Skocz do zawartości
IGNOROWANY

podgrzewanie jeden fotel parzy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Posiadam b6 z fotelami s-line (skóra na boczkach + materiał speed) posiadają one funkcje podgrzewania. Fotel pasażera działa normalnie natomiast fotel kierowcy niezależnie od ustawień na pokrętle parzy tzn. oparcie pleców działa aż parzy trzeba wyłączać natomiast siedzisko zimne nie działa.  Czy ktoś tak miał nie znalazłem podobnego tematu, jak to zdiagnozować ?

Opublikowano

Na każdym z foteli są czujniki nagrzania takie jakby pastylki i pewnie coś musiało zostać uszkodzone. Tu jedynie pomoże wyjęcie siedzenia i rozebranie dolnego siedziska i sprawdź jak wygląda mata. Ta pastylki jest po środku i jakieś 5-8 cm od oparcia tylnego

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Mam dokładnie ten sam problem. Plecy aż parzą, a d*pa zimna. W vagu brak błędów, pokazuje jakieś szalone temperatury. Jedyny sposób żeby to sprawdzić to rozbiórka siedziska i sprawdzenie maty i tego czujnika zajętości fotela

Opublikowano

Czy dużo roboty z rozebraniem siedziska jest jakieś fotostory ? Czy da się wymienić sam czujnik temp, czy trzeba całą matę ? Proszę o numery mat które podejdą pod ten fotel

Opublikowano

??

Opublikowano

Odświeżam temat, czy ktoś coś rozbierał ?

Opublikowano

up czy ktoś coś działał z fotelami ?

Opublikowano

up ktoś coś rozbierał ?

Opublikowano

widziałem gdzieś na forum posta z rozbiórkom fotela poszukaj 

Opublikowano (edytowane)

Przypomnę fotel pasażera działa dobrze - wszystko grzeje, fotel kierowcy plecy grzeją aż parzą natomiast dół zimny niezależnie od ustawień temperatury plecy tak grzeją że aż parzą.
Dzisiaj zrobiłem kolejne podejście i w blokach 20 i 21 widać że pokrętła działają czujniki temperatury też, błędów brak. Pomierzyłem również rezystancje na zielonej kostce i tak:

Fotel kierowcy:
Piny 1 - 2 --> od 9,5 kΩ do 11,5 kΩ  zależnie czy było włączone grzanie czy nie.
Piny 4 - 3 --> od 4,7 Ω do 4,8 Ω
Tylna kostka 2 przewodowa (domyślam się że to od maty oparcia) 4,8 Ω

Fotel pasażera:
Piny 1 - 2 --> od 7,2 do 12,15 kΩ  zależnie czy było włączone grzanie czy nie.
Piny 4 - 3 --> od 2,0 Ω do 2,2 Ω
Tylna kostka 2 przewodowa (domyślam się że to od maty oparcia) 4,8 Ω

Domyślam się że jest uszkodzona dolna mata ale z tych pomiarów za dużo nie wynika jak mogę potwierdzić czy to na pewno to ? Co jeszcze pomierzyć ?

20200524_153817.jpg

włączone_po10minutach.jpg

wyłączone_zimny.jpg

Edytowane przez puziom

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...