B7 1.8T Modyfikacja na około 240KM Pomocy

    6 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam potrzebuje waszej pomocy chce wydusic około 240km nie wiecej, gaz jest do 250 km zalozony a naped oska wiec wiecej raczej nie ma sensu. obecnie po programie auto ma około 200km silnik BFB 

    Chce zmienić turbo na k03RS HYBRYDE DO 270KM  z firmy z Wrocławia koszt 1900zl wtryski od audi s3 1.8T 380cc  slyszalem ze sa p&p do BFB i intercooler z fmic.pl ten dedykowany do b6 

    Plus downpipe 

    Dolot już mam silikonowy 

    Czy to wszystko wystarczy? I będzie plug&Play? 

    I oczywiście na koniec nowe strojenie 

    Jaki koszt strojenia i gdzie na dolnym slasku polecacie? 

    Proszę o porady co do fmic gotowego zestawu 

    Czy bez rezania się obejdzie? 

    I od kogo kupić downpipe

    Jak u was to wygląda? 

     

     

     

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    I zmiana sprzęgła od 1.9tdi AWX

    Ponoć mocniejsze i to ogarnie 

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

     

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Też się zbieram do podniesienie mocy, na razie zbieram informacje oraz wprowadzam drobniejsze modyfikacje (usztywnienie zawieszenia poprzez wymianę drążków stabilizatora, zmiana układu hamulcowego na mocniejszy 320/288)... Też trafiłem na "dedykowany" zestaw intercooler'a z fmic.pl, ale w opisie było wyraźnie napisane, że może wymagać modyfikacji przy montażu, a największa to chyba wspawanie gniazda na mapsensor, więc takie p&p to NIE jest - polecam doczytać/dopytać sprzedawcę o szczegóły jak to wygląda na dzień dzisiejszy.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ja co prawda mam AMB ale praktycznie to to samo co BFB. 

    Mam turbo k03rs, wtryski od s3, DP 3 cale, przelot na 3 tłumikach 2,5cala, TIP, przepływomierz z vr6 3cale, FMIC 180 - na tym zestrojone na 98 i jest ponad 240 kucy. Mam problem z zapłonem ale tuner mówił, że jak to ogarniemy to powinno spokojnie 20-30 kucy dojść. 

    Turbo kupowałem na allegro - http://allegro.pl/turbosprezarka-hybryda-k03-k04-064-audi-vw-1-8-t-i7005475832.html?snapshot=MjAxNy0xMS0yM1QxMzozNzozOC45ODFaO2J1eWVyOzgxNTgxOGY4OWU1NTMwNTc1OWJiMjVlZGMwODUzMzdhNjIzMzZiYTJlZTRjYjBlODg0NGU1YWEyNDgyZDg0OGI%3D

    FMIC - 1500zł z montażem

    DP - 800zł z montażem 

    Robiłem w turbo elicie w Gdańsku.

    Strojenie ok 1500zł z wyłączeniem sondy itp.

    Edytowane przez SebaX88

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    a jak Ty żeś założył /podłączył przepływkę od vr6?

     

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy