Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Akcja serwisowa KLIMATYZACJI A4 B8 LIFT 2012-2015 80C5 80C6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Dodatkowo aby nagrzewnica uruchomiła się, temp. zewn. nie może być wyższa niż +10 °C oraz funkcja dogrzewania musi być aktywowana w MMI. Silnik musi oczywiście także pracować.

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano (edytowane)

Miałem dzisiaj podpiętego B8 z klimą jednostrefową ale benzyniak nie diesel i nie miał nagrzewnicy, dlatego w bloku pomiarowym (grupa 47) pisało "niedostępny".

U Ciebie pokazuje 0 ponieważ tak jak pisałem, na zewnątrz temperatura nie może przekraczać +10 °C. 

20221011_140715.jpg

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano (edytowane)

Zimno się zrobiło i znowu porobiłem parę testów. 

Odpaliłem auto na postoju, temperatura na zewnątrz 1stopień. 

VCDS w grupie 47 pokazał 2 - czyli nagrzewnica teoretycznie załączona. 

Niestety siedziałem 15min i dalej zimne powietrze - AC włączone, obieg wewnętrzny, temp max, nawiew na 4. 

Dodatkowo temperatura silnika po 15min tez nie wzrosła. Dopiero po przejechaniu jakiś 5km w miesicie kreska poszła cos w okolice 80stopni.

Termostaty do wymiany? 

Co myślicie w ogóle o czyszczeniu całego układu - są jakieś wlewki typu K2 RADIATOR FLUSH

Robić cos takiego przy okazji wymiany termostatów?

 

PS. Może mi ktoś wskazać położenia bezpiecznika od nagrzewnicy? 

Na schematach znalazłem tylko „9 Ogrzewanie dodatkowe r 5A” od strony pasażera w strefie A.

Ale 5A to raczej nie to... 

Edytowane przez redrex

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...