dalej... moze polecicie dobrego mechanika z okolicy Żor(sląskie) sam pomaca gumowe rury ... [do tego nie potrzebny jest mechanik]
NASA Opublikowano 7 Lutego 2009 Autor Opublikowano 7 Lutego 2009 dziura w dolocie była,ale auto dalej nie ma tej mocy co powinno,mechanik powiedział ze turbina nie daje dostatecznego ciśnienia, na zawór n75 przychodzi za male i nie potrafi on przesunąć jakiejś gruszki, wiec nie przestawia łopat, chyba dobrze to zapamiętałem. a moze to jest przepływomierz tak jak pisaliscie... postaram sie zrobić nowe logi i je zamieścić.
przemik Opublikowano 7 Lutego 2009 Opublikowano 7 Lutego 2009 postaram sie zrobić nowe logi i je zamieścić. Tak bedzie chyba najrozsadniej...
sokolnh Opublikowano 7 Lutego 2009 Opublikowano 7 Lutego 2009 przeciez było miliony razy pisane, że jak nie ma cisnienia to i przepływka źle pokazuje takze doprowadz cisnienie do ładu na poczatek
NASA Opublikowano 10 Lutego 2009 Autor Opublikowano 10 Lutego 2009 auto po powrocie od mechanika grzeje sie do okolo 75-80 stopni dzis czeka mnie dluzsza trasa wiec sprawdze dokladniej, mocy dalej troszke brakuje ale jest lepiej... mam nadzieje ze turbiny nie trzeba bedzie zmieniac... wklejam nastepne logi juz po usunieciu nieszczelnosci dolotu...
przemik Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 IMO - ten mechanik nic nie zrobil... dalej jest zle... cisnienie doladowania lezy na obie łopatki... - wezyki podcisnienia sprawdzone ? - sztanga chodzi w pelnym zakresie ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się