Skocz do zawartości

redrex

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O redrex

Informacje

  • Imię
    Wiktor
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia redrex

0

Reputacja

  1. Już blisko 300k... Co doradzasz, czyszczenie jakimis srodkami typu K2 DPF cleaner - czy juz takie zabiegi nic nie dadza i lepeij oddac na czyszczenie, ewentualnie wywalic w ogole? A co z ciśnieniem paliwa, na wolnych powinno byc niby 250 bar a tutaj mam przeszlo 320.
  2. Witam, Chciałbym się podpiąć do tematu. Audi A4 B8, CJCB w automacie. Od jakiegoś czasu trzęsie autem na niskich obrotach. Tak samo na N, P, D, R. Jak tylko zaczyna się wypalanie DPF (obroty silnika ok 900-1000) wibracje całkowicie znikają, jakbym stał autem z wyłączonym silnikiem. Do tego doszło strasznie spalanie w mieście - ok 15l... (wcześniej spalanie ok 10l) Jest ktoś w stanie podpowiedzieć co to może być i gdzie we Wrocławiu/okolicach mogę się udać na jakaś porządną diagnozę?
  3. Audi A4 B8, CJCB w automacie. Od jakiegoś czasu trzęsie autem na niskich obrotach. Tak samo na N, P, D, R. Jak tylko zaczyna się wypalanie DPF (obroty silnika ok 900-1000) wibracje całkowicie znikają, jakbym stał autem z wyłączonym silnikiem. Do tego doszło strasznie spalanie w mieście - ok 15l... (wcześniej spalanie ok 10l) Jest ktoś w stanie podpowiedzieć co to może być i gdzie we Wrocławiu/okolicach mogę się udać na jakaś porządną diagnozę?
  4. Odgrzewam kotleta. Od jakiegoś czasu trzęsie autem na niskich obrotach. Nie ważne czy na N, P, D, R... Jak tylko zaczyna się wypalanie DPF (obroty silnika ok 900-1000) wibracje całkowicie znikają, jakbym stał autem z wyłączonym silnikiem. Do tego doszło strasznie spalanie w mieście - ok 15l... Jest ktoś w stanie podpowiedzieć co to może być i gdzie we Wrocławiu/okolicach mogę się udać na jakaś porządną diagnozę?
  5. Zimno się zrobiło i znowu porobiłem parę testów. Odpaliłem auto na postoju, temperatura na zewnątrz 1stopień. VCDS w grupie 47 pokazał 2 - czyli nagrzewnica teoretycznie załączona. Niestety siedziałem 15min i dalej zimne powietrze - AC włączone, obieg wewnętrzny, temp max, nawiew na 4. Dodatkowo temperatura silnika po 15min tez nie wzrosła. Dopiero po przejechaniu jakiś 5km w miesicie kreska poszła cos w okolice 80stopni. Termostaty do wymiany? Co myślicie w ogóle o czyszczeniu całego układu - są jakieś wlewki typu K2 RADIATOR FLUSH Robić cos takiego przy okazji wymiany termostatów? PS. Może mi ktoś wskazać położenia bezpiecznika od nagrzewnicy? Na schematach znalazłem tylko „9 Ogrzewanie dodatkowe r 5A” od strony pasażera w strefie A. Ale 5A to raczej nie to...
  6. U mnie wchodząc w 08-Klimatyzacja, nie można wybrać opcji Pomiarów Rozszerzonych. Nie wiem czy dobrze, ale wybrałem Bloki Podstawowe, wpisałem ręcznie Grupa 047, pokazało wartość 0.0 - niestety zmieniając ustawienia w AC, wartość nie ulegała zmianie. Wszedłem jeszcze w pomiary rozszerzone silnika i znalazłem cos takiego jak na zdjęciu Jeszcze mam jedno pytanie. Jeżeli nie mam wyłącznika poduszki pasażera ani na desce ani w schowku, to mogę spokojnie zdemontować schowek pasażera, nie obawiając się o jakiś problem z tym związany?
  7. Cześć! Mam podobny problem, w aucie zimno dopóki silnik się nie nagrzeje... Wdg ASO, akcja serwisowa z nagrzewnicą przeprowadzona w 2018r. Auto mam jakoś 2,5roku i od początku był problem z tym grzaniem - możliwe, żeby nagrzewnica się popsuła tak szybko po wymianie? W MMI podgrzewanie ustawione na Auto. Jak można sprawdzić, czy nagrzewnica w moim aucie działa? Po jej demontażu jest jakiś sposób żeby ją przetestować? Może wina leży gdzieś w oprogramowaniu?
  8. Czyli te Brembo to lipa straszna? Tarcze ATE z linków dobre? Może ktoś ma jakieś namiary na faja hurtownie z częściami? Jakie klocki do tego polecasz, żeby nie brudziły przynajmniej?
  9. Witam! Chciałbym wymienić tarcze i klocki, najlepiej nawiercane bo to zawsze +5 fejmu na dzielni Polecono mi taki zestaw: https://allegro.pl/oferta/brembo-xtra-tarcze-klocki-tyl-audi-a4-b8-300mm-7559193521 https://allegro.pl/oferta/brembo-xtra-tarcze-klocki-przod-audi-a4-b8-314mm-7559193865 Co myślicie o tym zestawie Brembo? Jeżdżę głownie po miesicie, auto w automacie... Alternatywą jest: Tarcze przód: https://allegro.pl/oferta/komplet-tarcz-hamulcowych-ate-10145482464 Klocki przód: https://allegro.pl/oferta/zestaw-komplet-klockow-hamulcowych-ate-10147299456 Tarcze tył: https://allegro.pl/oferta/komplet-tarcz-hamulcowych-ate-10145409245 Klocki tył: https://allegro.pl/oferta/zestaw-komplet-klockow-hamulcowych-ate-10147344486 Ewentualnie jakiś ciekawy zestaw do 1,5k... Z góry dziękuje za pomoc!
  10. Witam! Udało mi się dorwać oryginalny subwoofer pod koło 8K9035382B B&O. Może mi ktoś polecić wzmacniacz albo nakierować co szukać (w sensie podania mocy tego głośnika i ile ma Ohm) do max 300zł, najlepiej z wejściem HI-input. Ewentualnie dokupię konwerter sygnału Hi na Low z RCA. Z góry dziękuje i pozdrawiam!
  11. Witam. Chciałbym dokupić oryginalny subwoofer pod kolo 8K9035382B B&O. Może mi ktoś polecić wzmacniacz, najlepiej z wejściem HI-Low który bez problemu obsłuży ten sub? I jeszcze pytanko - lepiej kupić najtańszy subwoofer z oryginalnym głośnikiem (cena ok 100zl) dla tuby i wymienić w niej głośnik na jakiegoś np JBL Czy właśnie ori sub B&O za ok 300zl?
  12. Witam! Posiadam A4 B8 ze skrzynią multitronic 265k przebiegu, ostatni wpis o wymianie oleju w skrzyni przy 120k, silnik CJCB, skrzynia NYM. Od jakiegoś czasu pojawiły się szarpania podczas ruszania. Dzieje się tak dopiero jak auto przejedzie parę km i się dogrzeje. Wydaje mi się, ze szarpanie najczęściej pojawia się kiedy używam opcji Start-Stop i chce w miare szybko ruszyć spod świateł. 1. Czy mógłby ktoś polecić specjalistę od multitronica w okolicach Wrocławia? Przynajmniej, żeby wlali to co kupie i zrobili porządnie adaptacje. 2. Jaki olej kupić, z jakim oznaczeniem i ile, czy te 5L rzeczywiście wystarczy? 3. Jak jest z zewnętrznym filtrem oleju? Dzwoniąc do ASO i kiedy spytałem czy w cenę jest wliczona wymiana filtra, Pan mechanik powiedział, że tam nie ma filtra i nic się nie wymiana... Jeżeli takowy jednak istnieje, czy mógłbym prosić o oznaczenie? 4. W ASO za wymianę oleju i adaptacje krzyczą sobie 1400zl - zakładając, ze kupie osobiście olej i filtr czyli ok 5x130zl +150 = 800zl. Warto dać te 600zl za robociznę żeby nie martwic się, iż ktoś wlał olej niskiej jakości i źle przeprowadził adaptacje? Dzisiaj byłem na diagnozie skrzyni. Niestety komputer nic nie wykazał. Mechanik stwierdził tylko, że skrzynia lekko muli po przełączaniu miedzy D>N>R i było wyczuwalne lekkie szarpanie przy zmianie z R na D po przejechaniu kawałka na wstecznym. Jak na złość nie chciało szarpać przy ruszaniu. Szarpło tylko raz po kilku próbach i to bardzo lekko. Propozycja mechanika - zrobić adaptacje za 250zl i zobaczymy co dalej... Pokazał się za to błąd P227900 Układ ssania "fałszywe" powietrze. Na desce nie wyświetla się "Check Engine", nie zauważyłem spadku mocy ani żadnego kopcenia. Czy ten błąd może mieć coś wspólnego z szarpaniem podczas ruszania?
  13. Witam. Dołączam się do tematu. W porcie mam złamaną cześć jacka. Chciałbym zdemontować port i jak sie uda wyciągnąć złamana cześć albo wymienić cały port. Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...