kriso000 Opublikowano 17 Grudnia 2017 Opublikowano 17 Grudnia 2017 (edytowane) Witam. Planuję zakup nowego auta - mianowicie Audi a4 b7 w silnikiem 2.0 tdi 170KM. Daleko szukać nie musialem, ponieważ znalazlem ofertę z mojego małego miasteczka, właśnie z takim autem. Jako, że w tematach mechanicznych aut jestem totalnie zielony, to wspomnę tylko apropos wyglądu wizualnego. Autko jest z 2006 roku, ma przejechane w tej chwili 280tyś. km. Posiada pakiet S-line i jest w tzw. full wypasie. Jasne, materiałowe wnętrze jest czyste, niezniszczone. Wszystkie guziki na desce rozdzielczej wyglądają jak nowe, nie są pościerane ani porysowane. Cena wyjściowa auta to 23 tysiące złotych. Właściciel twierdzi, że jest trzecim właścicielem, a auto pochodzi z polskiego salonu. Wszystko byloby fajnie z tym, że nie posiada on książki serwisowej, co budzi pewne podejrzenia. Na karoserii nie ma wgniotek ani większych zarosowań. Po przejchaniu kilku kilometrów, muszę stwierdzić, że autko zbiera się dosyć oporowo, trochę więcej oczekiwałem po 170KM pod maską. Mam nawet wrażenie, że mój dotychczasowy samochód - golf IV 1.9 130km zbiera się lepiej . Pomijając to, silnik chodzi równo i nie klekocze jakoś bardzo głośno. I teraz pytania do Was - czy warto zawracać sobie głowę takim autem? Najbardziej oczywiście przeraża mnie przebieg - 280tyś. kilometrów oraz brak książki serwisowej. Stan wizualny auta, oprócz delikatnie powycieranej kierownicy, jest na bardzo dobrym poziomie. Pozdrawiam Edytowane 17 Grudnia 2017 przez kriso000
chorche Opublikowano 17 Grudnia 2017 Opublikowano 17 Grudnia 2017 przebieg nie jest wysoki,cena tez,raczej poszukaj cos z ksiazka, 8.6 do setki katalogowo,w malym aucie bardziej czuc przyszpieszenie.
turzol Opublikowano 17 Grudnia 2017 Opublikowano 17 Grudnia 2017 Polski salon i full opcja, chciałbym to widzieć Skup się lepiej na stanie technicznym, zweryfikuj po VIN historie serwisową, czy auto przesło akcje na wtryski itp.
JawoR36 Opublikowano 17 Grudnia 2017 Opublikowano 17 Grudnia 2017 2 godziny temu, kriso000 napisał: Posiada pakiet S-line i jest w tzw. full wypasie. Jasne, materiałowe wnętrze jest czyste, niezniszczone. No faktycznie musi mieć S-Line, skoro ma jasne wnętrze, no i też pewno full opcja skoro na szmacianych fotelach W tej cenie pewno znalazłeś golasa z emblematami na drzwiach z allegro 20zł.
Axel1 Opublikowano 17 Grudnia 2017 Opublikowano 17 Grudnia 2017 (edytowane) Zostaje tylko opcja Golf GTD, mój po programie nadal jezdzi jak angielska królowa a poprzednik golf 1.9 tdi zwykłe 100 koni po chipie latał jak rasowy hot hatch Edytowane 17 Grudnia 2017 przez Axel1
kriso000 Opublikowano 17 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2017 Po VIN'ie udało mi się ustalić, że przebieg jest oryginalny oraz, że auto miało 4 właścicieli (z tego pierwszy właściciel ma wpisane "firma") i z tego co się dowiadywałem, to to auto było na stanie serwisu Audi. Nie ma żadnej wzmianki o jakichkolwiek naprawach, jednye co się dowiedziałem, to to, że ma wycięty DPF i nie przechodziło żadnych poważniejszych napraw. Pomijając ten konkretny egzemplarz, na co powinienem zwrócić szczególną uwagę przy zakupie tego modelu Audi z tym silnikiem? 1
moniuh Opublikowano 17 Grudnia 2017 Opublikowano 17 Grudnia 2017 2 godziny temu, turzol napisał: Polski salon i full opcja, chciałbym to widzieć Skup się lepiej na stanie technicznym, zweryfikuj po VIN historie serwisową, czy auto przesło akcje na wtryski itp. A mi się taki trafił, z polskiego salonu cała historia jest, po akcji serwisowej. tez na "wypasie" no i quattro bo ma wszystko co chyba było w cenniku oprócz haka tyle ze musiałem już wymienić głowice, turbinę, sprzęgło a pewnie albo tandem albo pompki jeszcze do zrobienia bo stado kocyków przetrzebiło... w sumie po wywaleniu cegiełki trochę ożyło, ale to jeszcze nie to.. to taka droga zabawka, ile nie zainwestujesz to coś wyjdzie przed zakupem, jeśli się zdecydujesz sprawdź stan pompek, jak się auto nagrzewa czy nie wariuje (50-70 stopni) czy nie ma majonezu pod korkiem, osadu w zbiorniczku, czy po przegonieniu auta nie puszcza przez zaworek pod zbiorniczkiem wyrównawczym. warto posluchac jak pracuje dwumas przy gaszeniu, albo jak mozna to na podnosniku wejsc pod i posluchac czy nie ma odgłosów metalicznych 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się