Piotrus_wro 0 Opublikowano 14 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2018 (edytowane) Witam Koledzy :)mam problem z avf, podejrzenie na zapieczonej geometrii turbo i wtryski za dużo leja, objawy mam takie że przeładowuje turbo przy wyższych obrotach i w chodzi w tryb awaryjny, na niższych oborach czasem słabo się wkręca na wyższe obroty, na zimnym silniku przy niskiej temperaturze nierówno pracuje silnik przez chwile, chciałbym abyscie się wypowiedzieli, ponieważ w tym tygodniu daje auto do warsztatu aby zrobili turbo i wtryski oraz wyczyścili egr i it, nie chciałbym żeby mi kitu wciskali. Logi dynamiczne grupa 001-http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227585 grupa 003- http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227820 grupa 008 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227589 grupa 010 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227590 grupa 011 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227592 grupy 001 004 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227584 grupa 003 008 011 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227587 grupa 003 011 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227586 grupa 010 011 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227591 logi statyczne: grupa 000 - http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227594 grupa 004-http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227596 grupa 018-http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227599 grupa 013 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227908 grupa 23 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227907 Grupa 000 bs http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227594 grupa 003 bs http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227595 grupa 011 bs http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227597 grupa 011 bs http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227597 Proszę was o ocenę i sugestie co jeszcze zrobić z logami ponieważ pierwszy raz to robię :), Pozdrawiam was Koledzy i z góry dziękuje za pomoc. Pytanie jeszcze mam jaki warsztat we Wrocławiu polecacie ? Edytowane 16 Stycznia 2018 przez Piotrus_wro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2018 Geometria stoi, turbo ładuje oporem, więc to w pierwszej kolejności, powtórz grupe 13 bo cos się tabelki rozjechały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrus_wro 0 Opublikowano 16 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2018 (edytowane) Poprawiłem już, zastąpiłem poprzedni link do grupy 013 i dodałem grupę 023 Edytowane 16 Stycznia 2018 przez Piotrus_wro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrus_wro 0 Opublikowano 18 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2018 (edytowane) Wypowie sie jakiś kolega, co sądzi o moich parametrach w logach, pozdrawiam Edytowane 18 Stycznia 2018 przez Piotrus_wro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 Ale co tu pisać, jak Łukasz wszystko już napisał. Są problemy z wysterowaniem zmiennej geometrii turbiny, przycina się w pozycji max doładowania, co powoduje przeładowanie. Widac to nawet po wskazaniach max MAF. Turbo na stół i do czyszczenia i dopiero po tym kolejne logi do analizy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrus_wro 0 Opublikowano 17 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2018 (edytowane) Witam, moje a4 b6 1,9 tdi AWF jest już, po zabiegach regeneracji turbo, wymianie uszczelnienia wtryskiwaczy, czyszczenie egr, ic. Auto dobrze jeździ, jedyny problem który pozostał, to nierówna praca silnika przy odpaleniu na zimnym silniku w niskiej temperaturze poniżej 2 stopni C.po postoju nocnym. Nierówna praca silnika wystepuję ok 15 sec, oraz w tym czasie dymi z wydechu jasnym dymem. Mechanik który robił auto sugerował już wymianę wałka rozrządu ponieważ krzywki są powycierane, oraz klapy gaszącej egr. Wrzucam logi dynamiczne i statyczne proszę o ocene. Pozdrawiam Logi Dynamiczne : Grupa 000 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/229006 Grupa 001 Grupa 003 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/229007 Grupa 004 Grupa 008 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/229009 Grupa 010 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/229010 Grupa 011 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/229011 Grupa 013 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/229012 Grupa 001 004 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/229013 Grupa 011 010 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/229014 Logi Statyczne Grupa 000 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/229015 Grupa 001 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/228471 Grupa 003 bs http://log.malonetuning.com/spreadsheet/229016 Grupa 004 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/229017 Grupa 005 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/229018 Grupa 011 bs http://log.malonetuning.com/spreadsheet/228473 Grupa 013 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/228475 Grupa 018 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/228476 Grupa 023 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/228477 Logi 001 i 004 musze jeszcze raz zrobić, chyba że starczą z podwójnych logów. Dodam jeszcze że były zamieniane wtryskiwacze 4 z 3 Dodaje jeszcze logi 013-018- 023 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/229095 Edytowane 19 Lutego 2018 przez Piotrus_wro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrus_wro 0 Opublikowano 21 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2018 Ktoś, coś się wypowie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 A świece żarowe sprawdzałes ? Po logach wygląda to teraz OK. Przestawienie kąta synchronizacji na 0, też by mogło ten efekt zmniejszyć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrus_wro 0 Opublikowano 22 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 (edytowane) Świec nie sprawdzałem, w takim razie sprawdzę, ustawienie kąta też sprawdzę, Dzięki Ci Kamilu . A to odpalanie, nierówna praca silnika i chmurka przez chwile, może być spowodowane wytartym wałkiem rozrządu? W pełni sprawny silniku w ogóle nie powinno być chmurki przy odpaleniu? Jeszcze jedno pytanie, czy jest to normalne że w logu grupy 011, przy 3300 tys obrotów jest spadek ciśnienia z 2352 do 2208 a potem ponowny wzrost do ok 2320? Edytowane 22 Lutego 2018 przez Piotrus_wro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się