Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana Zabieraka Pompy Oleju 03G115281F


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zbliża mi się wymiana oleju. Chciałbym również przy okazji wymienić zabierak o numerze 03G115281F 77mm. Dzisiaj go kupiłem w serwisie i mam kilka pytań do tej operacji.
Czy po ściągnięciu miski wymieniać uszczelkę czy jest tam sam silikon? Słyszałem, że demontaż miski w b8 2.0 jest kłopotliwy, co jeszcze trzeba demontować??
Czy już po samym demontażu miski zabierak jest widoczny i można go wymienić??

Kto przerabiał temat i czy jest sens wymian samego zabieraka, wystarczy na drugie tyle??

Jeżdżę 800km za granicę i nie chciał bym żeby mi się zaświeciła kontrolka od oleju :)
Silnik: 2.0 CAGB przebieg: 236.500

28580549_1877414195626052_304228453_o.jpg

Opublikowano (edytowane)
16 godzin temu, kotu napisał:

Zbliża mi się wymiana oleju. Chciałbym również przy okazji wymienić zabierak o numerze 03G115281F 77mm. Dzisiaj go kupiłem w serwisie i mam kilka pytań do tej operacji.
Czy po ściągnięciu miski wymieniać uszczelkę czy jest tam sam silikon? Słyszałem, że demontaż miski w b8 2.0 jest kłopotliwy, co jeszcze trzeba demontować??
Czy już po samym demontażu miski zabierak jest widoczny i można go wymienić??

Kto przerabiał temat i czy jest sens wymian samego zabieraka, wystarczy na drugie tyle??

Jeżdżę 800km za granicę i nie chciał bym żeby mi się zaświeciła kontrolka od oleju :)
Silnik: 2.0 CAGB przebieg: 236.500

28580549_1877414195626052_304228453_o.jpg

Wymieniasz kiszkę na kiszkę.....

tutaj masz link do wątku o zabieraku,

236 k nalatane, bierz się za to czym prędzej

Edytowane przez PhantomLord
Opublikowano
W dniu 2.03.2018 o 10:25, PhantomLord napisał:

236 k nalatane, bierz się za to czym prędzej

Właśnie zabieram się za to, problem że mieszkam za granicą w LU i miskę chcę ściągnąć sam żeby zobaczyć w jakim stanie jest zabierak i gniazda.

Miski osobiście nie ściągałem w B8 dlatego chciałbym jakiś manual do tej operacji. Jak czasowo??

Opublikowano (edytowane)

obstawiam że zabierak jest do wymiany, mechanik wymienił mi cały moduł pompy na poliftowy. Myślę że na YT znajdziesz jakiś tutorial jak się za to zabrać.

Edytowane przez PhantomLord
Opublikowano

Dziś w swojej a4 b8 robilem...... na kobyłkach pod autem......makabra jednym słowem to wszystko rozkręcić, a o całkowitym wyjęciu miski można zapomnieć, chyba, że się zawieszenie na ziemi położy, poza tym po 185tyś nalotu widać ślady zużycia, ale bez tragedii, jeszcze spokojnie by z 50 tysi zrobił. No ale, przynajmniej mam temat z głowy i mogę spać spokojnie, a wszystko do ogarnięcia. Miska wychylona na maxa żeby trochę to obczyścić i silikonem pomazać, jutro tylko olejem zalać i zobaczyć czy nie cieknie. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...