Jakie żarniki osram: Cool Blue Intense 6000K, czy Night Break Ultimate
2 2

    29 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Panowie jakie żarniki wybrać Osram: Cool Blue Intense 6000K, czy Night Break Ultimate?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Night Breaker

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ja mam Cool Blue Intense 6000K ia naprawdę sobie chwalę. POlecam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Bierz Osram Cool Blue Intense, świecą świetnie :thumbup1:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dobra. Biorę od Modeatora H4mm3R. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Panowie brać Cool Blue Intense 6000K :

    - jakie światło , czy z dużą ilością niebieskiego ?

    - nie meczą oczu w nocy podczas jazdy ?

    - dobra widoczność  ?

    Proszę o pomoc w wyborze tych którzy użytkują .

    Edytowane przez Rys125

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    W poprzednim samochodzie użytkowałem obu i moim zdaniem lepiej sprawdzały się Night Breakery. Może i nie świecą tak "spektakularnie" jak Cool Blue, ale mniej męczą oczy w trudnych warunkach jak deszcz czy mgła w nocy, a dodatkowo ich wytrzymałość była większa od Cool Blue.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja zaś polecam cool Blue świetnie świeca 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Przeglądając internet widzę że większość jest za COOL BLU.

    Maesc4 zrób zdjęcia jak świecą i załącz.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Większość jest za COOL BLU  6000K  -  po zniżkach Inter Cars około 500 zł

    a może coś takiego : https://nocar.pl/oswietlenie/zarowki-samochodowe/zarowki-ksenonowe/d3s/osram-d3s-35w-pk32d-5-reflektorowe-lampy-wyladowcze-xenarcr-ultra-lifer-10-letnia-gwarancja.html

    cena podobna 520 zł po zniżkach w IC  ?

    Edytowane przez Rys125

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A jaka to ma barwę?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    4300 , a więc biała

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Zakupiłem w IC  Cool Blue Intense 6000K .

    Po włączeniu przez chwilę niebiesko , następnie przez moment biało-niebiesko , a później boki biało , a centralnie jak gdyby pionowe słupy ( na załamaniu przesłony ) światła w kolorze żółtym przechodzącym na boki w biały.

    Wygląda trochę mało efektownie - świeci nieźle, lecz bardzo nierównomiernie - używam jeżdżąc od kilku godzin.

    Jest szansa na wyrównanie światła , czy reklamować ?

    IMAG1246.jpg

    Edytowane przez Rys125

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Możesz podjechać i przedstawić problem. Ale z tego co czytałem nowe palniki normalnie świecą po ok. 30 godzinach użytkowania.  Daj  znać jak się sprawy potoczą. Zasię jest dłuższy niż dotychczas, więcej i dalej widzisz w nocy?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Widoczność zdecydowanie lepsza - bielsze światło.

    Rozmontowałem i wyczyściłem w lampach soczewki oraz szkła - odblaski ładne .

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    2 godziny temu, Rys125 napisał:

    Rozmontowałem i wyczyściłem w lampach soczewki oraz szkła - odblaski ładne .

    Opisz jak to zrobiłeś? Czy trudno to rozmotowaĆ i wyczyścić ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Rozklejamy klosz od obudowy ( podobnie jak w lampach przed liftem ) podgrzewając wcześniej suszarką bądź opalarką połączenie tych dwóch elementów po całym obwodzie.

    Następnie czyścimy soczewkę ( nie wymontowując jej z obudowy ) miękką szmatką od strony zewnętrznej oraz wewnętrznej - wkładamy szmatkę przez szczelinę między przesłoną a soczewką  i czyścimy delikatnie długim prętem wkładając go przez otwór wymontowanego wcześniej żarnika.

    Jest to chyba najprostszy i najszybszy sposób , ponieważ samo rozmontowanie lampy na części pierwsze zajmuje znacznie więcej czasu.

    Uwaga na chromowane plastikowe elementy - można łatwo uszkodzić ten chrom !

    Edytowane przez Rys125

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    palniki świecą już dobrze? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Teraz, wkowal10 napisał:

    palniki świecą już dobrze? 

    Niestety nie

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    W dniu 26.03.2018 o 22:18, Rys125 napisał:

    Zakupiłem w IC  Cool Blue Intense 6000K .

    Po włączeniu przez chwilę niebiesko , następnie przez moment biało-niebiesko , a później boki biało , a centralnie jak gdyby pionowe słupy ( na załamaniu przesłony ) światła w kolorze żółtym przechodzącym na boki w biały.

    Wygląda trochę mało efektownie - świeci nieźle, lecz bardzo nierównomiernie - używam jeżdżąc od kilku godzin.

    Jest szansa na wyrównanie światła , czy reklamować ?

    IMAG1246.jpg

    U mnie jest to samo, kupiłem w sklepie w de. Pytałem jak to się ma, może się trochę wyrównać po pewnym czasie. Sprzedawca powiedział że kilka osób już pytało o to. Przez 3 miesiące miałem night break też dosyć ładnie to świeciło. Może nie tak efektownie jak CBI ale nie wkurzały te odcienie. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeżdżę drugi tydzień ( około 15 godzin na światłach ) poprawy brak

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    41 minut temu, Rys125 napisał:

    Jeżdżę drugi tydzień ( około 15 godzin na światłach ) poprawy brak

    Gdzieś czytałem że 30-50 godzin aż się unormuje. Trzeba zobaczyć jeszcze jakiś czas, może się poprawi a może tak musi być. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Jeżdżę drugi tydzień ( około 15 godzin na światłach ) poprawy brak
    15 godzin to za mało dla żarników

    Wysłane z mojego Galaxy S9+ przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    też śmigam na tych żarnikach Cool Blue Intense 6000K  zakupione w de i z początku też mnie wkurzało to przebarwienie i załamanie pomiędzy żółtym a białym odcieniem po kilku dniach wszystko się uspokoiło :)

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    16 minut temu, matisstz napisał:

    też śmigam na tych żarnikach Cool Blue Intense 6000K  zakupione w de i z początku też mnie wkurzało to przebarwienie i załamanie pomiędzy żółtym a białym odcieniem po kilku dniach wszystko się uspokoiło :)

     

    Czyli świeca jak powinny teraz tak? Może faktycznie jakis czas na to potrzeba, musimy czekać :jerk:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Hmm.. u mnie w Cool Blue Intense nie było takiej żółtej poświaty po założeniu, światło miało jedynie bardziej niebieskawy odcień na początku, ale jednak świeciły równomiernie. Kupowałem jednak ok. 1.5 roku temu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Myślę , że pośrednią przyczyną świecenia na "żółto" jest odbłyśnik , który od góry w użebrowanym miejscu nie jest pokryty lustrzaną powłoką ,

    a przejście zostało pomalowane bezbarwnym lakierem , który to po czasie wypala się i uzyskuje brązowy kolor.

    Rozebrałem już cztery takie lampy i w każdej ten sam efekt.

    Jeden wyczyściłem z brązowego nalotu i wierzcie mi jest różnica - świeci znacznie lepiej - jaśniej i jest znacznie mniej żółtego światła.

    IMAG1266.jpg

    IMAG1267.jpg

    IMAG1268.jpg

    Edytowane przez Rys125

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    W drodze eksperymentu dorwałem kolejną lampę ( 2014 rok ) i moja teoria w części się potwierdziła , a więc widoczne brązowawe miejsce

    i widoczne gołe aluminium to nic innego jak miejsce , gdzie częściowo już wypalił się odbłyśnik.

    Nie wypalony jest cały błyszczący - pokryty chromem.

    Dodam ,że moje auto ma przejechane 117 tys. km z czego 1/2 - max. 3/4 bez włączonych świateł mijania - tylko dzienne .

     

    IMAG1271.jpg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    W dniu 19.04.2018 o 21:44, Rys125 napisał:

    W drodze eksperymentu dorwałem kolejną lampę ( 2014 rok ) i moja teoria w części się potwierdziła , a więc widoczne brązowawe miejsce

    i widoczne gołe aluminium to nic innego jak miejsce , gdzie częściowo już wypalił się odbłyśnik.

    Nie wypalony jest cały błyszczący - pokryty chromem.

    Dodam ,że moje auto ma przejechane 117 tys. km z czego 1/2 - max. 3/4 bez włączonych świateł mijania - tylko dzienne .

     

    IMAG1271.jpg

    Z tym masz rację, to chyba wada taka. Po zauważeniu tego żółtego cienia trochę w pracy zobaczyłem na innych autach. U znajomego który ma niecałe 20tys km jest dokładnie to samo. Nie jest to możne tak mocne jak przy przebiegu +200 ale widać ta żółta linie. Natomiast w a5 tego problemu nie widziałem, na 3 autach patrzyłem różne przebiegi i problemu brak. Nic z tym raczej się nie zrobi, chyba że najsłabsze zarniki i wtedy nie mamy takiej barwy różnej. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    2 2

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy