Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Jak sprawdzić czy mam alarm fabryczny ?


zigula11

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Kupiłem auto z jednym kluczykiem. Kluczyk nie ma pilota - ale to może być kluczyk dorabiany. Jak sprawdzić czy w tym aucie jest fabryczny alarm ? :mysli:

Diodki przy ryglu drzwinie ma, ale równie dobrze może migać kontrolka immobilisera - nissany tak miały, za to w słupkach mam poziome szczeliny - ultradźwięki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radze zadbać o zabezpieczenie auta.

Jeśli kupiłeś auto z jednym kluczem, to jest podejrzenie że ktoś może mieć drugi kluczyk i za pare dni może ,"przyjdzie jak po swoje"

Dorób sobie drugi klucz i zaprogramuj do immo. Tylko podkreślam, dorób i zaprogramuj, bo przy programowaniu stary klucz którego nie masz zostanie wykasowany. Jeśli dorobisz np. w supermarkiecie, to zrobią Ci klona klucza (w tym roczniku stały kod) a kluczyk którego nie dostałeś przy kupnie dalej będzie zaprogramowany do immo.

Jeśli chodzi o autoalarm, jeśli nawet jest fabryczny, to jest on mało przydatny, bo przy przekręceniu zamka w drzwiach wyłącza się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodzę się z tobą, jest to podejrzane. Kupiłem VAG 2,5 i z tego co czytałem w opisie to do zakodowania kluczyka potrzebny jest mi tzw. kod poufny czyli kod immobilisera który jest przy kluczykach na małej aluminiowej blaszce, a ja tej blaszki nie mam. Więc skąd wziąć kod immobilisera ? ewentualnie jak wyłaczyc immobiliser fabryczny żebu założyć swój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Kupiłem auto z jednym kluczykiem. Kluczyk nie ma pilota - ale to może być kluczyk dorabiany. Jak sprawdzić czy w tym aucie jest fabryczny alarm ? :mysli:

Diodki przy ryglu drzwinie ma, ale równie dobrze może migać kontrolka immobilisera - nissany tak miały, za to w słupkach mam poziome szczeliny - ultradźwięki ?

Wygląda na to, że chyba nie masz alarmu ale sprawdź jeszcze na słupku drzwiowym po stronie kierowcy (na dole) lub w tapicerce drzwi kierowcy czy nie masz przycisku do wyłączania kontroli wnętrza samochodu.

Jeśli chodzi o poziome szczeliny w słupkach to są czujniki temperatury klimatronika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poziome szczeliny - ultradźwięki ?

jesli jest alarm,to wlasnie tam sa czujniki ruchu,czujnik temperatury jest kolo oswietlenia w podsufitce ,o ile jest klima,bo jesli tylko manualny nawiew z ogrzewaniem,to nie ma czujnika temperatury... :wink4:

efd4ccc51230c48am.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poziome szczeliny - ultradźwięki ?

jesli jest alarm,to wlasnie tam sa czujniki ruchu,czujnik temperatury jest kolo oswietlenia w podsufitce ,o ile jest klima,bo jesli tylko manualny nawiew z ogrzewaniem,to nie ma czujnika temperatury... :wink4:

efd4ccc51230c48am.jpg

domjenick ja u siebie nie mam fabrycznego alarmu i dlatego jestem (byłem) przekonany, że te poziome szczeliny w słupkach to czujniki temperatury klimatronika

jeśli pokręciłem to sorry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma sprawy :wink4: nawet jak nie bylo alarmu w standardzie,to miejsce na czujki i tak jest,bo slupki robione byly tak samo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem alarm z antynapadem, ultradźwięki i czujnik położenia - także kwestia alarmu z głowy. Tylko co zrobić żeby wyłączyć fabryczny immobiliser, bo założyłbym swój - nie bał bym się wtedy " że ktoś przyjdzie jak po swoje ".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem alarm z antynapadem, ultradźwięki i czujnik położenia - także kwestia alarmu z głowy. Tylko co zrobić żeby wyłączyć fabryczny immobiliser, bo założyłbym swój - nie bał bym się wtedy " że ktoś przyjdzie jak po swoje ".

podjedz do jakiegos elektryka,czy speca,ktory zaklada alarmy i niech to zrobi :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem alarm z antynapadem, ultradźwięki i czujnik położenia - także kwestia alarmu z głowy. Tylko co zrobić żeby wyłączyć fabryczny immobiliser, bo założyłbym swój - nie bał bym się wtedy " że ktoś przyjdzie jak po swoje ".

Fabrycznego immo nie wyłączaj, to jest integralną częścia sterownika silnikowego. Odłączenie fabrycznej puszki immo nic nie da, bo nie zapalisz samochodu.

Podjedź do kumatego elektronika co siedzi w VW, to Ci ustali kod i ponownie zaprogramuje ten klucz co masz a tym samym klucz którego nie masz będzie już nieaktywny dla immo.

Po całej "operacji" zrób jeszcze odcięcie gniazda diagnostycznego - to pomaga.

Montaż dodatkowego alarmu czy immo do tego samochodu jest bezproblemowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odłączenie fabrycznej puszki immo nic nie da, bo nie zapalisz samochodu.

...a jak wytlumaczysz kradzieze aut,w ktorym bylo wylaczone-odjechaly...koles,ktory ode mnie kupil b5 ma uszkodzony immo,kontrolka miga,a mimo wszystko silnik pracuje... :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...