Mungooo Opublikowano 6 Lutego 2018 Opublikowano 6 Lutego 2018 Swiezo po zakupie a4 b7 2,7tdi czulem wibracje i drgania budy przy hamowaniu i czasem przy dodawaniu gazu. Sprawdzilem dzisiaj przeguby wewnetrzne. Obydwa maja rozwalona gume. Podejrzewam ze kwalifikuja sie do wymiany. Wymienialiscie przeguby wewnetrzne czy cale poloski? Skad braliscie czesci? Poloski tylko dostepne w aso, bo sklepach motoryzacyjnych brak. Druga sprawa jaki interfejs diagnostyczny polecacie do a4 b7? Moj zwykly vag za 30zl ktory uzywalem w a4 b5 juz niestety nie ogarnia w calosci b7
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się