Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1.9 TDI AVF] - Błąd 17965 - Prośba o analizę logów


puziom

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

A4 b6 2004 1.9 tdi avf, przy przyspieszaniu typowy notlauf, brak mocy po zgaszeniu wszytsko ok czasem pojawia się żółta kontrola silnika - pojawia się błąd 17965.

Basic settings:
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_yJQfd4x.html (11)
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_KF1LR77.html (11)

Dynamiczny:

Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_9N7Cg8Y.html (10 3 bieg)

Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_83c2gI6.html (11 3 bieg)
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_DYmy5.html (11 3 bieg)
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_2N4S57.html (11 3 bieg)
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_al823i3.html (11 3 bieg)
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_85lc4.html (11 3 bieg)
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_20S3a.html (11 1,2,3,4,5 bieg)

 

Zrobione kilka przejazdów proszę o podpowiedź czy to zmienna geometria ? czy wężyki czy zawór

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisałeś do sprawdzenia geometria, wężyki i n75, ogólnie wszystko co ma związek ze sterowaniem turbo. Nikt na odległość nie odpowie jednoznacznie co jest nie tak, bo jest wiele możliwości. Turbo cały czas ładuje totalnie na maksa, 2 bar to jest zabójstwo dla seryjnej turbiny. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie da się określić czy to sztanga ?

a to normalne że seryjna turbina chce dmuchać na 2400 seryjnie ? pytam bo w ahf było inaczej

Edytowane przez puziom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W logach widać tylko że turbina pompuje cały czas maksymalne ciśnienie, może to być zapieczona geometria (jest tak zapieczona że w ogóle się nie rusza), przerwany przewód podciśnieniowy, uszkodzony n75, uszkodzona grucha i jeszcze parę innych . Avf seryjnie pompuje ~1.4bar czyli jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ALE są też logi "nastawy" basic setting po nich nie widać czy sztanga jest zapieczona?

Edytowane przez puziom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez przypadek dwa razy otworzyłem pierwszy link z basic setting a tam jest pusty log. W drugim logu widać że sztanga pracuje, ale jest to wymuszona praca sztangi i to wcale nie oznacza że geometria się nie przycina. Włącz basic settings, i patrz na sztangę turbiny czy wykonuje ruch około 2cm, ma zmieniać swoje położenie płynnie, bez jakichkolwiek przycięć. Jak już będziesz patrzył na sztangę to zerknij na te wężyki czy któryś nie jest zagięty/przetarty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wężyki nie mają nic do tego, jakby był zagięty albo przetarty to by miał niedoładowanie lub bardzo wolny przyrost MAP, tu ewidentnie przeładowuje na maksa. Zapewne turbo na stół i do czyszczenia. Mogłeś zrobić jeszcze 011+003, byłoby widać czy MAF dobry...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli zrobić jeszcze log dynamiczny 3 kanału ?

a z basic setting 11 nie widać czy turbo się rusza ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwierz mi na słowo, że niejednokrotnie w BS widać ruch sztangi, a pod obciążeniem geometria się przycina na maks doładowanie... 

Log razem grupy 003+011 jak chcesz... 

Ale i tak na twoim miejscu brałbym się już za wyciąganie turbo :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc przed chwilą zrobiłem logi

Dynamiczny:
Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_1wmNOA.html

Basic settings:

Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_4YzglAj.html

 

Jeszcze jedno pytanie po nocy jak odpalam samochód często jest że nie ma mocy wiem że to normalne ale porównując to do ahf jest tu to zdecydowanie dłużej to normalne ?

Gdy robiłem basic settings 11 przy zmienianiu położeniu sztangi słychac delikatni chwilowi świt a fizycznie sztanga rusza się normalnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wskazania MAF potwierdzają przeładowanie... Turbo na stół i do sprawdzenia i wyczyszczenia geometria...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyeliminujmy problem z przeładowującym turbo, dopiero zrobisz logi i będziemy myśleć dalej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, puziom napisał:

Jeszcze jedno pytanie po nocy jak odpalam samochód często jest że nie ma mocy wiem że to normalne ale porównując to do ahf jest tu to zdecydowanie dłużej to normalne ?

Gdy robiłem basic settings 11 przy zmienianiu położeniu sztangi słychac delikatni chwilowi świt a fizycznie sztanga rusza się normalnie

Większość jest słaba po odpaleniu. Myśle że można to uznać za normalne. Jak po delikatnym rozgrzaniu jest ok, to możesz zignorować.

U mnie też w BS 11 sztanga hulała pięknie, a podczas jazdy sie przycinała. 

Zanim wyjmiesz turbo to odkręć gruszke, zdejmij zabezpieczenie i ją wyjmij. Wtedy poruszaj palcem za ramie kierownic turbiny i zobaczysz, że nie chodzi płynnie :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...