bolsblu Opublikowano 16 Lutego 2018 Opublikowano 16 Lutego 2018 Odświeżam temat. Audi b8 a4 2.0 CR 143km grafitowy Od jakiegoś czasu mam problem z odpalaniem,. Na początku zimy zaczęły dawać o sobie znać świece żarowe tj kontrolka która mrugała zaraz po rozruchu a potem przy wysiłku silnika nawet po osiągnieciu temp roboczej tj. silnik ciepły 70km/h bieg na 4 gaz w deche i mrygająca kontrolka świec i tak na kazdym biegu prucz 1 biegu ale po przekroczeniu obrotów 2500 kontorlka juz nie zapala się nieważne jak mocno bym ją deptał i niezależnie od biegu. Nie traci mocy, niezapala sie check. Od 2 tygodni jak postoi ok 8-10h po nocy ogólnie rano nie chce palić, wciskam kluczyk / puszczam - kontorlka świec (że się grzeją) i rozruch (strzałka na 800obrotów) i stop. I tak 10-20 razy zanim odpali. Raz odpaliła za pierwszym razem szybko ją zgasiłem dla testu i potem znowu to samo. Byłem u mechanika podpioł kompa i 2 świece nie przewodzą proądu- wymieniłem wszystkie świece i ..... dalej to samo, znowu do mechanika, ustaliliśmy , że to aku, ma już 10lat z badania w warsztacie wyszło 11,5v a z badania w sklepie z aku 12,4v i moc rozruchowa 800 (aku bydle bo 110ah i 915 rozruchu oryginalny), ale faktycznie miał 10lat i może przy rozruchu nie dawał rady tym bardziej że jak kreciłem rano to kontrolka oleju i widać ze za którymś razem przygasały zegary. Aku wymienione na 100ah i 850 rozruch czyli o 50wiecej niż miał stary i co.. ? rano to samo 10/20 razy kręce i dopiero odpala. Znowu do mechanika, zostawiłem na noc. Okazało się że u mechanika odpalił rano na dotyk, po 14 godzinach stania na mrozie -3 , f*ck :/ Z kompa wyszło brak synchronizacji, mechanik zaadoptował akumulator. Ogólnie to POMOCY !!! jak tak dalej pójdzie to wymienie pół auta. Jakiś synchronizator który jest przy łańcuszku to koszt 2500 tyś zł około. ale czy to załatwi sprawę?
muunv Opublikowano 16 Lutego 2018 Opublikowano 16 Lutego 2018 Kiedy wymieniales filtr paliwa? U mnie przez to slabo palil w zime. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
bolsblu Opublikowano 16 Lutego 2018 Autor Opublikowano 16 Lutego 2018 (edytowane) 45 minut temu, muunv napisał: Kiedy wymieniales filtr paliwa? U mnie przez to slabo palil w zime. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Filtr paliwa? Jeśli nie był wymieniany z rozrządem tj w czerwcu to chyba nigdy. Mogę zacząć od tego ale czy to tłumaczy kontrolkę świec? Chyba, że to kolejny problem. Zrobie jeszcze jeden test bo u mnie stoi chyba trochę pod górkę a u mechanika stał na płasko. Dziś na noc wstawie nosem w dół, zobaczymy. Edytowane 16 Lutego 2018 przez bolsblu
bolsblu Opublikowano 20 Lutego 2018 Autor Opublikowano 20 Lutego 2018 (edytowane) W dniu 16.02.2018 o 14:15, bolsblu napisał: Filtr paliwa? Jeśli nie był wymieniany z rozrządem tj w czerwcu to chyba nigdy. Mogę zacząć od tego ale czy to tłumaczy kontrolkę świec? Chyba, że to kolejny problem. Zrobie jeszcze jeden test bo u mnie stoi chyba trochę pod górkę a u mechanika stał na płasko. Dziś na noc wstawie nosem w dół, zobaczymy. No cóż na kłopoty Diagtronic. Gdybym pojechał tam w pierwszej kolejności to zaoszczędziłbym 1000zeta, a gdybym nie pojechał dziś to byłbym do tyłu 2500 . Problemem był pasek rozrządu wymieniany w lato, który nie był dostatecznie zsynchronizowany i w zimę dało to o sobie znać. Kontrolka świec wreszcie zgasła Rano odpalił z dotyku. Edytowane 21 Lutego 2018 przez bolsblu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się