Smokie899 Opublikowano 4 Stycznia 2018 Opublikowano 4 Stycznia 2018 Panowie problem polega na tym, że zaraz po zakupie autka wymieniłem (nie licząc filtrów, olejów, płynów itd.) pasek osprzętu wrzuciłem CONTI 6PK1570 Po wymianie napinacz zaczął drgać jakieś 4-5mm oraz przy obciążeniu silnika (np ruszanie) słychać telepanie a na starym, zmęczonym pasku nie było tych objawów. Z tego co się doczytałem to było kilka długości paska, i moja prośba czy pomoże ktoś po vin'ie sprawdzić czy wrzuciłem dobry pasek? Pozdrówka!
Makale Opublikowano 4 Stycznia 2018 Opublikowano 4 Stycznia 2018 Właśnie u mnie też po wymianie paska napinacz drga mocniej. Zrobiłem tak 40 tys i jeszcze wszystko cacy. Szkoda, że nie porównałeś dwóch pasków obok siebie.
drex87 Opublikowano 6 Stycznia 2018 Opublikowano 6 Stycznia 2018 Panowie sprawdźcie rolkę artelnatora ja miałem to samo stary pasek był troszkę rozciągniety i drgania napinacz były mniejsze a nowy pasek jest stywniejszy i napinacz drga wiecej. Po sprawdzeniu i wymianie rolki alternatora drgania i inne odgłosy ustąpiły. Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
Smokie899 Opublikowano 5 Marca 2018 Autor Opublikowano 5 Marca 2018 Na dniach wymieniam sprzęgło altka i dam znać czy coś się zmieniło
Smokie899 Opublikowano 25 Marca 2018 Autor Opublikowano 25 Marca 2018 Sprzęgiełko wymienione - wszystkie objawy zniknęły.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się