Skocz do zawartości

Krzychu VW

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Krzychu VW

Osiągnięcia Krzychu VW

0

Reputacja

  1. Fabrycznego immo nie wyłączaj, to jest integralną częścia sterownika silnikowego. Odłączenie fabrycznej puszki immo nic nie da, bo nie zapalisz samochodu. Podjedź do kumatego elektronika co siedzi w VW, to Ci ustali kod i ponownie zaprogramuje ten klucz co masz a tym samym klucz którego nie masz będzie już nieaktywny dla immo. Po całej "operacji" zrób jeszcze odcięcie gniazda diagnostycznego - to pomaga. Montaż dodatkowego alarmu czy immo do tego samochodu jest bezproblemowy.
  2. Radze zadbać o zabezpieczenie auta. Jeśli kupiłeś auto z jednym kluczem, to jest podejrzenie że ktoś może mieć drugi kluczyk i za pare dni może ,"przyjdzie jak po swoje" Dorób sobie drugi klucz i zaprogramuj do immo. Tylko podkreślam, dorób i zaprogramuj, bo przy programowaniu stary klucz którego nie masz zostanie wykasowany. Jeśli dorobisz np. w supermarkiecie, to zrobią Ci klona klucza (w tym roczniku stały kod) a kluczyk którego nie dostałeś przy kupnie dalej będzie zaprogramowany do immo. Jeśli chodzi o autoalarm, jeśli nawet jest fabryczny, to jest on mało przydatny, bo przy przekręceniu zamka w drzwiach wyłącza się.
  3. Krzychu VW

    Dobrzy chiptunerzy

    Z z mojej strony moją polecić firme Profituning ze Słowacji. http://profituning.sk/html/kontakt.html np. Kosice masz blisko To ta firma co zrobiła z Lupo pochodzące od Mastersa ponad 400KM i ponad 700Nm !!
  4. Krzychu VW

    [B5 AJM] Brak mocy

    Może być kilka przyczyn takiego zachowania temperatury: uszkodzone visco wentylatora i cały czas chłodzi, termostat się przycina lub czujnik temperatury daje złe wskazania na deske.
  5. raczej typowy objaw gdy turbina przeładowuje ciśnienie, samo raczej się nie naprawi...
  6. Kolego z testerami uniwersalnymi jest jak z klejem uniwersalnym, klei wszystko ale się nic nie trzyma. Lepiej nastaw się na konkretną markę i zainwestuj w tester fabryczny, z którym wszystko zrobisz. ST6000 to całkiem zabawka, szkoda nerwów, miałem do testów, już bardziej uniwersalne jest x431.
  7. Dobra teoria , ale to się zdarza od niskiego napięcia zasilania w wyniku czego następuje uszkodzenie (wykasowanie) zawartości pamięci sensora, VAG w tym przypadku nie pomoże. Nowy sensor też nie jest potrzebny, można ten "postawić na nogi" Udaj się TUTAJ www.c-tronic.pl na 100% rozwiążą problem.
  8. Zazwyczaj jest, że jak klient jest normalny i nie ma do wszystkich pretensji, to nawet jak coś jest do zrobienia a nie mające związku z tym że auto ma chipa, to przymykają oko. Nie chcą po prostu tracić potencjalnego klienta na naprawy pogwarancyjne. W przypadku gdy klient jest upierdliwy, to w serwisie znajdą najmniejszą okazje by zabrać gwarancje. Natomiast w przypadku napraw gwarancyjnych związanych z uszkodzeniem silnika, turba, sprzęgła czy skrzyni biegów, to serwis jest zobowiązany dołączyć do protokołu naprawy wynik z VASa testu na chiptuning.
  9. Krzychu VW

    Hamownia + automat

    TUTAJ masz wyczerpujące info na temat http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=6028
  10. Właśnie to samo miałem na myśli, tylko mnie uprzedziłeś. Oczywiście że każdy się liczy ze spadkiem mocy seryjnej w miarę przejechanych km. Tym samym jest logiczne, że tuner określa indywidualny przyrost mocy i momentu obrotowego dla danego egzemplarza silnika. Nic na siłe, ma być bezpiecznie, a nie tyle ile sobie klient zażyczy.
  11. Zobacz jaki jest przyrost mocy i momentu w zakresie obrotów, auto przyśpiesza po czym zwalnia a przy okazji z dołu dymi. Dla porównania dołączam wykres jak po programie wychodzi 115PD z A4 Chyba różnice widać gołym okiem, a przyśpieszenie czuć na du..
  12. Jeśli nie widzi prędkości jazdy, to również sterownik skrzyni może wariować, jak chodzi skrzynia? Jeśli nie poradzisz sobie, to zapraszam.
  13. Kiedyś z czystej ciekawości miałem do testów super, hiper POWER BOX made in Germany który wg. zapewnień sprzedającego jest wykonany w najnowszej niemieckiej technologi, testowany na hamowni itd itp.... daje +30KM przyrostu. Z pomiarów w moim AJM wyszło pozostawiam bez komentarza. Bawią mnie tylko komentarze kupujących gdzie są sprzedawane BOXy, że auto przyśpiesza niesamowicie czego raczej po wykresie nie można powiedzieć.
  14. może być "szczelnie zabity" błotem lub owadami, a jeśli dymi na czarno to jest nieszczelność w dolocie.
  15. Witam Fakt, że nie mam Audi, a tym bardziej A4 nie jest przeszkodą by się przywitać. Pozdrawiam Krzysztof P.S. potrafie uzdrowić Audi i wiele innych marek samochodów. http://www.tuning-tdi.pl
×
×
  • Dodaj nową pozycję...