Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Niespodziewane - błędy po wymianie sondy na nową


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Właśnie sęk w tym że sprzedawcy mają naprawdę gdzieś czy dany towar pasuje byle tylko zainkasować pieniądze :evil: :evil:

Zadryndam do ASO i zapytam jak oni to widzą odnośnie sondy do AEB z 95r bo na pewno nie produkują tej sondy do dziś...

Opublikowano

Witam

Z sondą jakoś nie wyszło ale nie ma się co poddawać:.Założyłem więc starą.

Następną rzeczą jaką zrobiłem to wyjąłem filtr powietrza i trochę pojeździłem.(zima mogłem sobie na to pozwolić).Autko zachowywało się prawie bez zmian,ale trochę tak jakby bardziej poszarpywało(przy gwałtownym wciśnięciu gazu).Po sczytaniu błędów okazało się że sonda na bloku 008 podskoczyła o 2% do -22% oczywiście skasowałem 561. Wskazania MAF także wzrosły, ale dawka paliwa nie zmieniła się.

Więc czas na kolejną zmianę. Zamontowałem filtr powietrza, ale tym razem stary który rok temu wymieniłem.

Zmalały mi wskazania MAF o około 0,5. Auto z każdym dniem lepiej chodziło .Lepiej odpala,zniknęły poszarpywania silnikiem podczas gwałtownego przyspieszania .Zmieniło się także na VAG-u to znaczy nie było już błędu 561, a na bloku 008 wartość zmalała do -14,8

Zaznaczam że zmiany dotyczą pracy silnika na BP, oraz dodam że doładowanie jest wciąż w normie i nie zmieniało się. Poszarpywania silnika miały miejsce w zakresie 2tyś. do 4tyś.obrotów.

Jest jeszcze jedna zmiana tzn. autko ma właściwie takie same osiągi , ale stało się troszeczkę bardziej ospałe.Następna zmiana to zużycie -spadek średnio około 1litr.

Może trochę oderwane od tematu, ale starałem się to opisać dość szczegółowo i myślę że może się przydać.

Pozdrawiam

Ps. No cóż wychodzi na to że nie zawsze wymiana części na nowa oznacza poprawę.

Co do aktualności sondy Bosch to jest pod tym samym numerem i jak już to może być tylko lepsza od produkowanej w latach 95

Opublikowano

Witam,

Przed chwilą dzwoniłem do ASO AUDI (Szewczyk) i można dostać tą sondę 058906265 na zamówienie. Tylko jest jeden mały szkopuł CENA !!! 770zł :wallbash: :wallbash:

Pozdro

Opublikowano

Witam

Spróbuj w jakimś małym sklepie motoryzacyjnym niech śrubującą ściągnąć z tych hurtowni internetowych (nazwy masz we wcześniejszych wiadomościach).może będzie taniej. Leja ma cenę brutto 427.

Na zamówienie przez sklep nie powinna być droższa jak 450zł

Pozdrawiam

Opublikowano

Z tego co ja wydedukowałem to te saondy pasują do naszych AEB 95r:

1. lambda probe / F >> 8D-T-300 000

/ AEB

(11) 021906265AG

2.lambda probe / F 8D-V-000 001>>

/ AEB

(11) 058906265A

Ale gdzie kupić nową sonde w dobrej cenie? Chyba te dwie rzeczy się wykluczają...ale..

Ja bym na waszym miejscu uderzył do gości na allegro którzy zajmują sie tylko częściami do OOOO lub zajmuje sie sondami i pyał czy taką konkretnie sprowadzą i za ile?

Ja tak zrobiłem z przepustnicą i koleś przywiózł mi prosto z niemcowni z fabryki a w kieszeni 500 w stosunku do ASO zostało.

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam!

Więc tak jak pisze kolega mstan faktycznie czasem nowe części nie zdają egzaminu :confused4:

Zakupiłem najpierw sondę która rzekomo miała być odpowiednikiem sondy o nr 058906265 zaś tak była jej odpowiednikiem że ciągle wyskakiwał błąd 635-podgrzewanie sondy lambda,zwarcie do plusa :evil:

W zeszłym tygodniu udałem się do elektryka i wyszło że na pomiarze z kostki w którą wczepiamy sondę wszystko jest dobrze,więc zmuszony byłem szukać używki,podjechałem do gostków co zajmują się częściami do grupy WV AUDI i dostałem sondę o nr 058906265A zapłaciłem 80zł oraz dogadałem się że jakby ta sonda nie pasowała to ją oddam a oni zwrócą mi kasę,na całe szczęście pasowała i pod podpięciu pod kompa i wykasowaniu błędów wszystko wróciło do normy :rolleyes:

Z czystym sumieniem mogę powiedzieć że sonda o nr 058906265A tak jak pisze kolega Gornano faktycznie pasuje do AEB-ka z 95roku.

Jedynie co mi zostaje to reklamować rzekomo prawidłową sondę wybraną przez sprzedawce i na pewno tego mu nie odpuszczę gdyż nie są to małe pieniądze.

pzdr

Opublikowano

koledzy a ja mam takie pytanie czy wiecie jak wydostać wiązkę kabli które idą od sondy do złączki sondy przy zbiorniku wyrównawczym, tzn kabelek od sondy wchodzi gdzies z kolektora pod spód silnika i go nie widze , prosze o podpowiedzi i pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...