PrzemekC93 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Witam . planuje tuning mojego afn na moc ok 160 170 km i chciał bym sie dowiedzieć jakie podzespoły będę musiał wymienić tzn czy pompa wytrzyma . z tego co się już dowiedziałem fmic będę musiał zainstalować i planuje zakupienie takiego co o tym sądzicie ? http://fmic.pl/zestawy-audi/46090-bmw-e46-diesel.html zostaje jeszcze sprawa turbo . dodam ze wtryski 216 zostały już założone .
Bobi1104 Opublikowano 11 Lutego 2018 Opublikowano 11 Lutego 2018 Pamiętaj żeby najpierw doprowadzić auto do stanu fabrycznego żadnych wycieków ani dysfunkcji żadnego podzespołu potem bierz się za zabawę a na początek radził bym wymienić wydech zamiast katalizatora strumienica z możliwe małą ilością kolanek i zagięć , kolektor ssący jak i dolotowy do wymiany na większy customowy pompa jeżeli jest w dobrym stanie wytrzyma , tylko pojawią się pytanie co że sprzęgłem i półosiami ponieważ jak tak podniesiesz moment obrotowy wszystko będzie straszne dostawać po tyłku a przeguby lubią często padać pod taką mocą a kolektory ssący i wydechowy dadzą ci wbrew pozorom dużo mocy i jest jeszcze fajny sposób na przerobienie turbo żeby brało ciągle zimne powietrze z zewnątrz bo fizyka jasno mówi że zimne powietrze ma większą gęstość niz ciepłe więc będzie dobrze współgrać z kolektorami i cała reszta da całkiem nieźle wyniki nie za dużym kosztem
Undisclosed Opublikowano 11 Lutego 2018 Opublikowano 11 Lutego 2018 27 minut temu, Bobi1104 napisał: zamiast katalizatora strumienica Tylko czy w dobie coraz bardziej restrykcyjnych badań technicznych to dobry pomysł?
Bobi1104 Opublikowano 12 Lutego 2018 Opublikowano 12 Lutego 2018 20 godzin temu, Undisclosed napisał: Tylko czy w dobie coraz bardziej restrykcyjnych badań technicznych to dobry pomysł? Jeśli nie masz katalizatora w dowodzie myślę że nie powinno być z tym żadnego problemy ale jeśli masz dużo obawy zobacz oferty na allegro są strumienica w kształcie katalizatora a na przeglądzie nie będą zaglądać do środka ?
Undisclosed Opublikowano 12 Lutego 2018 Opublikowano 12 Lutego 2018 1 godzinę temu, Bobi1104 napisał: Jeśli nie masz katalizatora w dowodzie myślę że nie powinno być z tym żadnego problemy ale jeśli masz dużo obawy zobacz oferty na allegro są strumienica w kształcie katalizatora a na przeglądzie nie będą zaglądać do środka ? Żeby to było takie proste W swoim samochodzie mam jedynie puszkę po katalizatorze, bez jego wnętrza, więc wizualnie nie widać jego braku. W dowodzie nie mam wpisu kat. Wygląda pięknie? Niezupełnie, ponieważ samochód na zimnym silniki po prostu nie spełnia norm zadymienia przewidzianych dla pojazdów napędzanych silnikiem wysokoprężnym. Pozostaje jechać na przegląd na rozgrzanym oleju, a i tak nie mamy pewności czy zaliczymy przegląd. Do tego dochodzą kontrole policyjne, coraz częściej w Polsce są akcje z analizatorem spalin i analizatorem zadymienia. Sam żyję w niepewności do przeglądu, bo dodatkowo strasznie gwiżdże u mnie wydech i wszystko zdradza.
Bobi1104 Opublikowano 12 Lutego 2018 Opublikowano 12 Lutego 2018 narazie u mnie siedzi strumennica w zwykłej grubszej rurce nie prędko zobaczę jak to wygląda na przeglądzie ale po zmianie czegokolwiek na wieksze i mocniejsze co poprawi osiągi auta będzie powodować większe zadymienie więc każda modyfikacja silnika łączy się ze zwiększeniem emisji spalin przez nasze samochody
PrzemekC93 Opublikowano 15 Marca 2018 Autor Opublikowano 15 Marca 2018 A więc założyłem turbo hybryda z że strona zimna awx fmic 550x180x75 i wtryski 216 które już były zrobiłem w tamtym roku na seryjnym programie wyszło 130 250nm kunia po programie 152 i 350nm niestety tuner jak to określił nie ma już czym podlać. Co o tym sądzicie? Bawić się dalej czy zostawić tak jak jest.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się