fikus04 Opublikowano 10 Marca 2018 Opublikowano 10 Marca 2018 Witam po roku bezproblemowej eksploatacji ? nadszedl czas na nowości czyli dość spory wyciek oleju z przodu glowicy od strony kierowcy?. Po rozebraniu połowy samochodu znalazlem przyczyne wycieku. Jest to czarny czujnik? Chyba czujnik. Sam nie wiem co to jest. I istenie mozliwosc jego wykrecenia by wymienic zapewne o-ring. Teraz pytanie czy moge normalnie to odkrecic i nie wystrzeli milon sprezynek sróbek itp. Dziekuje za wszelkie informacje i pozdrawiam uzytkownikow audi i tego forum ?
pila24 Opublikowano 10 Marca 2018 Opublikowano 10 Marca 2018 (edytowane) To nastawnik rozrządu,trzeba ściągać dekiel głowicy by dostać się do niego. Dodatkowo jest przymocowany bodajże 4 śrubami i pod nim znajduje się uszczelka nastawnika a pod tym dodatkowo półksiężyc z gumy który również się wymienia. Tutaj masz tutorial mały co i jak. Edytowane 10 Marca 2018 przez pila24
fikus04 Opublikowano 10 Marca 2018 Autor Opublikowano 10 Marca 2018 Dzieki wielkie mega instruktaż! A co sądzisz o wymianie tego gdy tak jak np. Teraz mam ściagniete koło zębate z lewej głowicy? Czy lepiej założyć rozrząd? Teraz wiecej miejsca miałbym.
pila24 Opublikowano 10 Marca 2018 Opublikowano 10 Marca 2018 U mnie zmieniane były uszczelki nastawników przy ściągniętych kołach zębatych,z uwagi na wymianę simmeringów wałków rozrządu. Tobie też proponuje wymienić te simmeringi jak już będziesz miał ściągnięte dekle.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się