Dominik Radziejewski Opublikowano 11 Stycznia 2018 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Witam potrzebuje waszej pomocy chce wydusic około 240km nie wiecej, gaz jest do 250 km zalozony a naped oska wiec wiecej raczej nie ma sensu. obecnie po programie auto ma około 200km silnik BFB Chce zmienić turbo na k03RS HYBRYDE DO 270KM z firmy z Wrocławia koszt 1900zl wtryski od audi s3 1.8T 380cc slyszalem ze sa p&p do BFB i intercooler z fmic.pl ten dedykowany do b6 Plus downpipe Dolot już mam silikonowy Czy to wszystko wystarczy? I będzie plug&Play? I oczywiście na koniec nowe strojenie Jaki koszt strojenia i gdzie na dolnym slasku polecacie? Proszę o porady co do fmic gotowego zestawu Czy bez rezania się obejdzie? I od kogo kupić downpipe Jak u was to wygląda?
Dominik Radziejewski Opublikowano 11 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2018 I zmiana sprzęgła od 1.9tdi AWX Ponoć mocniejsze i to ogarnie
daniok Opublikowano 12 Stycznia 2018 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Też się zbieram do podniesienie mocy, na razie zbieram informacje oraz wprowadzam drobniejsze modyfikacje (usztywnienie zawieszenia poprzez wymianę drążków stabilizatora, zmiana układu hamulcowego na mocniejszy 320/288)... Też trafiłem na "dedykowany" zestaw intercooler'a z fmic.pl, ale w opisie było wyraźnie napisane, że może wymagać modyfikacji przy montażu, a największa to chyba wspawanie gniazda na mapsensor, więc takie p&p to NIE jest - polecam doczytać/dopytać sprzedawcę o szczegóły jak to wygląda na dzień dzisiejszy.
SebaX88 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Opublikowano 12 Stycznia 2018 (edytowane) Ja co prawda mam AMB ale praktycznie to to samo co BFB. Mam turbo k03rs, wtryski od s3, DP 3 cale, przelot na 3 tłumikach 2,5cala, TIP, przepływomierz z vr6 3cale, FMIC 180 - na tym zestrojone na 98 i jest ponad 240 kucy. Mam problem z zapłonem ale tuner mówił, że jak to ogarniemy to powinno spokojnie 20-30 kucy dojść. Turbo kupowałem na allegro - http://allegro.pl/turbosprezarka-hybryda-k03-k04-064-audi-vw-1-8-t-i7005475832.html?snapshot=MjAxNy0xMS0yM1QxMzozNzozOC45ODFaO2J1eWVyOzgxNTgxOGY4OWU1NTMwNTc1OWJiMjVlZGMwODUzMzdhNjIzMzZiYTJlZTRjYjBlODg0NGU1YWEyNDgyZDg0OGI%3D FMIC - 1500zł z montażem DP - 800zł z montażem Robiłem w turbo elicie w Gdańsku. Strojenie ok 1500zł z wyłączeniem sondy itp. Edytowane 12 Stycznia 2018 przez SebaX88
krzysiekml Opublikowano 13 Stycznia 2018 Opublikowano 13 Stycznia 2018 a jak Ty żeś założył /podłączył przepływkę od vr6?
gutek1982 Opublikowano 21 Stycznia 2018 Opublikowano 21 Stycznia 2018 siema radziej widzę ze grzebiesz tak jak ja zobacz sobie u mnie w temacie pozdro
DivaynEays Opublikowano 8 Lutego 2018 Opublikowano 8 Lutego 2018 Jak masz zamiar robic 240PS to nie musisz brac hybrydy k03s. Wystarczy zdrowa seryjna k03s. Wtryski duzo taniej dorwiesz od saaba 2.3T (koszt to 150zl), a fmic gotowy nie pasuje p&p, trzeba poprzerabiac, dorobic mocowania itp, wiec lepiej zlecic komus robote (w 1500zl powinienes z fmicem sie zamknac) no i na koniec strojenie. Wyzej ktos slusznie zauwazyl, ze bedziesz musial sprzeglo ogarnac i masz dwa proste sposoby - albo wyciagasz swoje i obijasz kewlarem albo wrzucasz sprzeglo z dociskiem z AWX i masz zapas(ogarnia 450nm).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się