Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spalanie 9L


porki18

Rekomendowane odpowiedzi

Po dzwonie wyciągnełem silnik .. wymiana poduszek, zaklepanie krucca od pompy vacum, wyczysiłem egr, przepustnicę,wyminiłem turbo(zregenerowane)

Obecnie problem z wysokim spalaniem 9-10L. Czy może być to wina przepływomierza??

Edytowane przez porki18
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do sprawdzenia ewentualne błędy i komplet logów, z fusów nikt nie wywróży :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do sprawdzenia ewentualne błędy i komplet logów, z fusów nikt nie wywróży [emoji14]
Foty silnik zimny, bieg jałowy. b59ecc28150cffc53d6d83921c3a7bcd.jpg

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grupa 1821ee748528fa8e93dbb5c3a13b97ae70.jpg

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzucam foty po przejechaniu około 25km4b27f8c847f0e78e5d839c2d7b9dd784.jpg

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi statyczne i dynamiczne, a nie zrzuty ekranów, w diagnostyce vag jest podwieszony temat jakie grupy logować w tdi pd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i sory nie dodałem szybciej ze był wymieniany rozrząd... No i twraz na biegu jałowym mam drgania silnika (których szybciej nie było

 

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może podczas wymiany rozrządu  przestawiła się lekko  synchronizacja, masz -1,5 niektórym pomogło na lekkie drgania zjechanie synchro na 0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobie logi tak jak Kamil pisał. Zobaczymy co powie... Mam teraz rowniż bład Powertrain Data Bus P1651... masakra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób, może jest problem z wysterowaniem turbo... przez co nie ma odpowiedniej dynamiki spalin itp itd :P 

Logi zrób 

dynamiczny 003+008+011

statyczny 013+018+023 (dłużej z minutę)

statyczny 004

BS 003

BS 011

do wstępnej diagnozy wystarczy...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://vaglogi.pl/log-001_o5BNT2.html

http://vaglogi.pl/log-003_R9pEV.html

http://vaglogi.pl/log-004_PP51u6.html

http://vaglogi.pl/log-011_eXqkzLV.html

http://vaglogi.pl/log-013_qtxEIp.html

http://vaglogi.pl/log-018_fdJm1.html

http://vaglogi.pl/log-003_011_et0X69B.html

 

I mam ten blad w sterwoniku silnika bład Powertrain Data Bus P1651

 

sorry teraz jak otworzylem link zobaczylem ze w dynamicznym mam dwa razy 011:(

 

Edytowane przez porki18
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale moze cos mi z tego juz powiesz .. a jak nie to wieczorem polece na obwodnice i zrobie wszytskie tak jak z opisu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo OK, przepływomierz też... możesz dac to synchro na 0,0 zobaczysz czy się poprawi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak pompki sa ok?? czy?? myslalem nad uszczelniaczami czy narazie sobie odpuscic??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dzwonie wyciągnełem silnik .. wymiana poduszek, zaklepanie krucca od pompy vacum, wyczysiłem egr, przepustnicę,wyminiłem turbo(zregenerowane)
Obecnie problem z wysokim spalaniem 9-10L. Czy może być to wina przepływomierza??
Jakieś błędy?


Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dzwonie wyciągnełem silnik .. wymiana poduszek, zaklepanie krucca od pompy vacum, wyczysiłem egr, przepustnicę,wyminiłem turbo(zregenerowane)
Obecnie problem z wysokim spalaniem 9-10L. Czy może być to wina przepływomierza??
Jakieś błędy?

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dzwonie wyciągnełem silnik .. wymiana poduszek, zaklepanie krucca od pompy vacum, wyczysiłem egr, przepustnicę,wyminiłem turbo(zregenerowane)
Obecnie problem z wysokim spalaniem 9-10L. Czy może być to wina przepływomierza??
Sprawdź czujnik temperatury cieczy g62 i
paliwa. Kiedyś pasek mi wiecej palił i się okazało że kabel od czujnika temperatury paliwa był przerwany.

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I mam ten blad w sterwoniku silnika bład Powertrain Data Bus P1651

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

posprawdzaj inne moduły czy nie ma tam błędów związanych z powertrain data bus 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...