NASA Posted January 31, 2009 Posted January 31, 2009 W moim A4 TDI 90KM ostatnio brak mocy,wpierw byl zawór N75 do wymiany (błąd zniknał) teraz auto jedzie max do 3000 obr/min i mam błąd 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY zrobilem logi dynamiczne,jutro postaram sie o statyczne. prosze o analize logów i pomoc w diagnozie.
michalki Posted January 31, 2009 Posted January 31, 2009 Jak na moje początkujące oko to przepływomierz padnięty. Sam zresztą mam taki sam problem w mojej a4: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_prosba_o_analize_logow-t64130.0.html Też tak masz że jak przekroczysz jakieś obroty to później auto całkowicie zamula ?
NASA Posted January 31, 2009 Author Posted January 31, 2009 Ale to w koncu afn czy ahh?? dzieki,tak to jest jak sie od rana siedzi czyta i kombinuje.
michalki Posted February 1, 2009 Posted February 1, 2009 W moim przypadku to AFN. Ale chyba nie ma to wiekliego znaczenia. Ewidentnie widaćże przepływomierz nie działa tak jak powinien. W grupie 3 i 8 to widać.
AdasWawa Posted February 1, 2009 Posted February 1, 2009 te logi sa zrobione w trybie awaryjnym czyli sa do ....
NASA Posted February 1, 2009 Author Posted February 1, 2009 chyba w trybie awaryjnym ale inaczej nie umialem...
przemik Posted February 1, 2009 Posted February 1, 2009 Nic nie rob z przeplywomierzem.... Do sprawdzenia - szczelnosc ukladu dolotowego. Podaj ostatecznie oznaczenie silnika, ktorego dotyczą te logi.
spanky Posted February 2, 2009 Posted February 2, 2009 dziura w dolocie jak stodola ... albo podcisnienia nie popodlanczane prawidlowo po wymianie N75 ...
wojtek2626 Posted February 2, 2009 Posted February 2, 2009 Zobacz jak auto sie zachowa po odłaczeniu przepływki, bo ewidentnie przepływka lub sterowanie turbina bo wogóle nie daje cisnienia a co za tym idzie wskaznia przepływki tez sa słabiutkie.
spanky Posted February 2, 2009 Posted February 2, 2009 Zobacz jak auto sie zachowa po odłaczeniu przepływki, bo ewidentnie przepływka lub sterowanie turbina bo wogóle nie daje cisnienia a co za tym idzie wskaznia przepływki tez sa słabiutkie. a jak ma sie zachowac ? ... doladowanie wroci czy zacznie wyzej mierzyc ... [ehhhhh] tutaj nie ma zadnego lub .... !!! najpierw doprowadzic doladowanie do porzadku a potem mozecie sobie odpinac do woli ...
NASA Posted February 2, 2009 Author Posted February 2, 2009 szpec pochwytal i powiedzial ze jakis zawor z turbiny sie nie rusza i moga byc tez przewody,ale moze mi auto wziasc za dwa tyg. wiec bede szukac dalej... moze polecicie dobrego mechanika z okolicy Żor(sląskie)
spanky Posted February 2, 2009 Posted February 2, 2009 szpec pochwytal i powiedzial ze jakis zawor z turbiny sie nie rusza i moga byc tez przewody,ale moze mi auto wziasc za dwa tyg. wiec bede szukac dalej... moze polecicie dobrego mechanika z okolicy Żor(sląskie) sam pomaca gumowe rury ... [do tego nie potrzebny jest mechanik]
NASA Posted February 7, 2009 Author Posted February 7, 2009 dziura w dolocie była,ale auto dalej nie ma tej mocy co powinno,mechanik powiedział ze turbina nie daje dostatecznego ciśnienia, na zawór n75 przychodzi za male i nie potrafi on przesunąć jakiejś gruszki, wiec nie przestawia łopat, chyba dobrze to zapamiętałem. a moze to jest przepływomierz tak jak pisaliscie... postaram sie zrobić nowe logi i je zamieścić.
przemik Posted February 7, 2009 Posted February 7, 2009 postaram sie zrobić nowe logi i je zamieścić. Tak bedzie chyba najrozsadniej...
sokolnh Posted February 7, 2009 Posted February 7, 2009 przeciez było miliony razy pisane, że jak nie ma cisnienia to i przepływka źle pokazuje takze doprowadz cisnienie do ładu na poczatek
NASA Posted February 10, 2009 Author Posted February 10, 2009 auto po powrocie od mechanika grzeje sie do okolo 75-80 stopni dzis czeka mnie dluzsza trasa wiec sprawdze dokladniej, mocy dalej troszke brakuje ale jest lepiej... mam nadzieje ze turbiny nie trzeba bedzie zmieniac... wklejam nastepne logi juz po usunieciu nieszczelnosci dolotu...
przemik Posted February 10, 2009 Posted February 10, 2009 IMO - ten mechanik nic nie zrobil... dalej jest zle... cisnienie doladowania lezy na obie łopatki... - wezyki podcisnienia sprawdzone ? - sztanga chodzi w pelnym zakresie ?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now