kotu Opublikowano 1 Marca 2018 Opublikowano 1 Marca 2018 Zbliża mi się wymiana oleju. Chciałbym również przy okazji wymienić zabierak o numerze 03G115281F 77mm. Dzisiaj go kupiłem w serwisie i mam kilka pytań do tej operacji. Czy po ściągnięciu miski wymieniać uszczelkę czy jest tam sam silikon? Słyszałem, że demontaż miski w b8 2.0 jest kłopotliwy, co jeszcze trzeba demontować?? Czy już po samym demontażu miski zabierak jest widoczny i można go wymienić?? Kto przerabiał temat i czy jest sens wymian samego zabieraka, wystarczy na drugie tyle?? Jeżdżę 800km za granicę i nie chciał bym żeby mi się zaświeciła kontrolka od oleju Silnik: 2.0 CAGB przebieg: 236.500
PhantomLord Opublikowano 2 Marca 2018 Opublikowano 2 Marca 2018 (edytowane) 16 godzin temu, kotu napisał: Zbliża mi się wymiana oleju. Chciałbym również przy okazji wymienić zabierak o numerze 03G115281F 77mm. Dzisiaj go kupiłem w serwisie i mam kilka pytań do tej operacji. Czy po ściągnięciu miski wymieniać uszczelkę czy jest tam sam silikon? Słyszałem, że demontaż miski w b8 2.0 jest kłopotliwy, co jeszcze trzeba demontować?? Czy już po samym demontażu miski zabierak jest widoczny i można go wymienić?? Kto przerabiał temat i czy jest sens wymian samego zabieraka, wystarczy na drugie tyle?? Jeżdżę 800km za granicę i nie chciał bym żeby mi się zaświeciła kontrolka od oleju Silnik: 2.0 CAGB przebieg: 236.500 Wymieniasz kiszkę na kiszkę..... tutaj masz link do wątku o zabieraku, 236 k nalatane, bierz się za to czym prędzej Edytowane 2 Marca 2018 przez PhantomLord
kotu Opublikowano 4 Marca 2018 Autor Opublikowano 4 Marca 2018 W dniu 2.03.2018 o 10:25, PhantomLord napisał: 236 k nalatane, bierz się za to czym prędzej Właśnie zabieram się za to, problem że mieszkam za granicą w LU i miskę chcę ściągnąć sam żeby zobaczyć w jakim stanie jest zabierak i gniazda. Miski osobiście nie ściągałem w B8 dlatego chciałbym jakiś manual do tej operacji. Jak czasowo??
PhantomLord Opublikowano 7 Marca 2018 Opublikowano 7 Marca 2018 (edytowane) obstawiam że zabierak jest do wymiany, mechanik wymienił mi cały moduł pompy na poliftowy. Myślę że na YT znajdziesz jakiś tutorial jak się za to zabrać. Edytowane 7 Marca 2018 przez PhantomLord
pimpam Opublikowano 6 Maja 2021 Opublikowano 6 Maja 2021 Dziś w swojej a4 b8 robilem...... na kobyłkach pod autem......makabra jednym słowem to wszystko rozkręcić, a o całkowitym wyjęciu miski można zapomnieć, chyba, że się zawieszenie na ziemi położy, poza tym po 185tyś nalotu widać ślady zużycia, ale bez tragedii, jeszcze spokojnie by z 50 tysi zrobił. No ale, przynajmniej mam temat z głowy i mogę spać spokojnie, a wszystko do ogarnięcia. Miska wychylona na maxa żeby trochę to obczyścić i silikonem pomazać, jutro tylko olejem zalać i zobaczyć czy nie cieknie. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się