Marcin Gugu33 Posted January 26, 2018 Posted January 26, 2018 Witam, od czego zacząć? 1.Czujnik temperatury g62 2. druga sonda- (czy może emulator)? 3. Wtedy dopiero podjechać do lpg sprawdzić? A może przepływka ? Duże spalanie 45lpg na 255km
przem8 Posted January 26, 2018 Posted January 26, 2018 Jak masz vaga to zrób logi dynamiczne na pb i wcześniej skasuj błędy.
zwonko Posted January 28, 2018 Posted January 28, 2018 Wszystkie błędy intermitent, czyli sporadyczne. Sprawdzić czy poajwiają się na Pb i jw.
Marcin Gugu33 Posted February 5, 2018 Author Posted February 5, 2018 Witam, wczoraj usunąłem błędy, przełączyłem już wcześniej na PB i dziś zrobiłem 61km (2x30km) i bez zgaszania na parkingu od razu podłączyłem kompa. z czytałem błędy - bez kasowania (foto) przeszedłem w silnik i po wszystkich grupach na Vag'u i zrobiłem video jak zachowują się parametry - śnieg sypie, więc na logi nie miałem szans. Grupa 32- Lambda 3.8% i 1.6 % Grupa 33 - Lambda -1.6 do 0.8% i 0.115 do 0.690 V Grupa 34 - B1-S1 - OK Grupa 36 ~ 0.490V B1- S2 - OK Grupa 37 - System OK Grupa 46 - Lambda Factor 0.033 , Cat B1 OK
Łukasz13 Posted February 5, 2018 Posted February 5, 2018 Sprawdz szczelność dolotu, podciśnienia i odme, gdzieś ciągnie lewe powietrze na jałowych, korekta 3.8, poza tym oprócz błedów drugiej sondy ok.
Marcin Gugu33 Posted February 5, 2018 Author Posted February 5, 2018 ok postaram sie zrobić szczelności ale pewnie nie za szybko, to sonda za katem do wymiany? czy jechać do gazowników ?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now