Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHH] Proszę o analizę logów


NASA

Rekomendowane odpowiedzi

W moim A4 TDI 90KM ostatnio brak mocy,wpierw byl zawór N75 do wymiany (błąd zniknał) teraz auto jedzie max do 3000 obr/min i mam błąd 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY

zrobilem logi dynamiczne,jutro postaram sie o statyczne. prosze o analize logów i pomoc w diagnozie.

log011yp4.png

w354.png

log003dy7.th.png

log003apa3.th.png

log011amd1.th.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie rob z przeplywomierzem.... :)

Do sprawdzenia - szczelnosc ukladu dolotowego.

Podaj ostatecznie oznaczenie silnika, ktorego dotyczą te logi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziura w dolocie jak stodola ...

albo podcisnienia nie popodlanczane prawidlowo po wymianie N75 ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz jak auto sie zachowa po odłaczeniu przepływki, bo ewidentnie przepływka lub sterowanie turbina bo wogóle nie daje cisnienia a co za tym idzie wskaznia przepływki tez sa słabiutkie.

a jak ma sie zachowac ? ... doladowanie wroci czy zacznie wyzej mierzyc ... :naughty: [ehhhhh]

tutaj nie ma zadnego lub .... !!!

najpierw doprowadzic doladowanie do porzadku a potem mozecie sobie odpinac do woli ... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szpec pochwytal i powiedzial ze jakis zawor z turbiny sie nie rusza i moga byc tez przewody,ale moze mi auto wziasc za dwa tyg. wiec bede szukac dalej... moze polecicie dobrego mechanika z okolicy Żor(sląskie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szpec pochwytal i powiedzial ze jakis zawor z turbiny sie nie rusza i moga byc tez przewody,ale moze mi auto wziasc za dwa tyg. wiec bede szukac dalej... moze polecicie dobrego mechanika z okolicy Żor(sląskie)

sam pomaca gumowe rury ... [do tego nie potrzebny jest mechanik]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziura w dolocie była,ale auto dalej nie ma tej mocy co powinno,mechanik powiedział ze turbina nie daje dostatecznego ciśnienia, na zawór n75 przychodzi za male i nie potrafi on przesunąć jakiejś gruszki, wiec nie przestawia łopat, chyba dobrze to zapamiętałem. a moze to jest przepływomierz tak jak pisaliscie... postaram sie zrobić nowe logi i je zamieścić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

postaram sie zrobić nowe logi i je zamieścić.

Tak bedzie chyba najrozsadniej... :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeciez było miliony razy pisane, że jak nie ma cisnienia to i przepływka źle pokazuje

takze doprowadz cisnienie do ładu na poczatek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto po powrocie od mechanika grzeje sie do okolo 75-80 stopni dzis czeka mnie dluzsza trasa wiec sprawdze dokladniej, mocy dalej troszke brakuje ale jest lepiej...

mam nadzieje ze turbiny nie trzeba bedzie zmieniac... wklejam nastepne logi juz po usunieciu nieszczelnosci dolotu...

log1we8.th.png

log2hn2.th.jpg

log3ft3.th.jpg

log1statuz6.th.jpg

log2statgt5.th.jpg

log3statkm4.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMO - ten mechanik nic nie zrobil... dalej jest zle... cisnienie doladowania lezy na obie łopatki...

- wezyki podcisnienia sprawdzone ?

- sztanga chodzi w pelnym zakresie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...