Muskel1 Opublikowano 10 Października 2022 Opublikowano 10 Października 2022 (edytowane) Dodatkowo aby nagrzewnica uruchomiła się, temp. zewn. nie może być wyższa niż +10 °C oraz funkcja dogrzewania musi być aktywowana w MMI. Silnik musi oczywiście także pracować. Edytowane 10 Października 2022 przez Muskel1
Muskel1 Opublikowano 11 Października 2022 Opublikowano 11 Października 2022 (edytowane) Miałem dzisiaj podpiętego B8 z klimą jednostrefową ale benzyniak nie diesel i nie miał nagrzewnicy, dlatego w bloku pomiarowym (grupa 47) pisało "niedostępny". U Ciebie pokazuje 0 ponieważ tak jak pisałem, na zewnątrz temperatura nie może przekraczać +10 °C. Edytowane 11 Października 2022 przez Muskel1
redrex Opublikowano 1 Grudnia 2022 Opublikowano 1 Grudnia 2022 (edytowane) Zimno się zrobiło i znowu porobiłem parę testów. Odpaliłem auto na postoju, temperatura na zewnątrz 1stopień. VCDS w grupie 47 pokazał 2 - czyli nagrzewnica teoretycznie załączona. Niestety siedziałem 15min i dalej zimne powietrze - AC włączone, obieg wewnętrzny, temp max, nawiew na 4. Dodatkowo temperatura silnika po 15min tez nie wzrosła. Dopiero po przejechaniu jakiś 5km w miesicie kreska poszła cos w okolice 80stopni. Termostaty do wymiany? Co myślicie w ogóle o czyszczeniu całego układu - są jakieś wlewki typu K2 RADIATOR FLUSH Robić cos takiego przy okazji wymiany termostatów? PS. Może mi ktoś wskazać położenia bezpiecznika od nagrzewnicy? Na schematach znalazłem tylko „9 Ogrzewanie dodatkowe r 5A” od strony pasażera w strefie A. Ale 5A to raczej nie to... Edytowane 5 Grudnia 2022 przez redrex
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się