luki10012 Opublikowano 24 Lutego 2018 Opublikowano 24 Lutego 2018 Witam. Ostatnio pojawił się w moim 2.0 ALT problem. Mianowicie po przełączeniu na gaz wypada zapłon i miga check engin. Po podłączeniu pod komputer okazało się, że to na 2 cylindrze wypada zapłon. Świece zostały wymienione bo i tak już nadszedł ich czas a cewki sprawdzone i to nie one powodują wypadanie zapłonu. Chciałbym teraz sprawdzić czy to nie wina wtryskiwaczy tylko nie wiem czy to bezpieczne. Wystarczy po prostu rozłączyć przewód doprowadzający gaz do wtryskiwaczy czy wcześniej trzeba zakręcić jakiś zawór lub coś innego. Jeśli ktoś by gdzieś widział artykuł w którym to jest dokładnie opisane to poprosiłbym o wklejeniu go tu.
darko Opublikowano 24 Lutego 2018 Opublikowano 24 Lutego 2018 wystarczy zakręcić zawór lub zdjąć obojętnie który przewód elektryczny z cewki na wielozaworze znajdującym się w zbiorniku gazowym,uruchomić auto,niech załączy się gaz i go wypalić z przewodów gazowych,po chwili auto samo przełączy się na pb, cewki w jaki sposób sprawdzone ? najlepiej sprawdza się to tak,że tą na którym wypada zapłon podmienia się z innym cylindrem-wtedy widzimy co się dalej dzieje z zapłonem
przem8 Opublikowano 25 Lutego 2018 Opublikowano 25 Lutego 2018 18 godzin temu, luki10012 napisał: Chciałbym teraz sprawdzić czy to nie wina wtryskiwaczy tylko nie wiem czy to bezpieczne. Zamień wtryskiwacz gazowy miejscami i sprawdź czy błąd przejdzie na inny cylinder. Przerabiałem i w sumie przerabiam nadal u siebie to samo, bo kolejne wtryski padają. A tak z ciekawości, co masz u siebie zamontowane?
luki10012 Opublikowano 25 Lutego 2018 Autor Opublikowano 25 Lutego 2018 Właśnie mam zamiar to zrobić tylko nie wiedziałem czy to do końca bezpieczne i czy samemu to ogarnę. U mnie siedzą Hany, ale już nie pamiętam jakiego koloru musiałbym zerknąć pod maskę. Świece wymieniłem cewki też zostały sprawdzone więc to pewnie wtryski, ale jeszcze chcę się upewnić żebym w niepotrzebne koszty się nie wpędził
przem8 Opublikowano 25 Lutego 2018 Opublikowano 25 Lutego 2018 Któreś hany słynęły z tego, że szybko padały ale może już mają spory przelot. Ja mam niby pancerne acw03, które po 20 tys. nadają się na śmietnik. Ale cóż, złośliwość rzeczy martwych...
luki10012 Opublikowano 25 Lutego 2018 Autor Opublikowano 25 Lutego 2018 (edytowane) W dniu 24.02.2018 o 17:39, darko napisał: wystarczy zakręcić zawór lub zdjąć obojętnie który przewód elektryczny z cewki na wielozaworze znajdującym się w zbiorniku gazowym,uruchomić auto,niech załączy się gaz i go wypalić z przewodów gazowych,po chwili auto samo przełączy się na pb, cewki w jaki sposób sprawdzone ? najlepiej sprawdza się to tak,że tą na którym wypada zapłon podmienia się z innym cylindrem-wtedy widzimy co się dalej dzieje z zapłonem Wielkie dzięki darko właśnie o taką podpowiedź mi chodziło. Zrobiłem z tymi cewkami tak jak piszesz. Zapłon wypadał mi na drugim cylindrze więc zamieniłem cewkę z tego cylindra na cewkę z pierwszego, ale nadal wyskakiwał błąd wypadania zapłonu na drugim cylindrze Właśnie sprawdziłem te wtryski i po zamienieniu ich miejscami zapłon przestał mi wypadać. Znaczy nadal występuje ale trwa to maksymalnie 10 sekund, a nie tak jak poprzednio czyli nawet kilka minut a przy dużym mrozie nawet kilkanaście. Dodam, że nie czyściłem wtrysków podczas zamieniania ich miejscami. Sprawdzając na komputerze błędy pokazuje mi błąd wypadania zapłonu, ale nie na konkretnym cylindrze.Ktoś ma jakieś sugestie czego to może być wina? Akurat zająłem się tym gdy trochę się ociepliło i czy to temperatura mogła mieć aż tak duży wpływ na to? Edytowane 4 Marca 2018 przez luki10012
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się