Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba, Analiza logów, 1.9 tdi AVF, program i ślizgające sprzęgło


maniekaudia4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam
Auto kupiłem prawdopodobnie z programem kilka dni temu zaczęło się ślizgać sprzęgło przy 3 tyś obr.
Zerknie ktoś czy wszystko jest ok Dziękuję log2.png

log1.pngaudi a4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo baardzo mocno przeładowuje. Sprawdź wężyki podciśnieniowe i zrób test Basic Settings grupy 11 (zobacz czy sztanga turbiny się rusza). Widać że N75 próbuje zbić ciśnienie, na początku coś to daje, ale potem turbo daje całą mocą. Możliwe że geometria turbiny jest mocno zapieczona.

Edytowane przez Tracer39
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbosprezarke zaraz szlak trafi z takim przeladowaniem

 

Zrob komplet logow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok jutro zrobię test Basic Settings grupy 11, sprawdzę zawór n75 i  dam znać .
Jakieś inne logi będą potrzebne?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem dzisiaj log Basic Settings grupy 11  sztanga widać pracuje bardzo dobrze bez problemów  jak będzie trzeba wkleje filmik.
Później przeszedłem na kanał EGR silnikiem po chwili zaczęło trząść i zgasnął. Tak powinno być?
Wyczyściłem EGR, ale wszystko się powtarza.

ss3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Test BS robi się na rozgrzanym motorze... 

Druga sprawa to na tym zrzucie jakieś głupoty, wstaw lepiej w formacie .csv niż takie screeny :/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

próbowałem przez vaglog ale nie działa ta strona.
Nie mam pojęcia dlaczego przeładowuje turbo.
Czasami na biegu jałowym silnik dostaje drgawek, ale nie zawsze z tego co zauważyłem. synchronizacja wałków jest od 0 do 1.1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są jakieś nierealne wartości, te przy EGR OFF - powinno być ok 450-550 mg a EGR ON 150-350 mg

Miałeś zrobić test BS jeszcze 011, bo to wyżej jest BS 003 - czyli sprawdzenie MAF/EGR

Nie poknociłeś coś jak konwertowałeś to w exelu ? ? ? Najlepiej zapisz jako .csv logi i potem nie zapisuj ich w exelu... takie jakie są z vaga wrzucaj na forum... 

Logi możesz wrzucić tu: http://vaglogger.apphb.com/ lub tu: https://log.malonetuning.com/

Edytowane przez kamil-vag
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jest tak bardzo skopana mapa, ktoś wgrał gotowca z neta.
Jest możliwość, że przy takich wartościach silnik będzie pracował?
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy Ci wyżej napisali, najpierw zajmij się zmienną geometrią... bo długo to turbo nie polata... na stół i do czyszczenia :P

 

Edytowane przez kamil-vag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wyczyściłem turbo tutaj log:
LOG-01-011-xxx-xxx.csv

Pokazał się taki błąd przed czyszczeniem nie sprawdzałem czy był
19568 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to GroundP3105 - 35 -10 - - - intermittent

zrobione urwany kabel przy wtyczce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich;]

Czy ktoś jest w stanie mi pomóc w odczytaniu logów?

Pacjent to Passat B5FL 1.9TDI PD AVF.

Pasek ma jakieś zagrania, jakby tracił moc, raz ciągnie fajnie ale tylko do 2 tys obrotow potem straszny muł, potem znowu przyspiesza i znowu sie zastanawia i tak cały czas, jak się mu uzna;/ Wywala błąd 17964 ale też nie zawsze.

Dodam, że zostało:

- wymieniona vacum na boscha, tamta miała luźny króciec 

- sprawdzona geometria (chodzi luźno, bez zacięć)

- gruszka turbiny szczelna 

- wymieniłem wszystkie wężyki podciśnieniowe

- wymieniony zawór wodny, który jest wpięty w przewód od zbiornika wyrównawczego(plastikowa gruszka rozszczelniona)

- wymieniony N75 na nowy oryginalny

- przepływka podmieniona z seata ASZ, brak różnicy;/

- hamulce działają dobrze, pedał nie wpada w podłogę ani nie robi się twardy

 

Myślę, że logi są dobrze zrobione...

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Edytowane przez Luk4sz90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...