Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 Avant 2.0Tdi 177KM 2014 2xS-line Monsoon Gray, Rotor 19" 9J et33, Eibach Sportline ,Black Edition ,Edelstahl 2H1


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hehe chciałbym ?problem jest w tym co pisze Maciek muszę mieć dystans z certyfikatem TÜV mam Niemieckie blachy .

 

Opublikowano

Tego to już nie wiem jak Wy tam w DE macie ja przeglądy robię w PL ?

Opublikowano

A mój szfagier trzeci rok w niemcowni jeździ na tych dystansach z dystomu, pewnie biedak nie wie że musi mieć jakieś z tuv :)

Opublikowano

Każda jedna zmianę w aucie trzeba dokumentowac, poprzez właśnie taki papier z TÜV Gutachten, oraz wpis w dowodzie rejestracyjnym. Ja w a3 bo na niemieckich rejstarcjach mam, przy zmianie sprężyn czy kół musiałem takie właśnie rzeczy załatwiać. Sam papier to nie problem, te wbijanje do dowodu jest chore. Takie przepisy mają i trzeba się trzymać. Podczas jakiegoś zdarzenia na drodze ma to później wpływ :)

Opublikowano

Polać mu ??

Opublikowano (edytowane)

Dlatego już wolę dorzucić trochę i mieć spokój 

Edytowane przez WojtekA4B8
Opublikowano
  W dniu 22.11.2018 o 18:52, MaciekPL napisał(a):

Oo, a koleś ostatnio pisał że przy et26 i bodajże 9j nic nie obcieralo aż wierzyć się nie chciało.  Czyli 13mm brać i tyle. Okolice tych et30 w b8 chyba najlepiej się trzymać? 

Rozwiń  

Sporo chwali Et29 przy 8,5j ale niektórym nie leży ten wymiar, czasami opona się źle układa

Opublikowano
  W dniu 22.11.2018 o 18:52, MaciekPL napisał(a):

Oo, a koleś ostatnio pisał że przy et26 i bodajże 9j nic nie obcieralo aż wierzyć się nie chciało.  Czyli 13mm brać i tyle. Okolice tych et30 w b8 chyba najlepiej się trzymać? 

Rozwiń  

Ja to napisałem. Jeżdżę na takim setupie na co dzień 20x9 et26 z oponą 235/30/20 i nic mi nie przyciera. Kilka razy zdarzyło się na max skręconych kołach i większej dziurze. Jechałem na Worthersee w 4 osoby i z pełnym bagażnikiem i przez ponad 1000km nic nie przytarło, po mieście to samo. Mam mocno obniżone auto i sztywniejsze zawieszenie niż 1BV do tego lekko naciągnięta opona i nie ma problemu z przycieraniem. Pisaliście wyżej o oponie 245 założonej na 8 lub 8,5J. Przy takiej szerokości felgi opona robi się balonowa. Załóż 245 na 10J a zobaczysz, że przestanie obcierać. Druga sprawa jest taka, że opona oponie nie równa

Opublikowano
  W dniu 23.11.2018 o 15:30, corradoowner napisał(a):

Ja to napisałem. Jeżdżę na takim setupie na co dzień 20x9 et26 z oponą 235/30/20 i nic mi nie przyciera. Kilka razy zdarzyło się na max skręconych kołach i większej dziurze. Jechałem na Worthersee w 4 osoby i z pełnym bagażnikiem i przez ponad 1000km nic nie przytarło, po mieście to samo. Mam mocno obniżone auto i sztywniejsze zawieszenie niż 1BV do tego lekko naciągnięta opona i nie ma problemu z przycieraniem. Pisaliście wyżej o oponie 245 założonej na 8 lub 8,5J. Przy takiej szerokości felgi opona robi się balonowa. Załóż 245 na 10J a zobaczysz, że przestanie obcierać. Druga sprawa jest taka, że opona oponie nie równa

Rozwiń  

Hehe nie przyciera ale przy mocno skręconych kołach kilka razy się zdarzyło. Fajnie 

Opublikowano
  W dniu 23.11.2018 o 16:29, MaciekPL napisał(a):

Hehe nie przyciera ale przy mocno skręconych kołach kilka razy się zdarzyło. Fajnie 

Rozwiń  

Nie wiem co Cie śmieszy. Wyraźnie napisałem, że tylko przy maksymalnie skręconych kołach i większej dziurze czy zjeździe z krawężnika. Poza tym kilka razy na 16 tyś. zrobionych km na tym setupie to naprawdę nic.

Opublikowano

Też coś mi się nie chce wierzyć że przy 4 osobach i pełnym bagażniku nie  przyciera taka 20" na wybojach przynajmniej ? ale mniejsza z tym...

Opublikowano
  W dniu 23.11.2018 o 15:30, corradoowner napisał(a):

Ja to napisałem. Jeżdżę na takim setupie na co dzień 20x9 et26 z oponą 235/30/20 i nic mi nie przyciera. Kilka razy zdarzyło się na max skręconych kołach i większej dziurze. Jechałem na Worthersee w 4 osoby i z pełnym bagażnikiem i przez ponad 1000km nic nie przytarło, po mieście to samo. Mam mocno obniżone auto i sztywniejsze zawieszenie niż 1BV do tego lekko naciągnięta opona i nie ma problemu z przycieraniem. Pisaliście wyżej o oponie 245 założonej na 8 lub 8,5J. Przy takiej szerokości felgi opona robi się balonowa. Załóż 245 na 10J a zobaczysz, że przestanie obcierać. Druga sprawa jest taka, że opona oponie nie równa

Rozwiń  

Pewnie kolega jezdzi na gwincie, kwestia sztywności zawieszenia tez ma znaczenie, nie ugina się tak przy obciążonym aucie nie dobija jak miękkie 1be czy sety z samymi sprężynami do amorów komfort, dodatkowo naciąg daje kolejne kilka mm luzu i stąd takie et ? 

Opublikowano

tu masz zawieszenie 1BV koło z A5 18 8.5 ET29, opona 245/40/18

9449fa8091d0.jpg

a tu masz koło z S4 19 8.5 ET43+dystans 13mm, pona 245/35/19

b14236931978.jpg

więcej tam nie upchasz.

 

Opublikowano

Dlatego wjedzie dystans 12mm i nic więcej ma poprawić wygląd a za razem zostać praktycznym autem .

Opublikowano
  W dniu 23.11.2018 o 19:21, l.e.s.t.e.r napisał(a):

tu masz zawieszenie 1BV koło z A5 18 8.5 ET29, opona 245/40/18

9449fa8091d0.jpg

a tu masz koło z S4 19 8.5 ET43+dystans 13mm, pona 245/35/19

b14236931978.jpg

więcej tam nie upchasz.

 

Rozwiń  

S4 ma  ten sam rozmiar felg  co S-Line za dopłatą 8,5J19 ET 43. ??

Opublikowano
  W dniu 23.11.2018 o 18:54, qlimazz napisał(a):

Pewnie kolega jezdzi na gwincie, kwestia sztywności zawieszenia tez ma znaczenie, nie ugina się tak przy obciążonym aucie nie dobija jak miękkie 1be czy sety z samymi sprężynami do amorów komfort, dodatkowo naciąg daje kolejne kilka mm luzu i stąd takie et ? 

Rozwiń  

Widzę, że kolega wie o co chodzi:) 

Przy zawieszeniu wielowahaczowym im niżej posadzisz auto tym szerszą felgę założysz, lub felgę z niższym et. Kolega kristof2009 w swojej a4b8fckinlow miał felgi 10,5x20 et42, które w porównaniu do moich 20x9 et26 wystają o 7mm bardziej. Widziałem to auto i miałem okazję się nim przejechać. Nic mu nie przycierało a jeździł na co dzień na podobnej wysokości auta jak ja mam.

  W dniu 23.11.2018 o 19:21, l.e.s.t.e.r napisał(a):

tu masz zawieszenie 1BV koło z A5 18 8.5 ET29, opona 245/40/18

9449fa8091d0.jpg

a tu masz koło z S4 19 8.5 ET43+dystans 13mm, pona 245/35/19

b14236931978.jpg

więcej tam nie upchasz.

 

Rozwiń  

Przy 1BV nic więcej tam nie wejdzie. Jak założysz oponę 235/40/18 to nic nie będzie przycierać. Nie rozumiem dlaczego niektórzy tak uparcie trzymają się rozmiaru 245/40/18. W koleinach auto jedzie jak chce, opory toczenie spore a co za tym idzie, także spalanie. Przy 235/40/18 nie zauważysz różnicy w przyczepności opon, nie poprawi się pewnie mocno komfort czy prowadzenie w koleinach, nie spadnie pewnie też spalanie ale na pewno nie będzie nic przycierać. Dla mnie opona 235/40/18 z felgą 8,5J et 29 to złoty środek jeśli chodzi o wygląd auta i komfort prowadzenia.

Opublikowano
  W dniu 24.11.2018 o 11:03, corradoowner napisał(a):

Widzę, że kolega wie o co chodzi:) 

Przy zawieszeniu wielowahaczowym im niżej posadzisz auto tym szerszą felgę założysz, lub felgę z niższym et. Kolega kristof2009 w swojej a4b8fckinlow miał felgi 10,5x20 et42, które w porównaniu do moich 20x9 et26 wystają o 7mm bardziej. Widziałem to auto i miałem okazję się nim przejechać. Nic mu nie przycierało a jeździł na co dzień na podobnej wysokości auta jak ja mam.

Przy 1BV nic więcej tam nie wejdzie. Jak założysz oponę 235/40/18 to nic nie będzie przycierać. Nie rozumiem dlaczego niektórzy tak uparcie trzymają się rozmiaru 245/40/18. W koleinach auto jedzie jak chce, opory toczenie spore a co za tym idzie, także spalanie. Przy 235/40/18 nie zauważysz różnicy w przyczepności opon, nie poprawi się pewnie mocno komfort czy prowadzenie w koleinach, nie spadnie pewnie też spalanie ale na pewno nie będzie nic przycierać. Dla mnie opona 235/40/18 z felgą 8,5J et 29 to złoty środek jeśli chodzi o wygląd auta i komfort prowadzenia.

Rozwiń  

złoty środek do puki nie będziesz miał dzwona, jeśli przyjedzie w miarę kumaty likwidator to popatrzy w wlepe na aucie i napisze w opinii że koła/opony nie spełniają norm producenta, posądzą Cię o "rażące niedbalstwo" i to tyle jeżeli będzie chodzić o wypłatę środków z AC. 

Generalnie teraz robią wszytko żeby tylko Ci kasy przy szkodzie nie wypłacić, musisz mieć wszystko correct bo jak nie to wtopa. 

 

Opublikowano
  W dniu 24.11.2018 o 12:05, l.e.s.t.e.r napisał(a):

złoty środek do puki nie będziesz miał dzwona, jeśli przyjedzie w miarę kumaty likwidator to popatrzy w wlepe na aucie i napisze w opinii że koła/opony nie spełniają norm producenta, posądzą Cię o "rażące niedbalstwo" i to tyle jeżeli będzie chodzić o wypłatę środków z AC. 

Generalnie teraz robią wszytko żeby tylko Ci kasy przy szkodzie nie wypłacić, musisz mieć wszystko correct bo jak nie to wtopa. 

 

Rozwiń  

To zależy, gdzie wykupujesz AC. Korzystałem kilka razy z AC i nigdy mi nikt nie patrzył czy auto jest 100% jakie wyjechało z fabryki, a nie było nigdy. W żadnym aucie nie miałem kół jakie rekomenduje producent. Czytam umowy jakie zawieram z ubezpieczalniami. W żadnej nie było wzmianki na temat rozmiaru kół czy innych przeróbek w aucie. Jeżeli nie ma tego w umowie to wygrywasz sprawę w sądzie.

Opublikowano
  W dniu 24.11.2018 o 21:49, corradoowner napisał(a):

To zależy, gdzie wykupujesz AC. Korzystałem kilka razy z AC i nigdy mi nikt nie patrzył czy auto jest 100% jakie wyjechało z fabryki, a nie było nigdy. W żadnym aucie nie miałem kół jakie rekomenduje producent. Czytam umowy jakie zawieram z ubezpieczalniami. W żadnej nie było wzmianki na temat rozmiaru kół czy innych przeróbek w aucie. Jeżeli nie ma tego w umowie to wygrywasz sprawę w sądzie.

Rozwiń  

Byłeś kiedyś w Sądzie?  Nie zdajesz sobie sprawy chyba co piszesz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...