maniekaudia4 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Witam Auto kupiłem prawdopodobnie z programem kilka dni temu zaczęło się ślizgać sprzęgło przy 3 tyś obr. Zerknie ktoś czy wszystko jest ok Dziękuję
Tracer39 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 (edytowane) Turbo baardzo mocno przeładowuje. Sprawdź wężyki podciśnieniowe i zrób test Basic Settings grupy 11 (zobacz czy sztanga turbiny się rusza). Widać że N75 próbuje zbić ciśnienie, na początku coś to daje, ale potem turbo daje całą mocą. Możliwe że geometria turbiny jest mocno zapieczona. Edytowane 10 Grudnia 2017 przez Tracer39 1
spanky Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Turbosprezarke zaraz szlak trafi z takim przeladowaniem Zrob komplet logow
maniekaudia4 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2017 ok jutro zrobię test Basic Settings grupy 11, sprawdzę zawór n75 i dam znać . Jakieś inne logi będą potrzebne?
maniekaudia4 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2017 Zrobiłem dzisiaj log Basic Settings grupy 11 sztanga widać pracuje bardzo dobrze bez problemów jak będzie trzeba wkleje filmik. Później przeszedłem na kanał EGR silnikiem po chwili zaczęło trząść i zgasnął. Tak powinno być? Wyczyściłem EGR, ale wszystko się powtarza.
kamil-vag Opublikowano 11 Grudnia 2017 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Test BS robi się na rozgrzanym motorze... Druga sprawa to na tym zrzucie jakieś głupoty, wstaw lepiej w formacie .csv niż takie screeny :/
maniekaudia4 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2017 próbowałem przez vaglog ale nie działa ta strona. Nie mam pojęcia dlaczego przeładowuje turbo. Czasami na biegu jałowym silnik dostaje drgawek, ale nie zawsze z tego co zauważyłem. synchronizacja wałków jest od 0 do 1.1
kamil-vag Opublikowano 11 Grudnia 2017 Opublikowano 11 Grudnia 2017 (edytowane) To są jakieś nierealne wartości, te przy EGR OFF - powinno być ok 450-550 mg a EGR ON 150-350 mg Miałeś zrobić test BS jeszcze 011, bo to wyżej jest BS 003 - czyli sprawdzenie MAF/EGR Nie poknociłeś coś jak konwertowałeś to w exelu ? ? ? Najlepiej zapisz jako .csv logi i potem nie zapisuj ich w exelu... takie jakie są z vaga wrzucaj na forum... Logi możesz wrzucić tu: http://vaglogger.apphb.com/ lub tu: https://log.malonetuning.com/ Edytowane 11 Grudnia 2017 przez kamil-vag 1
maniekaudia4 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2017 Może jest tak bardzo skopana mapa, ktoś wgrał gotowca z neta. Jest możliwość, że przy takich wartościach silnik będzie pracował?
kamil-vag Opublikowano 11 Grudnia 2017 Opublikowano 11 Grudnia 2017 (edytowane) Koledzy Ci wyżej napisali, najpierw zajmij się zmienną geometrią... bo długo to turbo nie polata... na stół i do czyszczenia Edytowane 11 Grudnia 2017 przez kamil-vag
maniekaudia4 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2017 LOG-01-011-xxx-xxx.CSV na dole jest BS011 z dzisiaj To tak trzeba będzie zrobić z tym turbo
Jarol Opublikowano 11 Grudnia 2017 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Logi mozesz tu wrzucić: http://vaglogi.pl/ 1
maniekaudia4 Opublikowano 27 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2017 Właśnie wyczyściłem turbo tutaj log:LOG-01-011-xxx-xxx.csv Pokazał się taki błąd przed czyszczeniem nie sprawdzałem czy był 19568 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to GroundP3105 - 35 -10 - - - intermittent zrobione urwany kabel przy wtyczce
kamil-vag Opublikowano 27 Grudnia 2017 Opublikowano 27 Grudnia 2017 Dynamiczny 003+008+011 - będzie widać czy jest już OK.
Luk4sz90 Opublikowano 6 Kwietnia 2022 Opublikowano 6 Kwietnia 2022 (edytowane) Witam wszystkich;] Czy ktoś jest w stanie mi pomóc w odczytaniu logów? Pacjent to Passat B5FL 1.9TDI PD AVF. Pasek ma jakieś zagrania, jakby tracił moc, raz ciągnie fajnie ale tylko do 2 tys obrotow potem straszny muł, potem znowu przyspiesza i znowu sie zastanawia i tak cały czas, jak się mu uzna;/ Wywala błąd 17964 ale też nie zawsze. Dodam, że zostało: - wymieniona vacum na boscha, tamta miała luźny króciec - sprawdzona geometria (chodzi luźno, bez zacięć) - gruszka turbiny szczelna - wymieniłem wszystkie wężyki podciśnieniowe - wymieniony zawór wodny, który jest wpięty w przewód od zbiornika wyrównawczego(plastikowa gruszka rozszczelniona) - wymieniony N75 na nowy oryginalny - przepływka podmieniona z seata ASZ, brak różnicy;/ - hamulce działają dobrze, pedał nie wpada w podłogę ani nie robi się twardy Myślę, że logi są dobrze zrobione... Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Edytowane 8 Kwietnia 2022 przez Luk4sz90
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się