Maniu457 Opublikowano 28 Lutego 2018 Opublikowano 28 Lutego 2018 Witam mam taki problem :/ Niedawno wymieniłem kompletny rozrząd wraz z łańcuszkiem i pojawił sie błąd czujnika położenia wałka rozrządu samochód pali na strzała wszystko jest ok przyspiesza ładnie tak jak przed wymianą co może byś przyczyną ?? Czy po prostu czujnik jakimś cudem sie nagle zepsuł i czy można z tym jeździć ??
przem8 Opublikowano 28 Lutego 2018 Opublikowano 28 Lutego 2018 Prędzej źle ustawiony rozrząd. Jak masz możliwość to podejrzyj vagiem gr. 93.
Maniu457 Opublikowano 28 Lutego 2018 Autor Opublikowano 28 Lutego 2018 4 minuty temu, przem8 napisał: Prędzej źle ustawiony rozrząd. Jak masz możliwość to podejrzyj vagiem gr. 93.
Maniu457 Opublikowano 28 Lutego 2018 Autor Opublikowano 28 Lutego 2018 Właśnie nie mam możliwości podłączenia komputera :/ da sie to sprawdzić jakoś inaczej ???
przem8 Opublikowano 28 Lutego 2018 Opublikowano 28 Lutego 2018 Da się ale jak rozrząd na pasku będzie dobrze złożony to nie oznacza, że tak samo jest na łańcuszku między wałkami, a to istotne. Skoro zadajesz takie pytania to raczej i tak sam tego nie zrobisz. Udaj się do mechanika co ma dostęp do vaga i będzie najszybciej.
przem8 Opublikowano 28 Lutego 2018 Opublikowano 28 Lutego 2018 Teraz, Maniu457 napisał: ok dzieki za pomoc Poprawne wartości w tej grupie powinny się mieścić w przedziale -3/+6. Od +/-15 wywala błąd
Maniu457 Opublikowano 28 Lutego 2018 Autor Opublikowano 28 Lutego 2018 A jak podłącze i wszystko będzie ok to gdzie dalej szukać czy to już komputer pokaże ?
przem8 Opublikowano 28 Lutego 2018 Opublikowano 28 Lutego 2018 Najpierw odczytaj błąd i go zapisz, zrób zdjęcie, cokolwiek żeby było dokładnie wiadomo o co chodzi, a potem sprawdź tą grupę 93 w blokach pomiarowych. Jeśli wartości będą prawidłowe to pewnie wina czujnika bądź okablowania
Maniu457 Opublikowano 10 Marca 2018 Autor Opublikowano 10 Marca 2018 (edytowane) W dniu 28.02.2018 o 21:26, przem8 napisał: Najpierw odczytaj błąd i go zapisz, zrób zdjęcie, cokolwiek żeby było dokładnie wiadomo o co chodzi, a potem sprawdź tą grupę 93 w blokach pomiarowych. Jeśli wartości będą prawidłowe to pewnie wina czujnika bądź okablowania grupa 093 pierwsza kolumna pokazuje 760/min druga 21.1% trzecia-1.0cf czwarta jest pusta Edytowane 10 Marca 2018 przez Maniu457
przem8 Opublikowano 10 Marca 2018 Opublikowano 10 Marca 2018 6 godzin temu, Maniu457 napisał: grupa 093 pierwsza kolumna pokazuje 760/min druga 21.1% trzecia-1.0cf czwarta jest pusta Tu jest ok. Dalej wywala błąd? Jeśli tak to jaki dokładnie?
przem8 Opublikowano 10 Marca 2018 Opublikowano 10 Marca 2018 Pytanie czy zmienne fazy działają prawidłowo. Drugi błąd od kata i może występować też przy źle wystrojonym lpg. Ten napinacz to jakiś lepszy zamiennik?
Maniu457 Opublikowano 10 Marca 2018 Autor Opublikowano 10 Marca 2018 Napinacz został stary tylko łańcuszek jest nowy A vagiem da się sprawdzić te fazy rozrządu ?
przem8 Opublikowano 10 Marca 2018 Opublikowano 10 Marca 2018 Można w grupie 91 podczas normalnej jazdy.
Maniu457 Opublikowano 10 Marca 2018 Autor Opublikowano 10 Marca 2018 To ok jutro postaram się to zrobić jak coś to dam znać
Endriu12394 Opublikowano 11 Marca 2018 Opublikowano 11 Marca 2018 A może dla świętego spokoju wymienić czujnik i zobaczyć? U mnie też ostatnio wariował i po wymianie cisza.
Maniu457 Opublikowano 11 Marca 2018 Autor Opublikowano 11 Marca 2018 Wolał bym czujnik niż napinacz :-D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się