black4 197 Opublikowano 4 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 Kolego Marcin 4x4, Odnośnie samej belki, faktycznie wystarczy ją tylko podciąć. Już wówczas zostaje mocno osłabiona. Niestety coś kosztem czegoś, Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 4 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 5 godzin temu, black4 napisał: Kolego Marcin 4x4, Odnośnie samej belki, faktycznie wystarczy ją tylko podciąć. Już wówczas zostaje mocno osłabiona. Niestety coś kosztem czegoś, popatrz na zdjęcia i pomyśl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
black4 197 Opublikowano 4 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 Kolego Marcin Sugeruje zastanowić się nad sposobem wypowiedzi. Jeśli nie potrafisz inaczej to nie odpisuj. Zapewne chciałeś odpisać, że wzmocnienie belki zostało nie naruszone. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, black4 napisał: Zapewne chciałeś odpisać, że wzmocnienie belki zostało nie naruszone. jasne, 3/4 belki wycięte ale trzyma jak nowa.. nawet jak dwie nowe. ? Nie, chciałem napisać że taka praca jest karygodna i nie należy robić tego co Ty czyli jej chwalić (dlatego mam taki, nie inny ton). IC sam w sobie jest dość mocny wiec przy odpowiednim wspawaniu i nie pruciu belki po całości osłabienie nie jest takie duże, przy odrobinie szczęścia belka wraz z IC spłoni swoje zadanie. Tutaj stłuczka przy 50-70kmh może się skończyć bardzo źle (kiedyś tak miałem). Przez takie pisanie z czapy musiałem pocisnąć a chłop się starał, zrobił sam, nie szedł na łatwiznę. Jedyny plus że teraz wie jak to poprawić Edytowane 5 Lutego 2019 przez marcin4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keczu 2 Opublikowano 5 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 (edytowane) Dziękuję za zainteresowanie Pierwsze primo: wyciąłem tyle, bo przed przespawaniem icek był wyżej, jak ma spełniać zadanie to jego przesłonięcie nie jest dobre, Drugie [primo]: chłodnica od wspomagania i icek przed przespawaniem poniżej, Trzecie [primo]: na pewno belka w tym stanie nie jest docelowa - albo zmiana albo wzmocnienie z np. kształtownika stalowego, rury KO itp. lub wspawanie icka w nową belkę jak pokazałeś Marcinie Czwarte [primo]: Marcin a może w rozwiązaniu, które pokazałeś, skoro wspawano wloty można zmienić ich położenie. Piąte: krytyka prowadzi do przemyśleń ale nie zawsze jest potrzeba wyrażać ją w podniesionym tonie. Edytowane 5 Lutego 2019 przez keczu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
black4 197 Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 Panowie, Marcin, Sylwek dzieki za doprecyzowanie. Teraz wszystko jasne. Też jestem zwolennikiem jak najmniejszej ingerencji w belkę. Jak pisze Sylwek nie zawsze jest to możliwe. W swoim minimalnie z tyłu podcialem belkę. Fmic jest częściowo przysłonięty. Ale coś kosztem czegoś. Tak jak piszę Marcin Fmic jest dosyć mocny i przy odpowiednim wspawaniu i braku większej ingerencji w konstrukcje belki nie powinna ona zostac mocno osłabiona. Wszystko wyjaśnione, Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się