Skrillex Opublikowano 1 Lutego 2018 Opublikowano 1 Lutego 2018 (edytowane) Witam. Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś rozwiązał problem z wolno opadającymi obrotami? Co skutkuje szarpnieciami przy zmianie biegów. Problem oczywiście jest na ciepłym silniku. Na zimnym wszystko działa prawidłowo. Naczytałem się różnych tematów ale nie uzyskalem konkretnej odpowiedzi. Czujnik sprzęgła myślę że jest sprawny bo gdy jadę na tempomacie to gdy nacisne sprzęgło tempomat się wyłącza. Myślę nad ezektorem i przewodami zestaw z wezykami oraz zaworkami zwrotnymi (mój ezektor jest lekko mokry od oleju). Odma wymieniona na oryginał aso bo była pęknięta. Nie mam już pomysłów co można zrobić z tymi obrotami. Może ktoś wyjaśni mi czy ten ezektor z przewodami może mieć wpływ na wolne opadanie obrotów? Bo rozumiem że nie ma tutaj krokowca. I po puszczeniu gazu przepustnica się zamyka i za pracę odpowiadają właśnie te zaworki zwrotne od podcisnienia? Edytowane 1 Lutego 2018 przez Skrillex Błąd 1
Michał Kalita Opublikowano 1 Lutego 2018 Opublikowano 1 Lutego 2018 Witam. Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś rozwiązał problem z wolno opadającymi obrotami? Co skutkuje szarpnieciami przy zmianie biegów. Problem oczywiście jest na ciepłym silniku. Na zimnym wszystko działa prawidłowo. Naczytałem się różnych tematów ale nie uzyskalem konkretnej odpowiedzi. Czujnik sprzęgła myślę że jest sprawny bo gdy jadę na tempomacie to gdy nacisne sprzęgło tempomat się wyłącza. Myślę nad ezektorem i przewodami zestaw z wezykami oraz zaworkami zwrotnymi (mój ezektor jest lekko mokry od oleju). Odma wymieniona na oryginał aso bo była pęknięta. Nie mam już pomysłów co można zrobić z tymi obrotami. Może ktoś wyjaśni mi czy ten ezektor z przewodami może mieć wpływ na wolne opadanie obrotów? Bo rozumiem że nie ma tutaj krokowca. I po puszczeniu gazu przepustnica się zamyka i za pracę odpowiadają właśnie te zaworki zwrotne od podcisnienia?Ja u siebie wymieniłem eżektor zaworki czwórnik odmy ten z literką Q i nadal to samo Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Skrillex Opublikowano 1 Lutego 2018 Autor Opublikowano 1 Lutego 2018 Czyli nikt chyba jeszcze nie rozwiązał tego problemu. Ja czwornik chyba mam ten z końcówka q bo mam ścięty (taki już był -a4 b7). Dziwi mnie to że na zimnym wszystko dobrze chodzi a na ciepłym takie te obroty są uciążliwe. Może zaryzykuje i to wymienię i zobaczę co będzie. Bo w sumie na początku nie miałem takich problemów. Wszystko chodziło dobrze. Oleju też mi nie wsysa bo od wymiany do wymiany (wymiana co 10tkm w sumie na początku dolalem tylko 0.5l po jakiś 6tys ale to wtedy dostawał do odcina a jak jeżdże normalnie do 4-5tys obr to trzyma stan.) nie dolewam. A jak u Ciebie zachowują się te obroty? Miałeś jakieś zużycie tego ezektora i reszty?
Michał Kalita Opublikowano 1 Lutego 2018 Opublikowano 1 Lutego 2018 Czyli nikt chyba jeszcze nie rozwiązał tego problemu. Ja czwornik chyba mam ten z końcówka q bo mam ścięty (taki już był -a4 b7). Dziwi mnie to że na zimnym wszystko dobrze chodzi a na ciepłym takie te obroty są uciążliwe. Może zaryzykuje i to wymienię i zobaczę co będzie. Bo w sumie na początku nie miałem takich problemów. Wszystko chodziło dobrze. Oleju też mi nie wsysa bo od wymiany do wymiany (wymiana co 10tkm w sumie na początku dolalem tylko 0.5l po jakiś 6tys ale to wtedy dostawał do odcina a jak jeżdże normalnie do 4-5tys obr to trzyma stan.) nie dolewam. A jak u Ciebie zachowują się te obroty? Miałeś jakieś zużycie tego ezektora i reszty?Zaworki nie trzymały ciśnienia a eżektor wymieniłem bo myślałem że będzie dobrzeWysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Skrillex Opublikowano 1 Lutego 2018 Autor Opublikowano 1 Lutego 2018 Ok. Hmmm ale po wymianie zaworów jak ci nie trzymały nic poprawy nie ma? Gruszkę sprawdzałaś czy sprawna? Teraz myślę czy to wymieniać bo myślałem zamówić komplet z aso 310zl ezektor zaworki i przewody wszystko ładnie połączone. Ale jak mam wydać kasę i nic to nie pomoże to nie wiem. Dziwi mnie to że na zimnym wszystko dobrze chodzi i obroty ładnie spadają.. Tylko dlaczego jak złapie temperaturę robocza to się dzieją takie dziwne rzeczy z tym opadaniem obrotów.
Michał Kalita Opublikowano 1 Lutego 2018 Opublikowano 1 Lutego 2018 Ok. Hmmm ale po wymianie zaworów jak ci nie trzymały nic poprawy nie ma? Gruszkę sprawdzałaś czy sprawna? Teraz myślę czy to wymieniać bo myślałem zamówić komplet z aso 310zl ezektor zaworki i przewody wszystko ładnie połączone. Ale jak mam wydać kasę i nic to nie pomoże to nie wiem. Dziwi mnie to że na zimnym wszystko dobrze chodzi i obroty ładnie spadają.. Tylko dlaczego jak złapie temperaturę robocza to się dzieją takie dziwne rzeczy z tym opadaniem obrotów.Wymieniałem membranę gruszki podciśnienia bo była pęknięta i jak wiadomo też to nic nie pomogłoWysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Skrillex Opublikowano 1 Lutego 2018 Autor Opublikowano 1 Lutego 2018 No ale dziwi mnie jedno jak wcześniej chodziło mi wszystko ok. To czemu teraz tak nie jest? Widziałem na forum że koledze z czerwonej b6 te obroty ładnie nawet schodzily po wymianie tych rzeczy. A wezyk który idzie z przepustnicy do zaworku od listwy wtryskowej jakie ma zadanie? Bo miałem wcześniej pęknięty wymieniłem go ale raczej to by było na plus niż na minus. Ostatnio robiłem test to podczas jazdy gdy puszczę wcześniej gaz i dopiero po chwili nacisne sprzęgło to obroty się nie podbijaja i opadaja od razu. Ale gdy od razu puszczam gaz i wciskam sprzęgło to jest delikatne podbicie i opadają wolniej. Co ma wpływ na obroty jeśli puszczam gaz i przepustnica się zamyka? Królową nie ma więc raczej pozostają jakieś podcisnienia?
Michał Kalita Opublikowano 1 Lutego 2018 Opublikowano 1 Lutego 2018 No ale dziwi mnie jedno jak wcześniej chodziło mi wszystko ok. To czemu teraz tak nie jest? Widziałem na forum że koledze z czerwonej b6 te obroty ładnie nawet schodzily po wymianie tych rzeczy. A wezyk który idzie z przepustnicy do zaworku od listwy wtryskowej jakie ma zadanie? Bo miałem wcześniej pęknięty wymieniłem go ale raczej to by było na plus niż na minus. Ostatnio robiłem test to podczas jazdy gdy puszczę wcześniej gaz i dopiero po chwili nacisne sprzęgło to obroty się nie podbijaja i opadaja od razu. Ale gdy od razu puszczam gaz i wciskam sprzęgło to jest delikatne podbicie i opadają wolniej. Co ma wpływ na obroty jeśli puszczam gaz i przepustnica się zamyka? Królową nie ma więc raczej pozostają jakieś podcisnienia?Wcześniej czyli kiedy coś się działo przed tym czy z dnia na dzień się źle zrobiło ? Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Skrillex Opublikowano 1 Lutego 2018 Autor Opublikowano 1 Lutego 2018 Jechałem dłuższą trasę wracałem i jak się zatrzymałem i później ruszyłem to coś mi się już nie spodobało. Ale zobaczyłem że odma pękła i myślałem że to przez nią (ezektor był zaolejony przy jego obudowie). Po wymianie odmy niestety już się nie poprawilo. I tak poczytałem forum i dlatego pomyślałem żeby to wymienić.. Ale czy to pomoze nie wiem.
Skrillex Opublikowano 1 Lutego 2018 Autor Opublikowano 1 Lutego 2018 (edytowane) Ramię gruszki uwalone. Robię sztukę ale bede musiał kupić nową. Ile taka przyjemność? Ramię gruszki powietrza ogarnięte. Autko lepiej przyspiesza. Ale jeszcze mam pytanie w jakim kierunku powinno przechodzić powietrze w sprawnym ezektorze? Ezektor z przewodami i zaworkami wymieniony. Jakiejś różnicy nie widać co do tych obrotów. Jedyne co zauważyłem że jak się z biegu zmienia na luz to opadają prawidłowo. Jednak jak się zmienia na większy bieg to jeszcze nie jest to co powinno być. Chyba że ten typ tak ma?! Bo chyba jeszcze nikt tego nie rozwiązał do końca? Zrobię jeszcze test na pb i LPG i dam znać jak sytuacja wygląda. Edytowane 2 Lutego 2018 przez Skrillex
Skrillex Opublikowano 18 Lutego 2018 Autor Opublikowano 18 Lutego 2018 Ladnie obroty schodza przy zmianie biegu na lpg i pb ale tylko jak odpale na zimnym. Jak wskazowka stanie na 90 stopniach to zaczyna sie wolniejsze opadanie obrotow podczas zmiany biegow. Wie ktos moze co to moze byc? Juz tyle przeczytalem roznych tematow ale nic nowego to nie wnosi. Bo w sumie mam wszystko szczelne nie ma lewego powietrza itd. Kierownica powietrza dziala. Tylko dlaczego do 90 stopni wszystko chodzi ok a pozniej juz obroty nie spadaja tak jak powinny? Co moze miec na to wplyw? Czujnik sprzegla chyba dziala bo tempomat dziala. A w przepustnicy jest jakis czujnik ktory moglby sie zawieszac od temperatury? Bo przepustnica jest podgrzewana. Moze tutaj jest gdzies problem? Bo chyba sondy nie maja nic z tym wspolnego? Zadnego check ani nic innego sie nie swieci. Czytalen forum to ludzie wymieniali swiece przeplywki itd itd ale to nic wspolnego z tym nie ma bo jakby cos z tych rzeczy bylo zuzyte to by na zimnym tez nie chodzil tak jak chodzi. Na jakiej zasadzie jest podgrzewana ta przepustnica wie ktos?
Skrillex Opublikowano 19 Lutego 2018 Autor Opublikowano 19 Lutego 2018 Sprawdzilem ten czwornik( zawor odpowietrzenia ). I w nim mam uszkodzona membranke. Moze to miec jakis wplyw? Za co odpowiada ten czwornik?
Skrillex Opublikowano 20 Lutego 2018 Autor Opublikowano 20 Lutego 2018 To wina czwornika. Pod podietym kompem przepustnica na wolnych ma 2.6-2.8% cos takiego. Zaworek odpowietrzajacy (czwornik) ma peknieta membranke i nie spelnia swojej roli. Zamowilem w aso jutro wymiana i dam znac czy wszystko dziala jak powinno.
Michał Kalita Opublikowano 20 Lutego 2018 Opublikowano 20 Lutego 2018 To wina czwornika. Pod podietym kompem przepustnica na wolnych ma 2.6-2.8% cos takiego. Zaworek odpowietrzajacy (czwornik) ma peknieta membranke i nie spelnia swojej roli. Zamowilem w aso jutro wymiana i dam znac czy wszystko dziala jak powinno.Czwórnik ten co wchodzi w pokrywę zaworów ja mam ten z literką Q i nadal to samo Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Skrillex Opublikowano 20 Lutego 2018 Autor Opublikowano 20 Lutego 2018 (edytowane) Jutro dam znac co i jak bo bedzie wymieniony. U mnie jest dziura w membranie i nie spelnia swojego zadania. Wszystkie parametry trzyma tak jak powinien. Tylko glupieje ta przepustnica od tego zaworka sprawdzone pod kompem. Ogarnialem dzis ten temat z mechanikiem. Wszystkie czujniki itd pracuja prawidlowo. Lewego powietrza nie lapie. Wymieniona mam odme i ezektor z przewodami z aso. Czwornik jedynie zostaje. A jesli to nic nie zmieni to nic innego juz nie ma do wymiany. A zjada ci olej? Bo moze przez to przez to masz cos z obrotami? Bo u mnie od wymiany do wymiany co 10tys nie dolewam nic oliwy. Jakie wartosci pokazuje ci przepustnica pod kompem? Tzn ile procentowo? Edytowane 20 Lutego 2018 przez Skrillex
Simy3 Opublikowano 22 Października 2019 Opublikowano 22 Października 2019 Ja dzisiaj zwalczylem ten problem za darmo po 2 latach kopania w silniku i necie
slawomir273 Opublikowano 23 Października 2019 Opublikowano 23 Października 2019 12 godzin temu, Simy3 napisał: Ja dzisiaj zwalczylem ten problem za darmo po 2 latach kopania w silniku i necie A co było powodem?
Simy3 Opublikowano 24 Października 2019 Opublikowano 24 Października 2019 Powodem jest czujnik polozenia pedalu sprzegla tylko szkoda kupowac nowy bo to nic nie da poniewaz daje zly sygnal, czujnik to zwykly wlacznik 0 1 na 2 piny czyli zalancza obwod lub rozlancza jak wlacznik swiatla w pokoju kazdy czujnik ktory testowalem kilka nowych i kilka wyjetych od znahomych podczas jazdy obwod jest zamkniety i daje sygnal do komputera a tu musi byc na odwrot podczas jazdy obwod ma byc rozlaczony a po nacisnieciu sprzegla dopiero obwod ma sie zamykac i dawac sygnal do komputera samochodu, mi udalo sie przerobic fabryczny czujnik aby dzialal na odwrot i od wczoraj ciesze sie normalna jazda z obrotami spadajacymi od razu NA LEB?
Simy3 Opublikowano 24 Października 2019 Opublikowano 24 Października 2019 Na samym poczatku gdy wyciagnalem swoj czujnik zrobilem sobie taki prosty pilocik z wlacz-wylacz wpialem go w kostke ktora szla do czujnika i gdy naciskalem sprzeglo, naciskalem wlacz lub wylacz az doszedlem do wniosku ze po wcisnieciu sprzegla musze dawac sygnal na kompa wtedy obroty spadaja, jazda byla super sprzeglo guzik obroty spadaja, kolejny bieg, oczywiscie nie zapomnij wrocic wlacznikiem aby obwod znow rozlaczyc itd az wczoraj przerobilem czujnik fabryczny i jest super, musze znow nauczyc sie jezdzic?
slawomir273 Opublikowano 25 Października 2019 Opublikowano 25 Października 2019 W dniu 22.10.2019 o 21:46, Simy3 napisał: Ja dzisiaj zwalczylem ten problem za darmo po 2 latach kopania w silniku i necie Komputer błędu nie wywala? Czy nie lepiej jest zamienić kabelki we wtyczce?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się