patryq633 Opublikowano 12 Marca 2018 Opublikowano 12 Marca 2018 (edytowane) 7 godzin temu, Matimi napisał: U mnie sada napieciem skacze jak chceraz -8 raz+4 To u Ciebie jeszcze nie ma tragedii, jeśli mieści się w zakresie -10 +10 to jest to do przyjęcia. U mnie nie raz przekracza 25 podczas jazdy jak jadę ze stałą wartością obr zazwyczaj między 2200-2400 to po 10 km takiej jazdy zapala się słynny check i standardowy błąd P0420- Ubogi skład mieszanki Edit: Ja już niestety albo stety znalazłem przyczynę... Sprawdzałem właśnie sobie teraz stan oleju i ogółem czy wycieku nie ma gdzieś i czwarty wtryskiwacz leje... Edytowane 12 Marca 2018 przez patryq633
Matimi Opublikowano 12 Marca 2018 Autor Opublikowano 12 Marca 2018 Moze i u mnie to samo..... Widzisz u mnie czek tez zapala sie co jakis czas ale ZBYT MALA WYDAJNOSC KATALIZATORA czy cos tam....
maciej_m Opublikowano 12 Marca 2018 Opublikowano 12 Marca 2018 A jak kolega zdiagnozował nadmierną ilość paliwa podawaną przez czwarty wtryskiwacz?
patryq633 Opublikowano 12 Marca 2018 Opublikowano 12 Marca 2018 2 godziny temu, maciej_m napisał: A jak kolega zdiagnozował nadmierną ilość paliwa podawaną przez czwarty wtryskiwacz? Wokół wtrysku jest całe zasyfione benzyną, co oznacza że paliwo ucieka sobie na zewnątrz, przy pozostałych wtryskach czyściutko... Taka moja diagnoza. Może tylko oring, a może coś innego. W każdym bądź razie spalanie poszło ostatnio w górę i za niedługo nie wyrobie na tankowanie To będzie poprostu kolejne zadanie dla mojego mechanika podczas wizyty u niego.
Matimi Opublikowano 14 Marca 2018 Autor Opublikowano 14 Marca 2018 U mnie jest w miare dobrze jak jest temp na podworku na plusie skakanoe zaczyna sie jak temp schodzi do zera jsk jest zero albo na minusie i wtedy na rozgrzanym to sie dzieje a teraz pare dni bylo na plusie i nie bylo tego prawie jedynie na parkingu przy cofaniu albo cos....nie mam pojecia co to moze byc czujnik juz trzeci najlepszy jaki jest....nie wiem
Matimi Opublikowano 14 Marca 2018 Autor Opublikowano 14 Marca 2018 Jak na plusie jest dobrze tylko minus jeden i sie zaczyna...moze sterownik jakis czujnik ma?
Matimi Opublikowano 15 Marca 2018 Autor Opublikowano 15 Marca 2018 A co myslicie o nowej przepustnicy? Bo podstawialem uzywke ale pewnosci nie mialem ze jest dobra moze nowa wstawic tania nie jest ale moze to to? Co o tym myslicie?
patryq633 Opublikowano 15 Marca 2018 Opublikowano 15 Marca 2018 9 minut temu, Matimi napisał: A co myslicie o nowej przepustnicy? Bo podstawialem uzywke ale pewnosci nie mialem ze jest dobra moze nowa wstawic tania nie jest ale moze to to? Co o tym myslicie? Mało prawdopodobne, szedłbym jednak w stronę kolektora dolotowego, trzeba go zdemontować i wymyć bo jest pewnie tam nagaru co nie miara i kierownica powietrza się może zacinać, napewno to nie zaszkodzi a coś pomoże. Drugą sprawą jest eżektor taki mały zaworek który steruje podciśnieniem, tutaj masz numer org. tej części : 06B 133 753 C . Jak ten zaworek jest zasyfiony to nie steruje powietrzem jak powinien.
Matimi Opublikowano 15 Marca 2018 Autor Opublikowano 15 Marca 2018 Kolektor z ts gruszka wymienialem...
Matimi Opublikowano 15 Marca 2018 Autor Opublikowano 15 Marca 2018 Chodzi Ci o to takie male na kostke przy gruszce nie?Kolektor z ts gruszka wymienialem...
patryq633 Opublikowano 15 Marca 2018 Opublikowano 15 Marca 2018 5 minut temu, Matimi napisał: Chodzi Ci o to takie male na kostke przy gruszce nie?Kolektor z ts gruszka wymienialem... Nie nie, eżektor jest z drugiej strony kolektora łączy on przewód podciśnienia idący z serwa hamulca z przewodem podciśnienia odmy.
Matimi Opublikowano 15 Marca 2018 Autor Opublikowano 15 Marca 2018 a dzieki...to tez wymienialem ...pewnie potrafi sie zapchac? co myslisz wymienic ta przepustnice?
Matimi Opublikowano 16 Marca 2018 Autor Opublikowano 16 Marca 2018 Panowie macie jakis link do jakiegos programu zeby zrobic adaptacje przepustnicy?
patryq633 Opublikowano 18 Marca 2018 Opublikowano 18 Marca 2018 W dniu 16.03.2018 o 20:13, Matimi napisał: Panowie macie jakis link do jakiegos programu zeby zrobic adaptacje przepustnicy? Ja program pobierałem z forum A interfejs mam taki : https://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line-kable-obd1-obd2-piny.html Tym zestawem kasuje błędy itd adaptacje przepustnicy też robiłem.
Matimi Opublikowano 18 Marca 2018 Autor Opublikowano 18 Marca 2018 nie moge tego zainstalowac.... nie ma setup ani instalator
Matimi Opublikowano 18 Marca 2018 Autor Opublikowano 18 Marca 2018 Wymienilem Panowie przepustnice i dalej to samo...;/ nie mam juz pojecia co tu dalej sprawdzac... juz chyba tYLKO STEROWNIK ZOSTAL....nie wiem moze odme jeszcze sprawdzic ale drozna jest napewno.... jak mozecie to pomozcie jeszcze z gory dzieki
Matimi Opublikowano 25 Marca 2018 Autor Opublikowano 25 Marca 2018 16825 P0441 System kontroli emisji wydechu (EVAP) – niewłaściwy przepływ odpowietrzania A - panowie wiecie co to za blad???
patryq633 Opublikowano 25 Marca 2018 Opublikowano 25 Marca 2018 7 godzin temu, Matimi napisał: 16825 P0441 System kontroli emisji wydechu (EVAP) – niewłaściwy przepływ odpowietrzania A - panowie wiecie co to za blad??? EVAP odpowiada za redukcje emisji oparów paliwa. Opary są gromadzone w zbiorniczku z węglem aktywnym i gdy silnik się rozgrzeje to te opary są kierowane do kolektora ssącego. Przy obudowie filtra powietrza powinien być zaczepiony taki zaworek i on powinien podczas pracy silnika cykać dosyć intensywnie. On służy właśnie za odpowietrzanie oparów paliwa, o ile dobrze pamiętam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się