Matimi Opublikowano 4 Marca 2018 Opublikowano 4 Marca 2018 Witam wie ktos moze co moze byc przyczyna przygasania w momencie zejscia obrotów? dolot powietrza szczelny przepustnica podstawiana druga przeplywka nowa czujnik polozenia wal, swiece, przewodty, cewka, podcisnienia. spadek obrotow wystepuje jednorazowo przy dojezdzaniu do skrzyzowania i wcisnieciu sprzegla. z gory dzieki za pomoc bo juz nie mam pomyslow co to moze byc.
Matimi Opublikowano 4 Marca 2018 Autor Opublikowano 4 Marca 2018 (edytowane) Bledow na kompie brak. czujnik temp. nowy.i jeszcze jedna rzecz po nocy nie wlacza sie pompa powietrza wtornego natomiast jezeli pojezdze i auto postoi 2, 3 godz to pompa sie wlacza a po calej nocy lub 6 godz juz nie....i obroty po calej nocy sa nizsze niz po 2 godz postoju wtedy wyraznie czuc prace na "ssaniu" a po nocy szybko spadaja i sa niskie Edytowane 4 Marca 2018 przez Matimi
Matimi Opublikowano 4 Marca 2018 Autor Opublikowano 4 Marca 2018 ale bardziej mnie irytuje to spadanie obrotow jest ono tylko na rozgrzanym silniku. prosze o pomoc Panowie
wielkiszu666 Opublikowano 4 Marca 2018 Opublikowano 4 Marca 2018 (edytowane) Ten typ tak ma. Mozesz umyc przepustnice i caly dolot co jakis czas. Pomoze ale nie calkowicie. Albo jezdzi caly czas z klima wlaczona wtedy tez nie jest tak wyczuwalne. Edytowane 4 Marca 2018 przez wielkiszu666 1
Fwl7 Opublikowano 5 Marca 2018 Opublikowano 5 Marca 2018 dokładnie jak kolega wyżej opisał. U mnie jeszcze tego problemu nie ma bo w miare czyste wszystko bez nieszczelności ale kiedys pewnie bedzie
patryq633 Opublikowano 5 Marca 2018 Opublikowano 5 Marca 2018 U mnie to samo się dzieje i narazie jeszcze to toleruje, lecz powoli mnie to denerwować zaczyna. Wiem tylko tyle że mam wężyki podciśnienia do wymiany bo lewe powietrze puszczają i według mnie to jest przyczyną tych objawów.
Matimi Opublikowano 5 Marca 2018 Autor Opublikowano 5 Marca 2018 Dzieki za odpowiedz;) denerwujace to jest fakt ciekawe czy tylko 1.6 tak ma...przepustnice druga podstawialem juz i nic jeszcze mysle o wymianie kolektora.... co ciekawe u mnie jak byla temperatura chociaz dwa na plusie to nie bylo tych spadkow bylo idealnie... moze i faktycznie ten typ tak ma...
patryq633 Opublikowano 6 Marca 2018 Opublikowano 6 Marca 2018 11 godzin temu, Matimi napisał: Dzieki za odpowiedz;) denerwujace to jest fakt ciekawe czy tylko 1.6 tak ma...przepustnice druga podstawialem juz i nic jeszcze mysle o wymianie kolektora.... co ciekawe u mnie jak byla temperatura chociaz dwa na plusie to nie bylo tych spadkow bylo idealnie... moze i faktycznie ten typ tak ma... Nie tylko 1.6 tak ma w 2.0 ALT też jest to często spotykany problem
Matimi Opublikowano 6 Marca 2018 Autor Opublikowano 6 Marca 2018 Dzieki za odpowiedzi Panowie moze kiedys ja bede mogl w czyms wam pomoc.
Matimi Opublikowano 8 Marca 2018 Autor Opublikowano 8 Marca 2018 Mam jeszcze jedno pytanie wie ktos moze jakie powinny byc prawidlowe obroty biegu jalowego w a4 b6 1.6? mam miedzy 738 a 768 wiec chyba malo i czy moga byc takie skoki 730 -760? i jaki jest kod do zmiany obrotow silnika? z gory dziek
patryq633 Opublikowano 8 Marca 2018 Opublikowano 8 Marca 2018 Mam jeszcze jedno pytanie wie ktos moze jakie powinny byc prawidlowe obroty biegu jalowego w a4 b6 1.6? mam miedzy 738 a 768 wiec chyba malo i czy moga byc takie skoki 730 -760? i jaki jest kod do zmiany obrotow silnika? z gory dziek768 jest standardowo ustawione a wahania o których piszesz mogą wynikać z tego że któryś wężyk podciśnienia może jednak faktycznie lewe powietrze brać i świruje.Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Matimi Opublikowano 9 Marca 2018 Autor Opublikowano 9 Marca 2018 dzieki za odp. wezyk raczej nie bo wszystko sprawdzone.... a moze to byc przyczyna sterownika??
patryq633 Opublikowano 10 Marca 2018 Opublikowano 10 Marca 2018 W dniu 9.03.2018 o 22:43, Matimi napisał: dzieki za odp. wezyk raczej nie bo wszystko sprawdzone.... a moze to byc przyczyna sterownika?? Przyczyn może być wiele lecz nie doszukiwałbym się problemu w sterowniku. Jeśli wszystko masz sprawdzone z rzeczy które wymieniłeś to według mnie pozostaje sprawdzić czujnik pedału sprzęgła, albo wysprzęglik
Matimi Opublikowano 10 Marca 2018 Autor Opublikowano 10 Marca 2018 Myslisz, ze czujnik sprzegla moze byc odpowiedzialny tez za takie spadanie obrotow?
Matimi Opublikowano 10 Marca 2018 Autor Opublikowano 10 Marca 2018 a co myslicie o egr moze przez niego tak sie dziac? co najciekawsze, ze czasem jest dobrze jade i kilka krzyzowek jest super a pozniej cos odbija....albo jade jest dobrze, zgasze i znowu to samo albo jade jest jakis czas dobrze a pozniej znowu te skoki...nie mam juz pojecia
Matimi Opublikowano 10 Marca 2018 Autor Opublikowano 10 Marca 2018 ale najbardziej te obroty spadaja przy samym zatrzymywaniu sie....
patryq633 Opublikowano 11 Marca 2018 Opublikowano 11 Marca 2018 8 godzin temu, Matimi napisał: Myslisz, ze czujnik sprzegla moze byc odpowiedzialny tez za takie spadanie obrotow? Myślę że tak, ale niekoniecznie, nie chcę też Ci wymieniać co może być do wymiany jak daną rzecz zrobiłeś bo wymienisz pół osprzętu i nadal nie będzie pożądanego efektu, bo potem się okazuje że wyrzuca się tak naprawdę pieniądze w błoto wymieniając sprawne części, a tu przecież nie o to nam chodzi . Pytałeś o zawór egr czy to przez to, i też Ci powiem że może to być przyczyna Wykręć go i przeczyść preparatem bo zapewne jest cały zawalony nagarem, odmę też byś mógł sprawdzić i wyczyścić bo z tego co widzę to nie pisałeś że z odmą coś było robione. U mnie występuje dokładnie ten sam problem. Pompa SAI po dłuższym postoju się nie włącza, tylko jak odpalę auto po 2-3h, Obroty też mi spadają właśnie gdy do skrzyżowania dojeżdżam, ale dzieje mi się to tylko wtedy jak auto jest nagrzane, na zimnym silniku to nie występuje i czasami tak się też dzieje jak wyjeżdżam na biegu wstecznym np z podwórka to też mu się to zdarzy ale tylko właśnie jak silnik jest jeszcze ciepły. U mnie jeszcze jest problem że nie schodzi płynnie z obrotów tylko przykładowo jak wciskam sprzęgło przy 2,3 tyś obr to przy 1,5 tys obr jest minimalna zawiecha obrotów, ogólnie rzecz biorąc nie spada płynnie. Narazie z tym jeżdżę, bo jakoś niezauważyłem nic niepokojącego w pracy silnika, oleju nie uwbywa, mocy też nie stracił, ale spalanie jest przez to ciut wyższe. Niedługo mi się zbliża wymiana oleju to przy okazji wszystkim się zajmę, wymianą wszystkich podciśnień, czyszczenie przepustnicy, egr, kolektora dolotowego, i zobaczymy czy coś pomoże.
Matimi Opublikowano 11 Marca 2018 Autor Opublikowano 11 Marca 2018 u mnie jest identycznie to samo identycznie.... a wiesz moze jak powinna pracowac lambda? no i w ogole dzieki za zainteresowanie sie:)
patryq633 Opublikowano 11 Marca 2018 Opublikowano 11 Marca 2018 9 godzin temu, Matimi napisał: u mnie jest identycznie to samo identycznie.... a wiesz moze jak powinna pracowac lambda? no i w ogole dzieki za zainteresowanie sie:) Napięcie na sondzie powinno być bodajże w okolicach 1.5V. Jeśli jest poniżej tej wartości to może oznaczać że są właśnie nieszczelności w układzie dolotowym, uszkodzony przepływomierz albo regulator ciśnienia paliwa i oczywiście sonda może ulec przez to uszkodzeniu. Natomiast jeśli wartości wskazują powyżej 1.5V to albo gdzieś lewego powietrza dostaje może to również być objaw padającej pompy paliwa i wiadomo sondy Musisz podłączyć auto pod vaga i tam przyczyna się znajdzie bo wszystkie dane na ten temat odczytasz, a na sam początek robisz test sond a potem katalizatora i sprawdzasz wartości. Nie pamiętam jak u mnie z tym było ale wiem że pokazywało mi że sondy mam sprawne, ale kat już nie mimo że był wymieniany 50 tyś km temu. Odczyt mi pokazał że sonda ma właśnie napięcie powyżej tych 1.5V i na to wychodzi że mieszanka jest wtedy uboga i ecu wydłuża czas wtrysku paliwa, co powoduje tym że właśnie gdy się zatrzymujemy to silnik jest zalewany zbyt dużą ilością paliwa i sterownik szybko skraca czas wtrysku dlatego tak przygasa a potem wraca do normy. Jeśli masz kogoś ogarniętego od diagnostyki komputerowej, to znajdzie przyczynę od razu, bo ja osobiście próbowałem ale, wszedłem nie tam gdzie trzeba i troszke mentliku w sterowniku narobiłem, dopiero mechanik mi wszystkie nastawy robił na nowo
Matimi Opublikowano 12 Marca 2018 Autor Opublikowano 12 Marca 2018 U mnie sada napieciem skacze jak chceraz -8 raz+4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się