puziom Opublikowano 31 Grudnia 2017 Opublikowano 31 Grudnia 2017 Witam, A4 b6 2004 1.9 tdi avf, przy przyspieszaniu typowy notlauf, brak mocy po zgaszeniu wszytsko ok czasem pojawia się żółta kontrola silnika - pojawia się błąd 17965. Basic settings: Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_yJQfd4x.html (11) Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_KF1LR77.html (11) Dynamiczny: Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_9N7Cg8Y.html (10 3 bieg) Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_83c2gI6.html (11 3 bieg) Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_DYmy5.html (11 3 bieg) Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_2N4S57.html (11 3 bieg) Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_al823i3.html (11 3 bieg) Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_85lc4.html (11 3 bieg) Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_20S3a.html (11 1,2,3,4,5 bieg) Zrobione kilka przejazdów proszę o podpowiedź czy to zmienna geometria ? czy wężyki czy zawór
Tracer39 Opublikowano 31 Grudnia 2017 Opublikowano 31 Grudnia 2017 Tak jak napisałeś do sprawdzenia geometria, wężyki i n75, ogólnie wszystko co ma związek ze sterowaniem turbo. Nikt na odległość nie odpowie jednoznacznie co jest nie tak, bo jest wiele możliwości. Turbo cały czas ładuje totalnie na maksa, 2 bar to jest zabójstwo dla seryjnej turbiny.
puziom Opublikowano 31 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2017 (edytowane) nie da się określić czy to sztanga ? a to normalne że seryjna turbina chce dmuchać na 2400 seryjnie ? pytam bo w ahf było inaczej Edytowane 31 Grudnia 2017 przez puziom
Tracer39 Opublikowano 31 Grudnia 2017 Opublikowano 31 Grudnia 2017 W logach widać tylko że turbina pompuje cały czas maksymalne ciśnienie, może to być zapieczona geometria (jest tak zapieczona że w ogóle się nie rusza), przerwany przewód podciśnieniowy, uszkodzony n75, uszkodzona grucha i jeszcze parę innych . Avf seryjnie pompuje ~1.4bar czyli jest ok
puziom Opublikowano 31 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2017 (edytowane) ALE są też logi "nastawy" basic setting po nich nie widać czy sztanga jest zapieczona? Edytowane 31 Grudnia 2017 przez puziom
Tracer39 Opublikowano 31 Grudnia 2017 Opublikowano 31 Grudnia 2017 Przez przypadek dwa razy otworzyłem pierwszy link z basic setting a tam jest pusty log. W drugim logu widać że sztanga pracuje, ale jest to wymuszona praca sztangi i to wcale nie oznacza że geometria się nie przycina. Włącz basic settings, i patrz na sztangę turbiny czy wykonuje ruch około 2cm, ma zmieniać swoje położenie płynnie, bez jakichkolwiek przycięć. Jak już będziesz patrzył na sztangę to zerknij na te wężyki czy któryś nie jest zagięty/przetarty.
kamil-vag Opublikowano 1 Stycznia 2018 Opublikowano 1 Stycznia 2018 Wężyki nie mają nic do tego, jakby był zagięty albo przetarty to by miał niedoładowanie lub bardzo wolny przyrost MAP, tu ewidentnie przeładowuje na maksa. Zapewne turbo na stół i do czyszczenia. Mogłeś zrobić jeszcze 011+003, byłoby widać czy MAF dobry...
puziom Opublikowano 1 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2018 czyli zrobić jeszcze log dynamiczny 3 kanału ? a z basic setting 11 nie widać czy turbo się rusza ?
kamil-vag Opublikowano 1 Stycznia 2018 Opublikowano 1 Stycznia 2018 Uwierz mi na słowo, że niejednokrotnie w BS widać ruch sztangi, a pod obciążeniem geometria się przycina na maks doładowanie... Log razem grupy 003+011 jak chcesz... Ale i tak na twoim miejscu brałbym się już za wyciąganie turbo
puziom Opublikowano 1 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2018 Więc przed chwilą zrobiłem logi Dynamiczny: Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_1wmNOA.html Basic settings: Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_4YzglAj.html Jeszcze jedno pytanie po nocy jak odpalam samochód często jest że nie ma mocy wiem że to normalne ale porównując to do ahf jest tu to zdecydowanie dłużej to normalne ? Gdy robiłem basic settings 11 przy zmienianiu położeniu sztangi słychac delikatni chwilowi świt a fizycznie sztanga rusza się normalnie
kamil-vag Opublikowano 1 Stycznia 2018 Opublikowano 1 Stycznia 2018 Wskazania MAF potwierdzają przeładowanie... Turbo na stół i do sprawdzenia i wyczyszczenia geometria...
puziom Opublikowano 1 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2018 a co sądzisz o tym że po nocy jest zamulony ?
kamil-vag Opublikowano 1 Stycznia 2018 Opublikowano 1 Stycznia 2018 Wyeliminujmy problem z przeładowującym turbo, dopiero zrobisz logi i będziemy myśleć dalej...
misiek95 Opublikowano 1 Stycznia 2018 Opublikowano 1 Stycznia 2018 3 godziny temu, puziom napisał: Jeszcze jedno pytanie po nocy jak odpalam samochód często jest że nie ma mocy wiem że to normalne ale porównując to do ahf jest tu to zdecydowanie dłużej to normalne ? Gdy robiłem basic settings 11 przy zmienianiu położeniu sztangi słychac delikatni chwilowi świt a fizycznie sztanga rusza się normalnie Większość jest słaba po odpaleniu. Myśle że można to uznać za normalne. Jak po delikatnym rozgrzaniu jest ok, to możesz zignorować. U mnie też w BS 11 sztanga hulała pięknie, a podczas jazdy sie przycinała. Zanim wyjmiesz turbo to odkręć gruszke, zdejmij zabezpieczenie i ją wyjmij. Wtedy poruszaj palcem za ramie kierownic turbiny i zobaczysz, że nie chodzi płynnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się