aiwer Opublikowano 14 Marca 2018 Opublikowano 14 Marca 2018 Czołem, Mam taki ciekawy przypadek, we wrześniu 2017 strzeliła mi oryginalna szyba przednia (audi z 2001 roku). Również we wrześniu wymieniłem szybę na Securit (taka też była oryginalnie). Od września minęło niecałe pół roku, patrze a tu szyba znowu pęknięta. Nie wiem ile jeżdżę z taką szybą, bo pęknięcie jest tam gdzie zaczyna się podszybie. Od strony kabiny tego w ogóle nie widać, zauważyłem to dopiero jak coś robiłem przy aku. Podjechałem tam gdzie mi wklejali nową szybę, chłopaki porobili zdjęcia i wysłali oficjalną reklamację do producenta szyb. Reklamacja oczywiście nie uznana - tego można się było spodziewać ale treść odmowy jest wg mnie dziwna. Oceńcie sami. Pytanie z mojej strony co mogę zrobić aby uznali reklamację? Wywalanie 500zł co pół roku to nie interes, bo pewności, że kolejna szyba nie strzeli nie ma.
andrzej104513 Opublikowano 14 Marca 2018 Opublikowano 14 Marca 2018 Może miałeś w tym miejscu jakąś ingerencję blacharską , karoseria daje naprężenia i strzela szyba.Kiedyś u kumpla w rok poszły 3szt ,dopatrzyliśmy że słupek był wspawywany.
aiwer Opublikowano 17 Marca 2018 Autor Opublikowano 17 Marca 2018 Nie było nic robione z blacharką w tym aucie. Poprzednia strzeliła po 16 latach (tu akurat wiem co było powodem), ta po nie wiem jakim okresie bo tego nie widać od środka. Czy uzasadnienie odrzucenia reklamacji to nie jest jakiś "poemat" na który mogę odpowiedzieć? Jak Wy byście to załatwili?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się