lex57 0 Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 co jest; jadę i nagle silnik nie ma mocy, wyłącza się elektrozawór wyłączę silnik i zaraz uruchomię i wszystko gra. Zaczęło mi się tak robić podczas dużych mrozów ale teraz też się to zdarza przeważnie jak jadę pod górę i na zimnym silniku Czy zawór do wymiany czy może wina paliwa a może jeszcze coś innego. Poradzcie co robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
winner4 4 Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 Auto pod komputer i trzeba zrobić logi doładowania/podciśnienia/paliwa, żeby powiedzieć coś więcej, bo tak to można sobie gdybać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 Sterownik przechodzi w tryb awaryjny zapewne z powodu niedoładowania lub przeładowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lex57 0 Opublikowano 15 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 Kamil co masz na myśli , co może być niedoładowane lub przeładowane ..... /akumulator???/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregorski3 15 Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 Chodzi o turbinę. Albo przeładowuje albo daje za mało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lex57 0 Opublikowano 15 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 Dzięki Gregorski3 rozjaśniłeś mi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lex57 0 Opublikowano 15 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 1 minutę temu, lex57 napisał: Dzięki Gregorski3 rozjaśniłeś mi ale jaka na to rada??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregorski3 15 Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 Pierwsze to podpiąć komputer i sprawdzić jakie są błędy. Zrobić logi i wtedy będzie coś wiadomo. Można też sprawdzić czy któryś wąż z podcisnienia nie jest przetarty. Choć znając życie zacina się zmienna geometria w turbinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się