Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ogromny pobór prądu przy wyłączonym silniku.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wprowadzenie: Audi A4 B6 1.9TDi 2001 rok. Ze względu na czasami działającą elektrykę lusterek i szyb postanowiłem wymienić moduł komfortu. Nie mogłem go dobrze zakodować tj. po wybraniu odpowiedniego numeru (wiecie jakie opcje mają działać, sumuje się cyfry i kodujemy) wyskakiwał komunikat: "Steuergerat Fahr. antwortrt nicht" w boxie poniżej 'Soft coding' w aplikacji VagCom. Dlatego włożyłem stary moguł komfortu i zakodowałem tak jak był poprzednio. I teraz akumulator jest rozładowywany co drugi dzień.

Sprawdziłem jaki jest pobór prądu bez włączonego silnika. Wacha się on od ok 2.3A (!) do ok 4.4A(!!!) - ciągle skacze.

Wyciągałem po kolei bezpieczniki i mam problem z dwoma tj. 24 (moduł komfortu) i 38 (zamek centralny). Wystarczy, że jeden z nich jest włożony, obojętnie który lub oba na raz i wtedy występuje nadmierny pobór prądu. 

Muszę podładować akumulator żeby przestawić samochód wtedy znowu włożę po raz drugi ten 'nowy' moduł komfortu i zbadam czy cokolwiek się zmieniło.

Nie mam pojęcia co robić.

Opublikowano

masz jakiś błędy w module komfortu?? Sprawdzałeś kable w przelotkach między drzwiami a budą (gumowa harmonijka) - nie ma tam zwarcia??

Opublikowano

Błędy: skasowałem przed wyciągnięciem aku bo nawiązywały do niskiego napięcia - cokolwiek teraz się pojawi zapiszę (mój błąd).

Kable: nie sprawdzałem. Do kiedy nie zdecudowałem się wymienić modułu nie miałem problemu z tak szybkim rozładowaniem aku.
Sprawdzę je jednak.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...