Skocz do zawartości
IGNOROWANY

podgrzewanie jeden fotel parzy


puziom

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Posiadam b6 z fotelami s-line (skóra na boczkach + materiał speed) posiadają one funkcje podgrzewania. Fotel pasażera działa normalnie natomiast fotel kierowcy niezależnie od ustawień na pokrętle parzy tzn. oparcie pleców działa aż parzy trzeba wyłączać natomiast siedzisko zimne nie działa.  Czy ktoś tak miał nie znalazłem podobnego tematu, jak to zdiagnozować ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na każdym z foteli są czujniki nagrzania takie jakby pastylki i pewnie coś musiało zostać uszkodzone. Tu jedynie pomoże wyjęcie siedzenia i rozebranie dolnego siedziska i sprawdź jak wygląda mata. Ta pastylki jest po środku i jakieś 5-8 cm od oparcia tylnego

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dokładnie ten sam problem. Plecy aż parzą, a d*pa zimna. W vagu brak błędów, pokazuje jakieś szalone temperatury. Jedyny sposób żeby to sprawdzić to rozbiórka siedziska i sprawdzenie maty i tego czujnika zajętości fotela

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy dużo roboty z rozebraniem siedziska jest jakieś fotostory ? Czy da się wymienić sam czujnik temp, czy trzeba całą matę ? Proszę o numery mat które podejdą pod ten fotel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam temat, czy ktoś coś rozbierał ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypomnę fotel pasażera działa dobrze - wszystko grzeje, fotel kierowcy plecy grzeją aż parzą natomiast dół zimny niezależnie od ustawień temperatury plecy tak grzeją że aż parzą.
Dzisiaj zrobiłem kolejne podejście i w blokach 20 i 21 widać że pokrętła działają czujniki temperatury też, błędów brak. Pomierzyłem również rezystancje na zielonej kostce i tak:

Fotel kierowcy:
Piny 1 - 2 --> od 9,5 kΩ do 11,5 kΩ  zależnie czy było włączone grzanie czy nie.
Piny 4 - 3 --> od 4,7 Ω do 4,8 Ω
Tylna kostka 2 przewodowa (domyślam się że to od maty oparcia) 4,8 Ω

Fotel pasażera:
Piny 1 - 2 --> od 7,2 do 12,15 kΩ  zależnie czy było włączone grzanie czy nie.
Piny 4 - 3 --> od 2,0 Ω do 2,2 Ω
Tylna kostka 2 przewodowa (domyślam się że to od maty oparcia) 4,8 Ω

Domyślam się że jest uszkodzona dolna mata ale z tych pomiarów za dużo nie wynika jak mogę potwierdzić czy to na pewno to ? Co jeszcze pomierzyć ?

20200524_153817.jpg

włączone_po10minutach.jpg

wyłączone_zimny.jpg

Edytowane przez puziom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...