szachal Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 Panowie kolejny problem w moim A4. Silnik bierze troche oleju, ale to normalne. Jednak pomaranczowa kontrolka oleju ciagle mi sie zapala pomimo prawidlowego poziomu oleju. Tzn jak sprawdze poziom to moge pozniej jezdzic przez dluzszy czas i nic (podniesienie maski resetuje komp. tak slyszalem) Po jakims czasie znowu zaczyna swiecic. Bylem w servisie i poprosilem aby mi zrobili generalny przeglad i podlaczali go pod kompa ale nic nie znalezli??? Skasowali mnie jak za zboze. A kontrolka dalej swoje zapala sie i gasnie To byla moj ostatnia wizyta w renomowanej stacji. Moze ktos juz spotkal sie z tym problemem?
domjenick Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 a jak z poziomem oleju,masz pomiedzy min i max? jesli tak to moze warto sie przyjrzec czujnikowi,a z tym podniesieniem maski,to ktos Ci glupot naopowiadal, reset mozna na dwa sposoby wykonac,a zaden z nich nie jest podniesieniem maski
Ronin Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 A może pompa podaje ciśnienie na pograniczu i czasami się zapala lub gaśnie. Jakiś zanieczyszczenia na ssaku. Wymień olej i filtr. Niech ktoś przywiezie olej z Niemiec, bo czasami to tylko karnisterek jest oryginalny . Nie kupuj tego co najtańsze - może się zmieni.
szachal Opublikowano 8 Lutego 2009 Autor Opublikowano 8 Lutego 2009 Olej leje tylko Castrol zgodny ze specyfikacja VW 503 00 lub 503 01 long life service jedynie filter kupilem nieorginalny. Co do oleju to raczej na pewno byl orginalny bo mieszkam w UK i kupilem w Halfordsie. Mam rozebrany silnik( pasek rozrzadu) i nie dam rady sprawdzic cisnienia oleju. Jak poskladam go do kupy to moze wtedy kupie co trzeba i sprawdze jakie cisninie podaje pompa, poza tym Caly przewod odmy jest popekany wiec moze to miec jakis wplyw czujnik .
adams78 Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 Gdybyś miał za małe ciśnienie, to słyszałbyś brzęczyk, a z czasem zatarłbyś silnik. Po wymianie oleju nadal się zapala? Kiedy zmieniałeś?
Ronin Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 Zmień ten olej na Castrol Magnatec, można kupić w Harlford'zie. U mnie są w butelkach 1 litrowych. Może tak jak mówi adams: olej jest już zużyty. Odma składa się z 2 części tj. kształtki plastikowej i rurki gumowej. Wymień obie części, bo one są wykonane ze złych materiałów i po prostu pękają po jakimś czasie. Ja u siebie wymieniałem samemu, efekt jest taki że wraz z przeczyszczeniem przepustnicy samochód pali mniej o jakieś 1,5 no może 2 litry. Ja uważam że to dużo. Jeżeli miga lamka oleju plus ewentualnie brzęczyk to mogą być następujące przyczyny: - zbyt niskie ciśnienie oleju - zwarcie na mase w kablu czujnika ćiśnienia oleju - uszkodzony czujnik - zbyt rzadki olej, ale powinno gasnąć po dodaniu obrotów Sprawdź zwarcie,
szachal Opublikowano 8 Lutego 2009 Autor Opublikowano 8 Lutego 2009 Olej wymienialem juz dwa razy razem z filtrem wiec na pewno nie jest stary. Nic nie brzeczy a jezdze z tym jakis czas, tylko kontrolka sie zapala wiec mam nadzieje ze nic sie nie zatarlo lub przytarlo.Chyba byloby czuc jakas roznice w pracy silnika jakby sie przycieral? Moze to byc gestosc oleju bo ten co leje jest bardzo rzadki 0W-30(ale nie moglem znalezc nic innego zgodnego z ta specyfikacja) lub czujnik ale nie wiem jak sprawdzic zwarcie w kablu czujnika? A odme wymienie na nowa bo 1,5 litra to sporo zwlaszcza jak sie jedzie do polandu:)))
Ronin Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 Olej lejesz dobry tj 0W-30. Można jeszcze dla silników o większej mocy 0W-40, ale dla Ciebie jest OK ten poprzedni. Jeżeli olej jest zły, bądź używa się gazu to można usłyszeć taką bardziej szorstką prace silnika. Ja mówie szlifierka, posłuchaj czy lekko pracuje bez przydźwięku. Nadal obstawiam na zwarcie - dotyka nie dotyka. Popatrz na kabelki, może się gdzieś przytarły, to wystarczy tylko trochę izolacji. Albo czujnik. Kup czujnik u dilera. Można zapytać się przez telefon ile kosztuje, poproś parts department lub service. Koszty czujnika nie powinny być duże, zresztą jakie to ma znaczenie. Napisz jak jedziesz, jakie promy i jak długo. No super, że się zdradziłeś z tym wyjazdem to dowiem się coś z 1 ręki.
szachal Opublikowano 9 Lutego 2009 Autor Opublikowano 9 Lutego 2009 Silnik chodzi jak zegarek. Sprawdze kable, wymienie czujnik i zobaczymy. Ale dopiero w srode bo autko mam w garazu u kolegi (wymieniam rozrzad) , czesci w srode. Ciekawostka dla wszystkich z UK w autoryzowanym servisie czesci sa tansze niz w sklepach Tylko obsluga nie za mila dla tych mniej zamoznych. [br]Dopisany: 09 Luty 2009, 13:23_________________________________________________Info o podrozy wyslalem Ci na skrzynke
skrzyna Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 prawda ja za rozrzad [cabelt kit] zaplacilem 58£ w servisie :)ale za to sie zdziwilem jak mi przylo zaplacic za komplet klockow hamulcowych
siemian Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 ja bym chyba stawiał na walnięty czujnik
domjenick Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 UK w autoryzowanym servisie czesci sa tansze niz w sklepach chyba nie mowimy o tym samym UK-ja za rozrzad z czesciami zaplace 150 f(w tym tygodniu bede robil,tylko czekam na pompe wody i pasek)-czesci pochodza z ebaya,bo w servisie w Newcastle koles za wymiane rozrzadu zaplacil 750 f,ale za to MOT mu zrobili za darmo... wiec nie przekonasz mnie do servisu- a tak z ciekawosci ile dales za pasek i pompe wody?
szachal Opublikowano 9 Lutego 2009 Autor Opublikowano 9 Lutego 2009 Pasek 98f a pompa 34(nie wiem tylko czy z watem czy bez), w sklepie chcieli 138 za pasek i 38 za pompe. Odemnie wolali 500 za wymiane rozrzadu Nic nie pisalem o robieniu czegokolwiek w servisie Jedyne co mozna tam zrobic to wymienic olej w multitronicu. Jezeli nie wierzysz to dzwon do Peterborough Audi i zapytaj o cene czesci
domjenick Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 wierze Ci na slowo czesci moze i maj tanie ,ale servis i obsluga :gwizdanie:
szachal Opublikowano 12 Lutego 2009 Autor Opublikowano 12 Lutego 2009 No coz jezdze tam tylko po czesci, obsluga niemila nigdy mi nie zproponowali kawy a jak zapytalem o jazde probna R8 to dopiero zrobili miny [br]Dopisany: 09 Luty 2009, 22:10_________________________________________________Podaje ceny czesci w servisie (uk) Pasek z napinaczem i rolka 79.31f Pompa wody 30.50f Odma 24.71f, druga czesc odmy z zaworkiem 5.48f. Pasek mozna wymienic samemu wystarczy tylko troche narzedzi,informacji i garaz:)
szachal Opublikowano 13 Lutego 2009 Autor Opublikowano 13 Lutego 2009 Sam wymienilem rozrzad. Nie jest to nic trudnego:))) Poprzednio jak oddalem do warsztatu to nie wymienili mi pompy partacze i postanowilem sam to zrobic. Prawde powiedziawszy w mojej starej BMW bylo troche wiecej zabawy:))).
skrzyna Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 ja kupowalem w servisie VV w gloucester, a ze kolega pracowal tam na myjce to czesci mialem po cenie jak dla servisu ...a co do wymiany to z kumplem sami wymienilismy i tyle....
domjenick Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 jestem po wymianie rozrzadu i pompy wody,ktora nota bebe rozsypala sie w mak, koszt 110F z vatem,oczywiscie graty moje,aha dodali mi plynu za 6 F-niezle...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się