puziom Opublikowano 12 Lutego 2018 Opublikowano 12 Lutego 2018 Witam, Posiadam b6 z fotelami s-line (skóra na boczkach + materiał speed) posiadają one funkcje podgrzewania. Fotel pasażera działa normalnie natomiast fotel kierowcy niezależnie od ustawień na pokrętle parzy tzn. oparcie pleców działa aż parzy trzeba wyłączać natomiast siedzisko zimne nie działa. Czy ktoś tak miał nie znalazłem podobnego tematu, jak to zdiagnozować ?
Klawisz-84 Opublikowano 12 Lutego 2018 Opublikowano 12 Lutego 2018 Na każdym z foteli są czujniki nagrzania takie jakby pastylki i pewnie coś musiało zostać uszkodzone. Tu jedynie pomoże wyjęcie siedzenia i rozebranie dolnego siedziska i sprawdź jak wygląda mata. Ta pastylki jest po środku i jakieś 5-8 cm od oparcia tylnego Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Exmi Opublikowano 12 Lutego 2018 Opublikowano 12 Lutego 2018 Mam dokładnie ten sam problem. Plecy aż parzą, a d*pa zimna. W vagu brak błędów, pokazuje jakieś szalone temperatury. Jedyny sposób żeby to sprawdzić to rozbiórka siedziska i sprawdzenie maty i tego czujnika zajętości fotela
puziom Opublikowano 12 Lutego 2018 Autor Opublikowano 12 Lutego 2018 Czy dużo roboty z rozebraniem siedziska jest jakieś fotostory ? Czy da się wymienić sam czujnik temp, czy trzeba całą matę ? Proszę o numery mat które podejdą pod ten fotel
puziom Opublikowano 5 Maja 2018 Autor Opublikowano 5 Maja 2018 Odświeżam temat, czy ktoś coś rozbierał ?
puziom Opublikowano 4 Lutego 2019 Autor Opublikowano 4 Lutego 2019 up czy ktoś coś działał z fotelami ?
oooprzemekooo Opublikowano 1 Stycznia 2020 Opublikowano 1 Stycznia 2020 widziałem gdzieś na forum posta z rozbiórkom fotela poszukaj
puziom Opublikowano 24 Maja 2020 Autor Opublikowano 24 Maja 2020 (edytowane) Przypomnę fotel pasażera działa dobrze - wszystko grzeje, fotel kierowcy plecy grzeją aż parzą natomiast dół zimny niezależnie od ustawień temperatury plecy tak grzeją że aż parzą. Dzisiaj zrobiłem kolejne podejście i w blokach 20 i 21 widać że pokrętła działają czujniki temperatury też, błędów brak. Pomierzyłem również rezystancje na zielonej kostce i tak: Fotel kierowcy: Piny 1 - 2 --> od 9,5 kΩ do 11,5 kΩ zależnie czy było włączone grzanie czy nie. Piny 4 - 3 --> od 4,7 Ω do 4,8 Ω Tylna kostka 2 przewodowa (domyślam się że to od maty oparcia) 4,8 Ω Fotel pasażera: Piny 1 - 2 --> od 7,2 kΩ do 12,15 kΩ zależnie czy było włączone grzanie czy nie. Piny 4 - 3 --> od 2,0 Ω do 2,2 Ω Tylna kostka 2 przewodowa (domyślam się że to od maty oparcia) 4,8 Ω Domyślam się że jest uszkodzona dolna mata ale z tych pomiarów za dużo nie wynika jak mogę potwierdzić czy to na pewno to ? Co jeszcze pomierzyć ? Edytowane 24 Maja 2020 przez puziom
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się