Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam, od czego zacząć? 

1.Czujnik temperatury g62

2. druga sonda- (czy może emulator)?

3. Wtedy dopiero podjechać do lpg sprawdzić?

A może przepływka ?

Duże spalanie 45lpg na 255km 

10673902_20180126_211129.jpg

Posted

Jak masz vaga to zrób logi dynamiczne na pb i wcześniej skasuj błędy.

Posted

Wszystkie błędy intermitent, czyli sporadyczne. Sprawdzić czy poajwiają się na Pb i jw.

  • 2 weeks later...
Posted

Witam, wczoraj usunąłem błędy, przełączyłem już wcześniej na PB i dziś zrobiłem 61km (2x30km) i bez zgaszania na parkingu od razu podłączyłem kompa.
z czytałem błędy - bez kasowania (foto)
przeszedłem w silnik i po wszystkich grupach na Vag'u i zrobiłem video jak zachowują się parametry - śnieg sypie, więc na logi nie miałem szans.
Grupa 32- Lambda 3.8% i 1.6 %
Grupa 33 - Lambda -1.6 do 0.8%  i 0.115 do 0.690 V
Grupa 34 - B1-S1 - OK
Grupa 36 ~ 0.490V B1- S2 - OK
Grupa 37 - System OK
Grupa 46 - Lambda Factor  0.033 , Cat B1 OK

 

27786897_1756316831084350_1558212623_o.jpg

Posted

Sprawdz szczelność dolotu, podciśnienia i odme, gdzieś ciągnie lewe powietrze na jałowych, korekta 3.8, poza tym oprócz błedów drugiej sondy ok.

Posted

ok postaram sie zrobić szczelności ale pewnie nie za szybko, to sonda za katem do wymiany? czy jechać do gazowników ?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...