Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prosze o pomoc


Mario7885

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem moje audi zwiększyło popyt na olej bierze około 4 litry na 10000 tys czy to normalne mam silnik 1.8t  150 koni 2002 rok ma przebieg 209 tys 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najczęściej chyba turbo jak nie widać wycieków pod maską z odmy albo pokrywy zaworów. Zdejmij dolot i zobacz luz wirnika. Dobrze pompuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, wrestling1000 napisał:

Najczęściej chyba turbo jak nie widać wycieków pod maską z odmy albo pokrywy zaworów. Zdejmij dolot i zobacz luz wirnika. Dobrze pompuje?

 

1 minutę temu, wrestling1000 napisał:

Najczęściej chyba turbo jak nie widać wycieków pod maską z odmy albo pokrywy zaworów. Zdejmij dolot i zobacz luz wirnika. Dobrze pompuje?

 

1 minutę temu, wrestling1000 napisał:

Najczęściej chyba turbo jak nie widać wycieków pod maską z odmy albo pokrywy zaworów. Zdejmij dolot i zobacz luz wirnika. Dobrze pompuje?

nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Mario7885 napisał:

Silnik suchy niema wycieku turbo możliwe troszke kopci na wolnych obrotach.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez mam avj. przed czipem nie brało nic. Po czipie na moje życzenie ustawione na 1.2 bara w piku zaczeło mi znikać ok 0.3 na 1000km.

Turbo pompuje wzorcowo.

Auta nei oszczędzam

Moze dobrze ze powioli turbo będzie się konczyć bedzie mobilizacja do zrobienia hybrydy:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, WYSKUN napisał:

tez mam avj. przed czipem nie brało nic. Po czipie na moje życzenie ustawione na 1.2 bara w piku zaczeło mi znikać ok 0.3 na 1000km.

Przed i po chip tuning na jakich olejach ?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, WYSKUN napisał:

Tylko liqui moly sht 5w40

Też go często używam oraz odmianę Diesel, dobrze wykonany blend.

Ten LM syntetyczny według mnie jest podobnej jakości jak oleje syntetyczne Neste Oil, mniej znane i tańsze. 

Do bardziej wysilonych jednostek zalewam jednak Millersa CFS.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.02.2018 o 07:59, wrestling1000 napisał:

Nie kombinuj turbo do sprawdzenia czy ma luz wirnika

Bede musiał podjechac do mechanika niech zobaczy co może byc przyczynom i ewentualnie naprawic ale dużo czytałem na forum to najbardziej prawdopodobne uszczelniacze zaworów ale musi to sprawdzic meches bo sam jestem zielony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, Mario7885 napisał:

Bede musiał podjechac do mechanika niech zobaczy co może byc przyczynom i ewentualnie naprawic ale dużo czytałem na forum to najbardziej prawdopodobne uszczelniacze zaworów ale musi to sprawdzic meches bo sam jestem zielony.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kolego wydaje mi sie że to będą uszczelniacze też mi tak kopci a orientujesz sie o kosztach naprawy jak to wygląda ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelniacze i pierścienie to już ostateczność. Sprawdziłeś luz wirnika, masz olej w icku. Pierwsze co się kończy w naturalny sposób to turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...